Usługi łączności i mobilności
Usługi łączności i mobilności
Usługi łączności i mobilności

Usługi łączności i mobilności

  1. Connected Car

Odkryj Volkswagen We, nową platformę cyfrową firmy Volkswagen, która łączy w sobie wszystkie usługi i aplikacje z zakresu mobilności cyfrowej, ułatwiając mobilność indywidualną, zwiększając jej zrównoważony charakter i atrakcyjność. Podłącz swojego Volkswagena do sieci i odkryj świat Volkswagen We.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
1.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika w serwisie Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect lub We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu klient ma 90 dni na zarejestrowanie go na stroniewww.portal.volkswagen-we.com i bezpłatne korzystanie z usług przez cały uzgodniony czas.Korzystanie z mobilnych usług online We Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz poszczególnych aplikacji In-Car App będzie ponosić firma Volkswagen AG w ramach obszaru działania sieci. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz punktu dostępu WLAN można nabywać płatne pakiety danych od partnerskiego operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich w obszarze działania sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie można korzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego punktu dostępu WLAN. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe. W celu korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej.  Dostępność opisanych w pakietach pojedynczych usług We Connect i We Connect Plus zależnie od kraju może przedstawiać się różnie i zależy zarówno od pojazdu, jak i wyposażenia. Usługi są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy, a w okresie obowiązywania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać odpowiednio dostosowane. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.portal.volkswagen-we.com i u partnera Volkswagen. Informacje dotyczące warunków taryfy za usługi komórkowe są dostępne u operatorów sieci komórkowych.
2.
Aby korzystać z usług Car-Net, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę. Aby możliwe było korzystanie z usług z pełnym okresem obowiązywania, po przekazaniu pojazdu przez 90 dni możliwa jest rejestracja pojazdu na stronie portal.volkswagen-we.com. W razie późniejszej rejestracji okres bezpłatnego korzystania ulega skróceniu. Korzystanie z mobilnych usług online Car-Net „Guide & Inform” jest możliwe tylko przy użyciu opcjonalnego wyposażenia Discover Media i Discover Pro. Ponadto jest potrzebne mobilne urządzenie końcowe z dostępem do Internetu (np. smartfon), które może pełnić funkcję mobilnego punktu dostępu do sieci WLAN. Alternatywnie dzięki opcji interfejsu telefonu komórkowego „Business” w połączeniu z systemem nawigacji Discover Pro można użyć telefonu komórkowego z remote SIM Access Profile (rSAP) lub karty SIM z opcją telefonu i danych. Za pomocą opcjonalnego modemu CarStick LTE w połączeniu z systemem nawigacji Discover Media również można nawiązać połączenie internetowe na potrzeby systemu nawigacji, a także utworzyć punkt dostępu do sieci WLAN w pojeździe. Usługi Car-Net są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko na obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe. Ze względu na ilość danych generowanych podczas korzystania z usług Car-Net zdecydowanie zaleca się uzgodnienie z operatorem telefonii komórkowej stałej stawki za przesyłanie danych. Do korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową z operatorem telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność usług Car-Net może być różna, zależnie od kraju. Te usługi dostępne są przez uzgodniony okres obowiązywania umowy i podczas okresu obowiązywania umowy mogą podlegać zmianom treściowym. Szczegółowych informacji na temat Car-Net dostarcza strona portal.volkswagen-we.com i partner Volkswagen; informacje dotyczące warunków taryfowych telefonii komórkowej u swojego operatora.
3.
Dostępność opisanych usług zależy zarówno od pojazdu, jak i od wyposażenia. Sprawdź kompatybilność swojego pojazdu pod adresem connectgo.volkswagen-we.com. Do korzystania z aplikacji We Connect Go potrzebna jest wtyczka We Connect Go DataPlug, która jest dostępna u lokalnego dealera Volkswagena.
4.
Dostępność opisanych usług może się różnić w zależności od kraju i w zależności od modelu, usługi są zależne od modelu, roku modelowego i wyposażenia pojazdu. Więcej informacji na temat dostępnych usług znajdziesz na stronie portal.volkswagen-we.com lub w aplikacji We Connect.
Od 1 września 2018 r. cykl WLTP w pełni zastąpił nowy europejski cykl jazdy (NEDC), który stanowił dotychczasową procedurę badania zużycia paliwa/energii i emisji CO2. Wszystkie prezentowane pojazdy marki Volkswagen uzyskały homologację zgodnie z procedurą WLTP.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii oraz emisji CO2 i może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen