Ups !!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68
  • Safari od wersji 11
  • Firefox od wersji 61
  • Edge od wersji 42
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,
Zespół Volkswagen

Całkowicie elektrycznie!

Całkowicie elektrycznie!

Victoria Kippersund w Oslo.

Victoria Kippersund w Oslo.

Media społecznościowe mogą być źródłem inspiracji dla dbałości o środowisko i wiedzy o elektrycznej mobilności. W przypadku Victorii Kippersund okazało się to skuteczne. Kupiła e-up! i szybko nabrała przekonania, że jest to inwestycja w przyszłość.

Kontur mapy Norwegii z zaznaczonym Oslo
OSLO 

VICTORIA KIPPERSUND (34 l.), cieszy się jazdą swoim e-up! Ale komfort nie jest głównym i jedynym powodem, dlaczego nim jeździ. Victoria jest zdania, że mobilność elektryczna jest przyszłością.

Victoria Kippersund
"Jestem po prostu zdania, że w przyszłości tak właśnie będziemy się poruszać."

Facebook jako inicjator ekologicznego stylu życia.

Gdy spytaliśmy Victorię Kippersund, co ją skłoniło do zakupu samochodu elektrycznego, jej odpowiedź brzmiała: Facebook. 34-letnią Norweżkę zainspirował artykuł o stylu życia dbającym o środowisko. Punkt drugi artykułu mówił: "jeździć elektrycznym samochodem". Ale były też inne powody, które przemawiały za mobilnością elektryczną i które w końcu przekonały Victorię do zakupu e-up!

Być częścią jutra już dzisiaj.

Myśl, że można aktywnie kształtować przyszłość i mieć na nią wpływ, natychmiast spodobała się Victorii. Dlatego długo nie zastanawiała się, jakie auto ma sobie kupić. Od czerwca 2015 roku jeździ e-up! - swoim pierwszym własnym samochodem. Jej decyzja, aby już dzisiaj być częścią przyszłego świata, ma jednak także związek z polityką norweskiego rządu. Już w latach 90-tych rząd Norwegii stworzył idealne warunki do zakupu elektrycznych samochodów: oprócz różnych ulg, zakup elektrycznego pojazdu jest zwolniony z podatku, miejsca parkingowe w centrum miasta są częściowo bezpłatne dla aut elektrycznych i mogą one nawet poruszać się na wydzielonych pasach dla autobusów. Nic dziwnego, że obecnie ponad 20% rejestrowanych w Norwegii nowych samochodów to auta elektryczne.

Miejskie auto jest optymalne na krótkie trasy.

Przejazd ze szkoły jej 6-letniej córki do studia fitness trwa 20 minut. Tutaj Victoria pracuje jako Assistant Manager. Nie tylko przejeżdża ten odcinek dwa razy dziennie, lecz czasem także spontanicznie zbacza z trasy i jedzie do centrum Oslo. Może wjechać do centrum bez stresu, bo jest tam dużo bezpłatnych parkingów dla samochodów elektrycznych.

Victoria Kippersund na ławce z kawą
"W Oslo trudno znaleźć dzielnicę, w której NIE MA stacji ładowania. W razie wątpliwości sprawdzam w aplikacji na smartfonie".
Victoria Kippersund jedzie swoim e-up! po drodze
Razem dobrze wyglądają: Victoria i jej e-up!

Z odrobiną wyobraźni także zimą nie zabraknie energii.

Mieszkająca w Røa, na przedmieściach Oslo, Victoria także zimą daje sobie radę. Warunki dla elektrycznej mobilności są w Norwegii tak korzystne, jak nigdzie indziej. Jednak zimy są tutaj długie i zimne. A wtedy trzeba jeździć trochę oszczędniej, mówi pragmatyczna Norweżka. 

Dzielnica bankowa w Oslo
"Zakup samochodu elektrycznego jest inwestycją w przyszłość."

Zapisz się do newslettera już dziś

Bądź na bieżąco z tematami związanymi z ID.3, rodziną modeli ID. oraz przyszłością mobilności.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.