Poznaj VW Connect i We Connect

Pozostań w kontakcie. Dzięki VW Connect i We Connect

Poznaj zalety VW Connect i We Connect

Na życzenie możemy przygotować Twojego Volkswagena do obsługi funkcji online i szerokiej oferty łączności VW Connect lub We Connect. Skorzystaj z wielu przydatnych funkcji i usług online obejmujących następujące obszary:

  • Nawigacja
  • Komfort
  • Rozrywka
  • Bezpieczeństwo
  • Status pojazdu

Z aplikacją Volkswagen bez trudu połączysz swój pojazd ze smartfonem i zachowasz wszystkie ważne usługi i funkcje pod kontrolą – nawet gdy nie siedzisz za kierownicą swojego Volkswagena.

Tutaj dowiesz się, które mobilne usługi online są dostępne w wybranym przez Ciebie Volkswagenie.

Mężczyzna stojący w otwartych drzwiach kierowcy Volkswagena

Wszystkie usługi online w skrócie

Każdy bohater ma swoich pomocników. A dzięki usługom online, takim jak VW Connect lub We Connect, masz ich od razu kilku. Dowiedz się, które usługi najlepiej pasują do Twojego codziennego życia i jakie wymagania należy spełnić. Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich usług i opcji.

Kobieta obsługująca aplikację Volkswagen na telefonie komórkowym

W ten sposób aktywujesz i wykorzystasz VW Connect lub We Connect

Tutaj dowiesz się, jak aktywować usługi online w aplikacji Volkswagen.

Mężczyzna opierający się o Volkswagena i patrzący w swój telefon komórkowy

Zarejestruj się teraz i odkryj korzyści

Aby połączyć swój pojazd z usługami VW Connect lub We Connect, musisz się zalogować przy użyciu konta użytkownika Volkswagen ID. W tym celu skorzystaj z poniższego linku, a następnie kliknij „Zaloguj się lub zarejestruj się”.

Aplikacje Volkswagen

Aplikacja Volkswagen – cyfrowy dodatek do Twojego Volkswagena

Aplikacje Volkswagen

Aplikacja Volkswagen – cyfrowy dodatek do Twojego Volkswagena

Mężczyzna siedzący w Volkswagenie i patrzący w telefon komórkowy

Aplikacja Volkswagen łączy w sobie pełną ofertę usług online VW Connect, We Connect i Car-Net. Oferuje pełen przegląd wszystkich najważniejszych funkcji i usług oraz zapewnia jeszcze większą wygodę. Pobierz ją teraz.

In-Car Shop i In-Car Apps – tak to działa

Kupuj i pobieraj praktyczne funkcje i usługi bezpośrednio ze sklepu In-Car Shop systemu Infotainment – jak na smartfonie. Nawet pakiety usług VW Connect Plus lub We Connect Plus do Twojego pojazdu możesz w prosty sposób odnowić w sklepie In-Car Shop lub Volkswagen Connect ShopOpens an external link i przez kolejny rok lub kolejne dwa lata korzystać z pełnej oferty mobilnych usług online VW Connect i We Connect. W ten sposób możesz wygodnie przedłużyć umowę bezpośrednio online lub alternatywnie skonsultować się ze swoim Partnerem Volkswagen na miejscu. Ponadto możesz u niego nabyć kupon, którego możesz użyć w sklepie w celu zakupu dostępnych usług cyfrowych.

--:--

Upgrades

Dzięki Upgrades możesz elastycznie wyposażyć swojego Volkswagena w wybrane funkcje dodatkowe po zakupie pojazdu.

VW Connect i We Connect do Twojego ID.

VW ID.4 GTX in Rot, Front sichtbar, Frau steigt aus
5
5.

Zużycie prądu w kWh/100 km: w cyklu mieszanym 19,3–16,8; emisja CO2 w g/km: w cyklu mieszanym 0.

Dla pojazdu są dostępne tylko wartości zużycia paliwa i emisji zgodne z WLTP, a nie NEDC. Dane dotyczące zużycia i emisji CO2 w przedziałach wartości w zależności od wybranego wyposażenia pojazdu.

