Widok przez dach panoramiczny do wnętrza ID. Buzz
1
1.
Prezentowany materiał dotyczy samochodów koncepcyjnych i ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Samochody te nie są dostępne w sprzedaży na rynku polskim.

Koncepcyjne samochody elektryczne

Nasze samochody koncepcyjne

Auto miejskie, SUV lub przestronny samochód 7-osobowy – modułowa platforma zwana w skrócie MEB oferuje wszystko, czego możesz oczekiwać od elektrycznej mobilności przyszłości. Dzięki niej będziesz mógł się cieszyć dodatkową przestrzenią, zmiennością konfiguracji wnętrza, komfortem i doskonałą dynamiką. Lub po prostu: nowym sposobem mobilności.

Poznaj nasze koncepcyjne modele

Nowy ID. 2all

Niebieski ID. 2all, widok ukośnie od przodu

Przedstawiając studyjny model ID. 2all, Volkswagen prezentuje nowy język stylistyki swoich samochodów elektrycznych i jednocześnie pokazuje pierwsze elektryczne auto, które jako model seryjny będzie kosztować poniżej 25 000 euro. Premiera jest planowana na 2025 rok.

Volkswagen kontynuuje historię sukcesów swoich samochodów kompaktowych także w erze mobilności elektrycznej. Studyjny model ID. 2all pokazuje, jak będzie wyglądało pierwsze seryjne, w pełni elektryczne auto za mniej niż 25 000 euro. Także inne zastosowane po raz pierwszy rozwiązania udowadniają, że ID. 2all jest czymś więcej, niż tylko modelem na pokaz – to pierwszy Volkswagen z napędem na przednią oś bazujący na modułowej platformie MEB. 

ID.GTI
ID.GTI

Nowa interpretacja legendarnego DNA: Koncepcyjne auto ID. GTI wprowadza sportowy design oraz dynamiczną wydajność do świata elektromobilności. Dzięki temu smukły wygląd sportowego samochodu może stać się częścią twojej codzienności – pozostając jednak czymś wyjątkowym. Bo korzystając z 100% energii elektrycznej, poruszasz się zarówno elegancko, jak i ekologicznie świadomie.

Poznaj

ID.4 GTX Xtreme 

ID.4 Xtreme

Rajdowe zawieszenie ID.4 GTX Xtreme pochodzi z samochodów wyczynowych i sprawia, że ten SUV jest w pełni przystosowany do terenowej jazdy. Prześwit zwiększył się o 30 mm, a rozstaw kół o 40 mm. Do tego dochodzą szerokie, 18-calowe koła z oponami terenowymi, zmodyfikowany element zderzeniowy z dodatkowym przednim zderzakiem i całkowicie zamknięta, aluminiowa osłona podwozia. Masywna osłona kończy się bezpośrednio pod tablicą rejestracyjną i chroni także akumulator umieszczony z przodu pojazdu oraz cały tył podwozia. Poszerzone o 50 milimetrów błotniki podkreślają off-roadowy wygląd ID.XTREME. O niepowtarzalne brzmienie dba generator odgłosów jazdy umieszony w nadkolu, opracowany specjalnie dla tego samochodu.

ID.5 gtx
ID.5 GTX Xcite 

ID.5 GTX Xcite pokazuje wizję 14 młodych utalentowanych ludzi z saksońskich zakładów Volkswagena w Zwickau, Dreźnie i Chemnitz. Praktykanci pracowali przez rok nad swoim pomysłem elektrycznego SUVa-coupé – od pierwszych projektów przez adaptację nadwozia, dobór lakieru po odbiór techniczny. Samochód został pokazany po raz pierwszy podczas ID. Treffen 2022 w Locarno. Ta odbywająca się od 2021 roku i organizowana przez prywatne osoby – członków ID. Drivers Club impreza w Szwajcarii stanowi doskonałe miejsce do prezentacji elektrycznych samochodów pokazowych.

Poznaj

ID.X Performance

ID. X Performance –widok na koła, opony,  tylne światła i spojler

Pokryty matowym lakierem ID.X Performance już od pierwszego spojrzenia przykuwa uwagę wieloma sportowymi rozwiązaniami: dolna część przedniego zderzaka i tylny dyfuzor wykonane są z karbonu, a podświetlane logo Volkswagena z przodu i z tyłu oraz czerwone pasy wprowadzają dynamiczne akcenty. Sportowe zawieszenie z rozstawem osi zwiększonym o 80 mm w porównaniu z ID.7 gwarantuje doskonałą dynamikę i osiągi. Ceramiczne hamulce naturalnie są dostosowane do możliwości tego modelu.