Connectivity Services od Volkswagen
1

Witamy w Connectivity Services Volkswagen

 Czym jest łączność?

Dzięki łączności oferowanej przez Volkswagen cyfryzacja wkracza do Twojego samochodu i pozwala cieszyć się większym komfortem i bezpieczeństwem oraz rozrywką. Podłączając pojazd do Internetu, otrzymujesz informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, przypomnienie o kolejnym interwale serwisowym, przesyłanie strumieniowe i radio internetowe lub szybką pomoc w razie awarii.

Zwróć uwagę, że dostępność i wymogi poszczególnych funkcji są zależne od wybranej usługi. 

--:--

We Connect

Kolejna generacja mobilnych usług online. We wszystkich pojazdach przygotowanych do obsługi We Connect 2, takich jak Golf, Passat, T-Roc Cabrio i wiele innych aktualnych samochodów nowych Volkswagen, od roku modelowego 2021 na życzenie możesz być online. Dzięki zainstalowanej na stałe karcie eSIM Twój Volkswagen już od samego początku może się łączyć z Internetem.

Kobieta siedzi w pomieszczeniu i patrzy w swojego smartfona, przez okno widać tył szarego VW ID.5.

We Connect do Twojego ID. 

We Connect do ID.3 połączy Cię z Twoim pojazdem. Dzięki zainstalowanej na stałe karcie eSIM Twój ID. od samego początku może łączyć się z Internetem i oferuje rozrywkę, informacje o ruchu drogowym online, funkcje Remote i wiele więcej. 

Car-Net

Car-Net

Dzięki mobilnym usługom internetowym Car-Net szybciej dotrzesz do celu i będziesz dobrze poinformowany. Informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, bezpłatne miejsca parkingowe i ceny na stacjach benzynowych: wszystko zintegrowane z nawigacją za pomocą Car-Net „Guide & Inform”.
Twój smartfon jako pilot zdalnego sterowania: dzięki usłudze Car-Net „Security & Service” można w łatwy sposób zablokować i odblokować drzwi i bagażnik za pomocą aplikacji We Connect.4

--:--

We Connect Go

Chcesz korzystać w swoim Volkswagenie z praktycznych funkcji łączności, nie masz jednak do dyspozycji We Connect ani Car-Net? Żaden problem. W powiązaniu z naszą wtyczką DataPlug aplikacja „We Connect Go” połączy Cię w okamgnieniu z Twoim nowym samochodem lub modelem wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2008 r. 5. Jest to funkcja łączności Plug & Play Volkswagena.

Upgrades

Dzięki Upgrades6 możesz elastycznie wyposażyć swojego Volkswagena w wybrane funkcje dodatkowe po zakupie pojazdu.

Do jakich usług masz dostęp?

Czy Twój model Volkswagena jest wyposażony w usługi We Connect lub Car-Net? Lub czy można go doposażyć w We Connect Go? Tutaj niezobowiązująco rozeznasz się, które mobilne usługi online są dostępne w wybranym przez Ciebie modelu pojazdu. 

Następne kroki

Test kompatybilności. Sprawdź, czy Twój model pojazdu jest kompatybilny z We Connect lub Car-Net.

We Connect. Tak zmienisz swojego Volkswagena w samochód połączony z Internetem.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