W pełni elektryczny, w pełni podłączony do sieci

Dzięki usługom VW Connect i We Connect do Twojego ID. możesz uprościć zarządzanie ładowaniem, sterować wybranymi funkcjami pojazdu za pomocą smartfona oraz korzystać z informacji o ruchu drogowym przekazywanych niemal w czasie rzeczywistym, które pozwolą Ci odczuwać spokój przez cały dzień.

VW Connect Plus i We Connect Plus

Cały świat usług cyfrowych Volkswagen przenosi łączność na nowy poziom: Zakładając konto Volkswagen ID i aktywując usługi VW Connect Plus lub We Connect Plus, uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcji smart: od inteligentnej nawigacji z informacjami przekazywanymi niemal w czasie rzeczywistym przez radio internetowe aż po korzystanie ze smartfona jak z pilota. Dla jeszcze większego komfortu i rozrywki.

Aby korzystać z tych usług, należy podpisać online z Volkswagen AG odrębną umowę VW Connect Plus lub We Connect Plus. W przypadku VW Connect Plus i We Connect Plus po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na zarejestrowanie go na stronie www.myvolkswagen.net lub w aplikacji Volkswagen(dostępnej w App Store i Google Play Store), aby bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania początkowego okresu umowy.

Należy pamiętać, że nieograniczona dostępność usług online może zależeć od innych warunków, takich jak wybrana rola użytkownika, ustawienia w sekcji Zarządzanie usługami lub ustawienia prywatności w Twoim pojeździe.

VW Connect i We Connect

Twój pierwszy krok do cyfrowych usług Volkswagena i bezpośredniego połączenia z pojazdem: usługi VW Connect lub We Connect  wyposażą Twojego Volkswagena w funkcje łączności. Po jednorazowej aktywacji możesz bezpłatnie korzystać z wielu promocyjnych i innowacyjnych usług online.

Aby korzystać z tych bezpłatnych usług, należy podpisać online z Volkswagen AG osobną umowę VW Connect lub We Connect.

Należy pamiętać, że nieograniczona dostępność usług online może zależeć od innych warunków, takich jak wybrana rola użytkownika, ustawienia w sekcji Zarządzanie usługami lub ustawienia prywatności w Twoim pojeździe.

Lista usług We Connect:

Ilustracja przedstawia aktualny program sprzedażowy.

Pakiety, okresy obowiązywania i ceny

Pojazdy obsługujące VW Connect i We Connect są seryjnie przygotowane do korzystania z funkcji łączności. W przypadku nowych pojazdów, dostępne są określone pakiety usług do bezpłatnego korzystania w okresie wstępnym, zależnie od wyposażenia pojazdu. Okres świadczenia usług można przedłużyć na przykład w sklepie In-Car Shop systemu Infotainment lub w sklepie Volkswagen Connect ShopOpens an external link. Alternatywnie możesz się również skonsultować z lokalnym Partnerem Volkswagen. Ponadto możesz u niego nabyć kupon, którego można użyć w naszych sklepach w celu odnowienia licencji.

To również może Cię zainteresować

Bądź zrelaksowany przez cały dzień. Dzięki usługom online Car-Net.

Test kompatybilności. Tutaj dowiesz się, które mobilne usługi online są dostępne w wybranym przez Ciebie Volkswagenie.  

Masz pytania? Szybkie odpowiedzi lub osobiste doradztwo dotyczące naszych usług znajdziesz tutaj.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

1.

Aby korzystać z usług VW Connect / We Connect, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się w VW Connect / We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto jest wymagane zawarcie osobnej umowy VW Connect bądź VW Connect Plus lub We Connect bądź We Connect Plus z Volkswagen AG – przez Internet na stronie www.myvolkswagen.net lub przez aplikację Volkswagen” (dostępna w App Store i Google Play Store). W przypadku VW Connect Plus / We Connect Plus po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na zarejestrowanie go na stronie www.myvolkswagen.net lub w aplikacji Volkswagen”, aby bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania umowy.

Dla klientów z VW Connect i VW Connect Plus: Korzystanie z mobilnych usług online jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Aby korzystać z radia internetowego, hotspotu Wi-Fi oraz usługi Alexa, o ile występuje, można nabywać płatne pakiety danych od naszego partnera – operatora sieci komórkowej Cubic Telecom – i korzystać z nich w ramach zasięgu sieci wielu krajów na terenie Europy. Z danych w ramach tych pakietów mogą korzystać wszyscy Użytkownicy i pasażerowie. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne pod adresem vw.cubictelecom.com/pl. Opcjonalnie można korzystać z radia internetowego, hotspotu Wi-Fi oraz usługi Alexa, o ile występuje, za pośrednictwem urządzenia mobilnego (np. smartfona) z funkcją mobilnego hotspotu Wi-Fi. W tym przypadku odpowiednia funkcja usługi jest dostępna tylko na podstawie istniejącej lub zawartej osobno umowy z operatorem sieci komórkowej i tylko w ramach zasięgu danej sieci komórkowej. Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w zależności od taryfy sieci komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może się wiązać z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych).

Dla klientów z We Connect i We Connect Plus: Korzystanie z mobilnych usług online jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. W celu korzystania z usług Streaming, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz hotspotu Wi-Fi można nabywać płatne pakiety danych od naszego partnera – operatora sieci komórkowej Cubic Telecom – i korzystać z nich w ramach zasięgu sieci wielu krajów na terenie Europy. Z danych w ramach tych pakietów mogą korzystać wszyscy Użytkownicy i pasażerowie. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne pod adresem vw.cubictelecom.com. Opcjonalnie można korzystać z tych usług za pośrednictwem urządzenia mobilnego (np. smartfona) z funkcją mobilnego hotspotu Wi-Fi. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w ramach zasięgu danej sieci komórkowej Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w zależności od taryfy sieci komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może się wiązać z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych).

Do korzystania z bezpłatnej aplikacji Volkswagen” jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub zawartą osobno umową z operatorem sieci komórkowej między Użytkownikiem a operatorem sieci komórkowej.     Usługi, które wchodzą w skład pakietów VW Connect i VW Connect Plus lub We Connect i We Connect Plus, mogą się różnić w zależności od kraju. Dostępność zależy również od modelu pojazdu, wyposażenia i zainstalowanej wersji Software. Dotyczy to również usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych. Usługi są dostępne przez określony czas trwania umowy, a w czasie trwania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać wyłączone. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie connect-shop.volkswagen.com i u Partnera Volkswagen. Informacje dotyczące warunków taryfy opłat za usługi telekomunikacyjne są dostępne u operatora sieci komórkowej.

