Zarejestruj raz, zyskaj wiele.
Zarejestruj raz, zyskaj wiele.
Każdy bohater ma swoich pomocników. A dzięki usługom takich, jak We Connect, masz ich od razu cały wachlarz. Dowiedz się, które usługi najlepiej pasują do Twojego codziennego życia i jakie wymagania należy spełnić. Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich usług i opcji.
Dostępność usług opisanych w pakietach We Connect i We Connect Plus może się różnić w zależności od kraju i w zależności od modelu, usługi są zależne od modelu, roku modelowego i wyposażenia pojazdu. Więcej informacji na temat dostępnych usług znajdziesz na stronie portal.volkswagen-we.com lub w aplikacji We Connect.
Funkcje podstawowe
Funkcje podstawowe, takie jak usługa połączenia z numerem alarmowym i obowiązkowy zgodnie z przepisami ustawowymi system powiadamiania o wypadkach drogowych eCall, dostępne są bez konieczności zawierania osobnej umowy We Connect. Jeżeli chcesz przenieść wybrane, spersonalizowane funkcje z jednego pojazdu do drugiego, potrzebujesz Discover Media lub Discover Pro. Dodatkowo należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła.
We Connect
Twój pierwszy krok do cyfrowych usług Volkswagen i bezpośredniego połączenia z pojazdem: dzięki We Connect Twój Volkswagen jest przygotowany na łączność. Po jednorazowej aktywacji możesz bezpłatnie korzystać z wielu promocyjnych i innowacyjnych usług online.
Aby korzystać z tych bezpłatnych usług, należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect.
Usługa | Aktywacja | Wymagania techniczne |
---|---|---|
Klucz mobilny1) | We Connect | System nawigacji „Discover Pro”, kompatybilne smartfony |
Zgłaszanie awarii | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Status pojazdu | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Drzwi i światła | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Automatyczne zgłoszenie wypadku | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Raport o stanie pojazdu | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Dane podróży | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Pozycja parkowania | We Connect | Wyposażenie standardowe |
Planowanie wizyty w serwisie | We Connect | Wyposażenie standardowe |
1) Dostępne tylko z opcjonalnym systemem nawigacji „Discover Pro” oraz w połączeniu z aplikacją We Connect. Użytkownicy nowego Passata mają do dyspozycji dwa klucze mobilne, a użytkownicy nowego Golfa po zakupie tej funkcji na początku mają do dyspozycji pięć kluczy mobilnych. Klucze mobilne można zrealizować w ciągu pierwszych czterech lat od zawarcia umowy We Connect. Przekazanie klucza mobilnego wymaga sprawdzenia tożsamości nadawcy klucza za pośrednictwem procedury Volkswagen Ident. Po zainstalowaniu na kompatybilnym smartfonie klucz mobilny jest ważny przez jeden rok z przypisanym urządzeniem końcowym.
Ilustracja przedstawia aktualny program sprzedażowy.
We Connect Plus
Cały świat usług cyfrowych Volkswagen przenosi łączność na nowy poziom: Dzięki Volkswagen ID i aktywacji „We Connect Plus” uzyskasz dostęp do dodatkowych, inteligentnych funkcji: od inteligentnej nawigacji z informacjami w czasie rzeczywistym przez strumieniowanie mediów i radio internetowe aż po korzystanie ze smartfonu jako pilota. Dla jeszcze większego komfortu i rozrywki.
Aby korzystać z tych usług, należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu masz 90 dni na zarejestrowanie go na stronie portal.volkswagen-we.com i bezpłatne korzystanie z usług przez cały czas trwania pierwszego okresu (zależnie od wyposażenia: na przykład 1 rok /Discover Media i Ready 2 Discover lub 3 lata /Discover Pro).
Usługa | Kategoria | Aktywacja | Wymagania techniczne |
---|---|---|---|
Powiadomienie o obszarze | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | - |
Powiadomienie o prędkości | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | - |
Trąbienie i miganie | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | - |
Układ alarmowy online | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | Instalacja antykradzieżowa |
Zdalne sterowanie wentylacją | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | Golf 8, dostępny tylko dla wybranych mocy silnika, wymaga odpowiedniej pojemności akumulatora |
Ogrzewanie postojowe online | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | Ogrzewanie postojowe |
Blokowanie i odblokowanie1) | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | - |
Godziny odjazdu | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | Pojazd elektryczny i hybrydowy |
Klimatyzacja | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | Pojazd elektryczny i hybrydowy |
Ładowanie | Funkcje pojazdu | We Connect Plus | Pojazd elektryczny i hybrydowy |
Radio internetowe2) | Strumieniowanie i Internet | We Connect Plus | Ready 2 Discover, Discover Media lub Discover Pro; pakiet „Streaming & Internet” |
Strumieniowanie mediów2),3) | Strumieniowanie i Internet | We Connect Plus | Ready 2 Discover, Discover Media lub Discover Pro; pakiet „Streaming & Internet” |
Punkt dostępy WLAN2) | Strumieniowanie i Internet | We Connect Plus | Ready 2 Discover, Discover Media lub Discover Pro |
Informacje o ruchu drogowym online | Nawigacja | We Connect Plus | Discover Media, Discover Pro lub Ready 2 Discover po aktywowaniu nawigacji za pośrednictwem „We Upgrade” |
Wyznaczanie trasy online | Nawigacja | We Connect Plus | Discover Media, Discover Pro lub Ready 2 Discover po aktywowaniu nawigacji za pośrednictwem „We Upgrade” |
Stacje paliw i stacje ładowania | Nawigacja | We Connect Plus | Discover Media, Discover Pro lub Ready 2 Discover po aktywowaniu nawigacji za pośrednictwem „We Upgrade” |
Aktualizacja map online | Nawigacja | We Connect Plus | Discover Media, Discover Pro lub Ready 2 Discover po aktywowaniu nawigacji za pośrednictwem „We Upgrade” |
Miejsca parkingowe | Nawigacja | We Connect Plus | Discover Media, Discover Pro lub Ready 2 Discover po aktywowaniu nawigacji za pośrednictwem „We Upgrade” |
Import celów online | Nawigacja | We Connect Plus | Discover Media, Discover Pro lub Ready 2 Discover po aktywowaniu nawigacji za pośrednictwem „We Upgrade” |
Kategoria
Funkcje pojazdu
Aktywacja
We Connect Plus
Wymagania techniczne
-