Volkswagen po raz kolejny wyróżniony tytułem „Top Marka” w kategorii „Samochody popularne”

Volkswagen po raz kolejny wyróżniony tytułem „Top Marka” w kategorii „Samochody popularne”

Volkswagen po raz kolejny wyróżniony tytułem „Top Marka” w kategorii „Samochody popularne”

04.11.2021
  • magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ogłosiły wyniki XIV. edycji największego badania marek w Polsce
  • po raz czwarty analiza medialności dotyczyła aż 500 marek z 50 branż i obejmowała 108 milionów informacji
  • w każdym z sektorów wyłoniono 10 marek, o których wzmiankowano najwięcej

Na potrzeby tegorocznego raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. W tym 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych. Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów odzwierciedla wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż – Volkswagen po raz kolejny okazał się najlepszą marką w kategorii „Samochody popularne”.

Podstawą metodologii stosowanej w badaniu jest zastosowanie porównywalnych wskaźników dla wszystkich rodzajów wzmianek. Wskaźników, które uwzględniają specyfikę prasy, portali internetowych i mediów społecznościowych. Niezmiennie, wartością decydującą o pozycji marki w rankingu jest jej siła – wypadkowa kilku zmiennych (tzw. impactu, indeksu wydźwięku i liczby publikacji), które świadczą zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i o jakościowej ocenie komunikatu na jej temat. W tej edycji analizy do wyliczenia sumarycznego impactu analizowanych materiałów wprowadzono współczynnik korygujący dla krótkich, jednowyrazowych lub jednozdaniowych wzmianek. Wpływ takich publikacji na kształt rankingu został ograniczony, by nie przesłonił znaczenia materiałów związanych z bieżącą działalnością marek i zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek.

W treści uzasadnienia napisano – „Top Marką po raz kolejny został Volkswagen. Wzmianki o nim w dużej części dotyczyły elektromobilności. Zdecydowanie najważniejszą premierą był elektryczny ID.3, do którego nieco później dołączył większy brat – ID.4.”

Więcej informacji o badaniu, jego metodologii i markach wyróżnionych w pozostałych kategoriach, znaleźć można na stronie internetowej https://topmarka.press.pl/Opens an external link.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Podane ceny obejmują podatek VAT (23%). 

    Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.

    Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html