2.
Oferta niedostępna do modeli Touareg.
3.
W celu nabycia nowych Upgrades musisz posiadać konto użytkownika w serwisie Volkswagen, ważną umowę VW Connect / We Connect oraz uwierzytelnić się jako Użytkownik główny, co oznacza powiązanie Twojego konta użytkownika z konkretnym pojazdem. Ponadto wymagane jest również, aby pojazd miał funkcje techniczne, sprzęt i oprogramowanie wymagane do danego Upgrade. Dostępność Upgrades może również zależeć od roku modelowego i daty produkcji. Dostępne dla danego pojazdu Upgrades użytkownik główny może zobaczyć w sklepie In-Car Shop systemu Infotainment lub Volkswagen Connect Shop na stronie connect-shop.volkswagen.com. Artykuły płatne można nabyć w sklepie In-Car Shop i/lub Volkswagen Connect Shop, korzystając z aktualnie widocznych i dostępnych metod płatności. Dostępność funkcji Upgrades w sklepie internetowym i sklepie In-Car Shop może się różnić. W razie pytań dotyczących Upgrades oraz ich dostępności wszelkich informacji udzieli również Partner Volkswagen. Zakupione i aktywowane Upgrades na czas aktywacji pozostają powiązane z danym pojazdem, mogą być wykorzystywane przez wszystkich kierowców i nie mogą być przenoszone na inne pojazdy.
4.
Aby korzystać z usług VW Connect i VW Connect Plus lub We Connect i We Connect Plus dla rodziny ID., należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się w VW Connect / VW Connect Plus lub We Connect / We Connect Plus za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy podpisać online z Volkswagen AG odrębną umowę VW Connect / VW Connect Plus lub We Connect / We Connect Plus. Po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na zarejestrowanie go na stronie myvolkswagen.net lub w aplikacji Volkswagen” (dostępnej w App Store i Google Play Store) i bezpłatne korzystanie z usług We Connect Plus / VW Connect Plus przez cały czas trwania początkowego okresu umowy. W razie późniejszej rejestracji czas trwania początkowego bezpłatnego korzystania ulega skróceniu. Dokładny czas trwania można sprawdzić podczas aktywacji lub po aktywacji na stronie myvolkswagen.net. Po upływie początkowego czasu trwania VW Connect Plus / We Connect Plus usługi te można przedłużyć odpłatnie.    Niektóre mobilne usługi online VW Connect / VW Connect Plus lub We Connect / We Connect Plus można obsługiwać tylko za pośrednictwem aplikacji Volkswagen. Do korzystania z bezpłatnej aplikacji jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub zawartą osobno umową z operatorem sieci komórkowej między Użytkownikiem a operatorem sieci komórkowej. Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w zależności od taryfy sieci komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może się wiązać z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych).   Mobilne usługi online są dostępne przez uzgodniony czas trwania umowy, w czasie którego ich zakres może ulegać zmianie. Usługi, które wchodzą w skład pakietów VW Connect i VW Connect Plus lub We Connect i We Connect Plus, mogą się różnić w zależności od kraju. Dostępność zależy również od modelu pojazdu, wyposażenia i zainstalowanej wersji Software. Dotyczy to również usług świadczonych przez dostawców zewnętrznych. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie connect-shop.volkswagen.com i u Partnera Volkswagen. Ponadto należy przestrzegać aktualnych Ogólnych Warunków Sprzedaży usług cyfrowych dla rodziny ID.  
6.
Podane wartości dotyczące zużycia i emisji zostały określone na podstawie ustawowych metod pomiaru. Z dniem 1 stycznia 2022 roku cykl kontrolny WLTP całkowicie zastąpił cykl kontrolny NEDC, w związku z czym po tym terminie wartości NEDC nie będą już dostępne dla nowych pojazdów z homologacją. Informacje te nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do celów porównawczych między różnymi typami pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (elementy montażowe, format opon itp.) mogą zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak wagę, opór toczenia oraz aerodynamikę i, poza warunkami atmosferycznymi i jezdnymi oraz zachowaniem podczas jazdy, wpływać także na zużycie paliwa, prądu, emisje CO2 i wartości mocy jezdnej pojazdu. Z racji bardziej realistycznych warunków kontroli wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mierzone metodą WLTP są w wielu przypadkach wyższe niż te mierzone metodą NEDC. W rezultacie od dnia 1 września 2018 roku mogą wystąpić odpowiednie zmiany dotyczące opodatkowania pojazdów. Więcej informacji na temat różnic między WLTP a nowym nową metodą NEDC zamieszczono na stronie www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska/wltp.html. Dodatkowe informacje dotyczące oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych, określonych emisji CO2 nowych samochodów osobowych znajdują się w „Podręczniku dotyczącym zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia prądu w nowych samochodach osobowych”, które są dostępne bezpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern lub pod adresem www.dat.de/co2.
7.
Dostępne tylko z opcjonalnym systemem nawigacji „Discover Pro” (do Passata, Arteona i Golfa) lub Discover Media (tylko do Golfa) i razem z aplikacją Volkswagen. Użytkownicy Passata i Arteona, a użytkownicy Golfa po zakupie tej funkcji na początku mają do dyspozycji pięć kluczy mobilnych. Klucze mobilne można zrealizować w ciągu pierwszych 4 lat od zawarcia umowy VW Connect / We Connect . Przekazanie klucza mobilnego wymaga sprawdzenia tożsamości nadawcy klucza za pośrednictwem procedury Volkswagen Ident. Po zainstalowaniu na kompatybilnym smartfonie klucz mobilny z przypisanym urządzeniem końcowym jest ważny przez jeden rok.
8.
Usługa Blokowanie i odblokowanie odbywa istotną rolę pod kątem bezpieczeństwa i wymaga sprawdzenia tożsamości za pomocą procedury Volkswagen Ident. Twoja tożsamość zostanie sprawdzona przez partnera Volkswagena lub za pomocą czatu wideo.
9.
W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz hotspotu Wi-Fi można nabywać płatne pakiety danych od naszego partnera – operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom – i korzystać z nich w ramach zasięgu sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące warunków cen i obsługiwanych krajów są dostępne pod adresem https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie można korzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego hotspotu Wi-Fi. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem sieci komórkowej i tylko w ramach zasięgu danej sieci komórkowej. Wymiana danych za pośrednictwem Internetu w zależności od taryfy sieci komórkowej, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą, może się wiązać z naliczaniem dodatkowych opłat (np. opłat roamingowych). 
10.
Do korzystania z usługi potrzebne jest konto w odpowiedniej usłudze strumieniowania.
  • Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie  prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen.

    Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23%).

    Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie Recykling samochodów.

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.  Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięgu są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności. Sprawdź szczegóły korzystania z Volkswagen WeConnect na stronie www. Leasing klasyczny: Oferta dla przedsiębiorców. Suma opłat skalkulowana w oparciu o parametry: opłata wstępna 20%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 1%.  

    Leasing dla przedsiębiorców. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

    Kredyt "Jak Abonament" - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,64%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 103873 zł, całkowita kwota do zapłaty 150216 zł, oprocentowanie zmienne 9,30%, całkowity koszt kredytu 46343 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki 35558 zł, ubezpieczenie komunikacyjne na 1. rok 3807 zł, ubezpieczenie spłaty kredytu 6978 zł), 48 miesięcznych rat równych po 1607 zł; rata finalna 73087 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 7.07.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredyt na wybrane modele Volkswagen Samochody Osobowe z rocznika 2022 przy skorzystaniu z ubezpieczenia komunikacyjnego i ubezpieczenia spłaty kredytu oferowanych przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa.  Raty leasingu "Jak Abonament" dla parametrów: 10% opłaty wstępnej, okres finansowania 48 miesięcy, limit roczny 15 000 km. Oferta dla Przedsiębiorców.

    Volkswagen zwraca uwagę, że pewna liczba modeli Volkswagen ID. wyprodukowanych w Chinach została sprowadzona na rynki międzynarodowe nieoficjalnymi kanałami poza autoryzowaną siecią Volkswagena.  Nieautoryzowani sprzedawcy wprowadzają klientów w błąd, twierdząc, że oferowane przez nich modele Volkswagen ID. są objęte międzynarodową gwarancją. Volkswagen wskazuje, że pojazdy wyprodukowane w Chinach, na rynek chiński nie są objęte międzynarodową gwarancją, w tym również obejmującą Europejski Obszar Gospodarzy. Z uwagi na powyższe, wszystkie wymagania dotyczące naprawy i serwisowania, w tym korzystania z gwarancji i dobrej woli, nie mogą być podejmowane przez autoryzowanych dealerów lub jakikolwiek autoryzowany zakład serwisowy marki Volkswagen na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Volkswagen i oficjalny dostawca wewnątrzwspólnotowy nie mogą również zapewnić klientom Oryginalnych Części Volkswagen dla modeli sprzedawanych wyłącznie w Chinach, takich jak Volkswagen ID.6.  Klienci, którzy zdecydują się na zakup pojazdów za pośrednictwem nieautoryzowanych kanałów, powinni mieć świadomość, że oprócz braku możliwości serwisowania, gwarancji i dostaw części zamiennych, pojazdy te są wyposażone w wersję oprogramowania przeznaczoną na inny rynek. Podobnie jak w przypadku gwarancji i serwisu, nie może być ono obsługiwane przez dealerów Volkswagena. Dodatkowo nieoficjalnie importowane modele ID. zostały  wyprodukowane wyłącznie na warunki rynku chińskiego. Nie są więc homologowane na inne rynki ani dostosowane do ich specyficznych wymagań. Nie posiadają więc europejskiej homologacji i certyfikatu zgodności (CoC).  Volkswagen i oficjalny dostawca wewnątrzwspólnotowy pozostają zaangażowani w sprawy klientów, dlatego prosimy o zachowanie najwyższej ostrożności i ponownego przemyślenia zakupu modelu Volkswagen ID. za pośrednictwem nieoficjalnych kanałów. Zalecamy klientom wizytę u autoryzowanych dealerów w celu zapoznania się z najnowszą ofertą dostępnych modeli samochodów marki Volkswagen, które są oficjalnie dopuszczone do sprzedaży na danym rynku i posiadają ustaloną gwarancję oraz wsparcie serwisowe. Volkswagen i oficjalny dostawca chętnie zorganizują kontakt z autoryzowanymi dealerami.