Pozostań w kontakcie w prosty sposób. Dzięki usługom i serwisom We
Connect.
Odkryj We Connect
Gotowi na kolejną generację mobilnych usług online? Od roku modelowego 2021 duża część aktualnych nowych samochodów Volkswagen będzie przygotowana do obsługi We Connect. Dzięki zainstalowanej na stałe karcie eSIM Twój Volkswagen już od samego początku może się łączyć z Internetem. Jednocześnie aplikacja „We Connect” umożliwia podłączenie smartfona do Volkswagena, a tym samym dostęp do określonych funkcji pojazdu i statusu pojazdu. Poznaj możliwości łączności We Connect.1
Dojedź spokojniej
Uzyskuj informacje o ruchu drogowym niemal w czasie rzeczywistym i zaufaj najlepszej trasie. Dzięki naszym inteligentnym asystentom spokojniej dotrzesz do celu.
We Connect Plus
Twój pierwszy krok do cyfrowych usług Volkswagen i bezpośredniego połączenia z pojazdem. Cały świat usług cyfrowych Volkswagen przenosi łączność na nowy poziom: Dzięki aktywacji „We Connect Plus” uzyskasz dostęp do dodatkowych, inteligentnych funkcji: od inteligentnej nawigacji z informacjami w czasie rzeczywistym przez strumieniowanie mediów i radio internetowe aż po korzystanie ze smartfona jako pilota. Dla jeszcze większego komfortu i rozrywki.
Aby korzystać z tych usług, należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na zarejestrowanie go na stronie www.myvolkswagen.net lub przez aplikację „Volkswagen We Connect” (dostępna w App Store i Google Play Store), aby bezpłatnie korzystać z usług przez początkowy czas trwania umowy (3 lata)
Lista usług w We Connect Plus:
- Klucz mobilny1),
- Zgłaszanie awarii
- Status pojazdu
- Drzwi i światła
- Raport o stanie pojazdu
- Dane podróży
- Pozycja parkowania
- Planowanie wizyty w serwisie
- Trąbienie i miganie
- Układ alarmowy online
- Zdalne sterowanie wentylacją
- Ogrzewanie postojowe online
- Blokowanie i odblokowanie1)
- Godziny odjazdu
- Klimatyzacja
- Ładowanie
- Radio internetowe2),
- Strumieniowanie mediów2),3),
- Punkt dostępy WLAN2),
- Informacje o ruchu drogowym online
- Wyznaczanie trasy online
- Stacje paliw i stacje ładowania
- Aktualizacja map online
- Miejsca parkingowe
- Import celów online
We Connect
Po zakończonym okresie bezpłatnego użytkowania We Connect Plus masz do wyboru dwie opcje: przedłużyć licencję poprzez Upgrades na kolejny rok lub dwa albo korzystać z bezpłatnej wersji We Connect.
Lista usług We Connect:
- Klucz mobilny1),
- Zgłaszanie awarii
- Status pojazdu
- Drzwi i światła
- Raport o stanie pojazdu
- Dane podróży
- Pozycja parkowania
- Planowanie wizyty w serwisie
1. Usługa „Blokowanie i odblokowanie” odgrywa istotną rolę dla bezpieczeństwa i wymaga sprawdzenia tożsamości za pomocą procedury Volkswagen Ident. Twoja tożsamość zostanie sprawdzona przez partnera Volkswagena lub za pomocą czatu wideo.
2. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet” oraz punktu dostępu WLAN są wymagane dodatkowe dane, które można nabyć w formie odpłatnych pakietów danych za pośrednictwem zewnętrznego partnera telefonii komórkowej „Cubic Telecom” i korzystać z nich w ramach zasięgu sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie istnieje możliwość transmisji danych za pośrednictwem przenośnego urządzenia końcowego (smartphone-tethering) z istniejącą lub osobno zawieraną umową o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej i tylko w ramach zasięgu danej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe.
3. W celu korzystania z usługi jest wymagane konto w odpowiedniej usłudze strumieniowania.
Ilustracja przedstawia aktualny program sprzedażowy.
Jakie możliwości daje aplikacja We Connect?
W filmie tłumaczymy w jaki sposób sprawnie obsługiwać intuicyjną aplikację We Connect zainstalowaną w telefonie. Objaśniamy, jak zainstalować i uruchomić aplikację We Connect oraz jak korzystać z jej głównych funkcjonalności, takich jak zdalne otwieranie i zamykanie auta, odczytywanie statusu pojazdu, lokalizowanie auta dzięki funkcji trąbienie i miganie czy lokalizowanie i nawigowanie do samochodu.
Upgrades
Upgrades umożliwiają elastyczne doposażenie Volkswagena w dodatkowe funkcje już po jego zakupie. W celu zakupu i korzystania z Upgrades jest wymagane konto Użytkownika w serwisie Volkswagen, ważna umowa We Connect oraz uwierzytelnienie się jako Użytkownik główny, co oznacza powiązanie konta Użytkownika z konkretnym pojazdem. Ponadto wymagane jest również, aby pojazd był wyposażony w funkcje techniczne i urządzenia sprzętowe wymagane do danego produktu, co może zależeć od roku modelowego i daty produkcji.
Dodatkowe funkcje We Connect.
Pakiety, okresy obowiązywania i ceny
Pojazdy kompatybilne z We Connect są seryjnie przygotowane do łączności. W przypadku nowych pojazdów, dostępne są określone pakiety usług do bezpłatnego korzystania w okresie wstępnym, zależnie od wyposażenia pojazdu. Okres świadczenia usług można przedłużyć na przykład w In-Car Shop systemu Infotainment lub w sklepie internetowym We Connect.
Sprawdź cennik oraz pakiety dla We Connect.
W ten sposób aktywujesz i skorzystasz z We Connect
Tutaj dowiesz się, jak aktywować usługi mobilne w aplikacji We Connect.
- 12.
- Zużycie paliwa w l/100 km: cykl mieszany 1,3–1,2; zużycie prądu, kWh/100 km: cykl mieszany 15,8–14,9; emisja CO2, g/km: cykl mieszany 30–26. Dla pojazdu są dostępne tylko wartości zużycia paliwa i emisji zgodne z WLTP, a nie NEDC. Zasięg w trybie wyłącznie elektrycznym: w cyklu mieszanym 57–61 km. Dane dotyczące zużycia i emisji CO2 w przedziałach wartości w zależności od wybranego wyposażenia pojazdu.
Pobierz aplikację We Connect
Poznaj wszystkie korzyści aplikacji We Connect. Wystarczy pobrać aplikację We Connect dla systemu operacyjnego Twojego smartfonu i połączyć się z Twoim Volkswagenem.
In-Car Shop i In-Car Apps – tak to działa
Jako klient We Connect praktyczne funkcje i usługi możesz kupować i pobierać bezpośrednio w In-Car Shop swojego systemu Infotainment. W taki sam sposób jak za pomocą smartfona. Nawet licencję We Connect Plus do Twojego pojazdu możesz w bardzo prosty sposób odnowić za pośrednictwem In-Car Shop lub w Sklepie internetowym We Connect i przez kolejny rok lub kolejne dwa lata korzystać z pełnej oferty mobilnych usług online We Connect. Odnów wygodnie przez Internet lub skorzystaj z porady Partnera Volkswagen na miejscu, gdzie możesz również nabyć kupon, który można wykorzystać do zakupu dostępnych w sklepie produktów cyfrowych.