1.
Podane wartości dotyczące zużycia i emisji zostały określone na podstawie ustawowych metod pomiaru. Z dniem 1 stycznia 2022 roku cykl kontrolny WLTP całkowicie zastąpił cykl kontrolny NEDC, w związku z czym po tym terminie wartości NEDC nie będą już dostępne dla nowych pojazdów z homologacją. Informacje te nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do celów porównawczych między różnymi typami pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (elementy montażowe, format opon itp.) mogą zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak wagę, opór toczenia oraz aerodynamikę i, poza warunkami atmosferycznymi i jezdnymi oraz zachowaniem podczas jazdy, wpływać także na zużycie paliwa, prądu, emisje CO2 i wartości mocy jezdnej pojazdu. Z racji bardziej realistycznych warunków kontroli wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mierzone metodą WLTP są w wielu przypadkach wyższe niż te mierzone metodą NEDC. W rezultacie od dnia 1 września 2018 roku mogą wystąpić odpowiednie zmiany dotyczące opodatkowania pojazdów. Więcej informacji na temat różnic między WLTP a nowym nową metodą NEDC zamieszczono na stronie www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska/wltp.html. Dodatkowe informacje dotyczące oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych, określonych emisji CO2 nowych samochodów osobowych znajdują się w „Podręczniku dotyczącym zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia prądu w nowych samochodach osobowych”, które są dostępne bezpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern lub pod adresem www.dat.de/co2.
2.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto jest wymagane zawarcie osobnej umowy We Connect lub We Connect Plus z Volkswagen AG – przez Internet na stronie www.myvolkswagen.net lub przez aplikację Volkswagen We Connect” (dostępna w App Store i Google Play Store). W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na zarejestrowanie go na stronie www.myvolkswagen.net lub przez aplikację Volkswagen We Connect”, aby bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania umowy. Korzystanie z mobilnych usług online We Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz poszczególnych aplikacji In-Car App ponosi Volkswagen AG w ramach zasięgu sieci. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz hotspotu Wi-Fi można nabyć płatne pakiety danych od partnera dostarczającego usługi telekomunikacyjne – Cubic Telecom – i korzystać z nich w ramach zasięgu sieci wielu krajów na terenie Europy. Z danych w ramach tych pakietów mogą korzystać wszyscy użytkownicy i pasażerowie. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne pod adresem https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie można korzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego hotspotu Wi-Fi. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z dostawcą usług telekomunikacyjnych i tylko w ramach zasięgu danej sieci komórkowej. Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może wiązać się z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych). Do korzystania z bezpłatnej aplikacji Volkswagen We Connect” jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem sieci komórkowej między Użytkownikiem a operatorem sieci komórkowej. Usługi, które wchodzą w skład pakietów We Connect i We Connect Plus, mogą się różnić w zależności od kraju. Dostępność zależy również od modelu pojazdu, wyposażenia i zainstalowanej wersji Software. Dotyczy to również usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych. Usługi są dostępne przez określony czas trwania umowy, a w tym czasie ich zakres może ulegać zmianom lub ich świadczenie może zostać zakończone. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie connect.volkswagen-we.com i u Partnera Volkswagen. Informacje dotyczące warunków taryfy opłat za usługi telekomunikacyjne są dostępne u operatora sieci komórkowej.
3.
Aby korzystać z usług We Connect i We Connect Plus dla rodziny ID., należy posiadać konto Użytkownika w serwisie Volkswagen i zalogować się w We Connect / We Connect Plus za pomocą nazwy Użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online osobną umowę We Connect / We Connect Plus z Volkswagen AG. Czas trwania umowy We Connect dla rodziny ID. nie jest ograniczony do trzech lat. Początkowo czas trwania usług We Connect Plus jest ograniczony do trzech lat i umożliwia odpłatne przedłużenie po upływie tego okresu. Po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na jego zarejestrowanie za pośrednictwem strony internetowej myvolkswagen.net lub aplikacji We Connect ID. (dostępnej w App Store i Google Play Store) oraz do korzystania z usług We Connect Plus przez cały uzgodniony bezpłatny czas trwania. W razie późniejszej rejestracji czas trwania bezpłatnego korzystania ulega skróceniu. Niektóre mobilne usługi online We Connect / We Connect Plus można obsługiwać tylko za pośrednictwem aplikacji We Connect ID. Do korzystania z bezpłatnej aplikacji jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem sieci komórkowej między Użytkownikiem a operatorem sieci komórkowej. Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy sieci komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może wiązać się z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych).Mobilne usługi online są dostępne przez uzgodniony czas trwania umowy, w czasie którego ich zakres może ulegać zmianie. Usługi, które wchodzą w skład pakietów We Connect i We Connect Plus, mogą się różnić w zależności od kraju. Dostępność zależy również od modelu pojazdu, wyposażenia i zainstalowanej wersji Software. Dotyczy to również usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.connect.volkswagen-we.com i u Partnera Volkswagen. Ponadto należy przestrzegać aktualnych Ogólnych Warunków Sprzedaży usług cyfrowych dla rodziny ID.
4.
Aby korzystać z usług Car-Net, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto jest wymagane zawarcie z Volkswagen AG odrębnej umowy za pośrednictwem Internetu. Aby korzystać z usług przez cały czas trwania umowy, po przekazaniu pojazdu w ciągu 90 dni należy zarejestrować go na stronie www.myvolkswagen.net lub przez aplikację Volkswagen We Connect” (dostępną w App Store i Google Play Store). W razie późniejszej rejestracji okres bezpłatnego korzystania ulega skróceniu. Korzystanie z mobilnych usług online Car-Net „Guide & Inform” jest możliwe tylko przy użyciu opcjonalnego wyposażenia Discover Media i Discover Pro. Ponadto musisz posiadać urządzenie mobilne z dostępem do Internetu (np. smartfon), które może pełnić funkcję mobilnego hotspotu Wi-Fi. Alternatywnie dzięki opcji interfejsu telefonu komórkowego „Business” w połączeniu z systemem nawigacji Discover Pro można użyć telefonu komórkowego z remote SIM Access Profile (rSAP) lub karty SIM z opcją telefonu i przesyłania danych. Usługi Car-Net są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem sieci komórkowej i tylko na obszarze działania określonej sieci komórkowej. Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy opłat w sieci komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może wiązać się z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych). Ze względu na ilość danych zużywanych podczas korzystania z usług Car-Net zdecydowanie zaleca się uzgodnienie z operatorem sieci komórkowej stałej stawki za ich przesyłanie. Do korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem sieci komórkowej między użytkownikiem a operatorem sieci komórkowej. Dostępność usług Car-Net może się różnić w zależności od kraju. Usługi te są dostępne przez określony czas trwania umowy i w czasie trwania umowy ich treść może ulegać zmianom. Szczegółowe informacje dotyczące Car-Net znajdziesz pod adresem connect.volkswagen-we.com i u Partnera Volkswagen; informacje dotyczące warunków taryfy opłat za usługi telefonii komórkowej są dostępne u operatora sieci komórkowej.
5.
Dostępność opisanych usług zależy zarówno od pojazdu, jak i od wyposażenia. Sprawdź kompatybilność swojego pojazdu pod adresem connectgo.volkswagen-we.com. Do korzystania z aplikacji We Connect Go potrzebna jest wtyczka We Connect Go DataPlug, która jest dostępna u lokalnego dealera Volkswagena.
6.
W celu nabycia nowych funkcji jako Upgrade musisz posiadać konto Użytkownika w serwisie Volkswagen, ważną umowę We Connect oraz wylegitymować się jako Użytkownik główny, co oznacza powiązanie Twojego konta Użytkownika z konkretnym pojazdem. Ponadto jest również konieczne, aby pojazd był wyposażony w funkcje techniczne i urządzenia sprzętowe, które są wymagane do danego Upgrade. W zależności od roku modelowego i daty produkcji wymagania te mogą się różnić. Dostępne dla danego pojazdu Upgrades Użytkownik główny może zobaczyć w In-Car Shop systemu Infotainment lub w Sklepie internetowym We Connect pod adresem shop.volkswagen-we.com. Produkty płatne można nabyć zarówno w In-Car Shop, jak i w Sklepie internetowym We Connect, korzystając z aktualnie widocznych i dostępnych metod płatności. W razie pytań dotyczących Upgrades oraz ich dostępności wszelkich informacji udzieli Partner Volkswagen. Zakupione i aktywowane Upgrades pozostają powiązane z danym pojazdem, mogą być wykorzystywane przez wszystkich kierowców i nie mogą być przenoszone na inne pojazdy.
  • Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie  prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen.  

    Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23%).  

    Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.  

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie Recykling samochodów.

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.  Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięgu są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.  

    Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności. Sprawdź szczegóły korzystania z Volkswagen WeConnect na stronie www.  

    Leasing dla przedsiębiorców. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

    Kredyt EasyDrive - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,64%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 103873 zł, całkowita kwota do zapłaty 150216 zł, oprocentowanie zmienne 9,30%, całkowity koszt kredytu 46343 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki 35558 zł, ubezpieczenie komunikacyjne na 1. rok 3807 zł, ubezpieczenie spłaty kredytu 6978 zł), 48 miesięcznych rat równych po 1607 zł; rata finalna 73087 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 7.07.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredyt na wybrane modele Volkswagen Samochody Osobowe z rocznika 2022 przy skorzystaniu z ubezpieczenia komunikacyjnego i ubezpieczenia spłaty kredytu oferowanych przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa.  Raty leasingu "Jak Abonament" dla parametrów: 15% opłaty wstępnej, okres finansowania 48 miesięcy, limit roczny 20 000 km.  

    Volkswagen zwraca uwagę, że pewna liczba modeli Volkswagen ID. wyprodukowanych w Chinach została sprowadzona na rynki międzynarodowe nieoficjalnymi kanałami poza autoryzowaną siecią Volkswagena.  Nieautoryzowani sprzedawcy wprowadzają klientów w błąd twierdząc, że oferowane przez nich modele Volkswagen ID. są objęte międzynarodową gwarancją. Volkswagen wskazuje, że pojazdy wyprodukowane w Chinach, na rynek chiński nie są objęte międzynarodową gwarancją, w tym również obejmującą Europejski Obszar Gospodarzy. Z uwagi na powyższe, wszystkie wymagania dotyczące naprawy i serwisowania, w tym korzystania z gwarancji i dobrej woli, nie mogą być podejmowane przez autoryzowanych dealerów lub jakikolwiek autoryzowany zakład serwisowy marki Volkswagen na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Volkswagen i oficjalny dostawca wewnątrzwspólnotowy nie mogą również zapewnić klientom Oryginalnych Części Volkswagen dla modeli sprzedawanych wyłącznie w Chinach, takich jak Volkswagen ID.6.  Klienci, którzy zdecydują się na zakup pojazdów za pośrednictwem nieautoryzowanych kanałów, powinni mieć świadomość, że oprócz braku możliwości serwisowania , gwarancji i dostaw części zamiennych, pojazdy te są wyposażone w wersję oprogramowania przeznaczoną na inny rynek. Podobnie jak w przypadku gwarancji i serwisu, nie może być ono obsługiwane przez dealerów Volkswagena. Dodatkowo, nieoficjalnie importowane modele ID. zostały  wyprodukowane wyłącznie na warunki rynku chińskiego. Nie są więc homologowane na inne rynki ani dostosowane do ich specyficznych wymagań. Nie posiadają więc europejskiej homologacji i certyfikatu zgodności (CoC).  Volkswagen i oficjalny dostawca wewnątrzwspólnotowy pozostają zaangażowani w sprawy klientów, dlatego prosimy o zachowanie najwyższej ostrożności i ponownego przemyślenia zakupu modelu Volkswagen ID. za pośrednictwem nieoficjalnych kanałów. Zalecamy klientom wizytę u autoryzowanych dealerów w celu zapoznania się z najnowszą ofertą dostępnych modeli samochodów marki Volkswagen, które są oficjalnie dopuszczone do sprzedaży na danym rynku i posiadają ustaloną gwarancję oraz wsparcie serwisowe. Volkswagen i oficjalny dostawca chętnie zorganizują kontakt z autoryzowanymi dealerami.