Rozpocznij We Connect
1
Rozpocznij We Connect
1
Rozpocznij We Connect
1
Rozpocznij We Connect
1

Aktywuj We Connect

Aktywuj We Connect

Oszczędność czasu, posiadanie najświeższych informacji i zawsze pełen relaks – wszystko kwestia ustawienia. Inteligentni asystenci We Connect znają Twoje osobiste nawyki i ułatwiają życie, gdy brakuje Ci czasu. Przekonaj się.

Oszczędność czasu, posiadanie najświeższych informacji i zawsze pełen relaks – wszystko kwestia ustawienia. Inteligentni asystenci We Connect znają Twoje osobiste nawyki i ułatwiają życie, gdy brakuje Ci czasu. Przekonaj się.

Samochód podłączony do sieci w kilku krokach

Pamiętaj, że w celu pełnego wykorzystania funkcji należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID oraz mieć zawartą umowę z Volkswagen AG na korzystanie z mobilnych usług online.

W ten sposób użyjesz We Connect w swoim Volkswagenie

Szczegółowe instrukcje dotyczące aktywacji i korzystania z usług online w Twoim pojeździe znajdziesz tutaj.

Aplikacja We Connect

Aplikacja We Connect

Poznaj wszystkie korzyści aplikacji We Connect. Wystarczy pobrać aplikację We Connect dla systemu operacyjnego Twojego smartfonu i połączyć się z Twoim Volkswagenem.

Pobierz aplikację We Connect w App Store

Pobierz aplikację We Connect w Play Store

Zawsze podłączony dzięki naszym pakietom danych

Always on dzięki nowym pakietom danych od Cubic Telecom

Uzyskaj dostęp do szybkiego Internetu dla swojego Volkswagena – w prosty i przejrzysty sposób

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
1.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika w serwisie Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect lub We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu klient ma 90 dni na zarejestrowanie go na stroniewww.portal.volkswagen-we.com i bezpłatne korzystanie z usług przez cały uzgodniony czas.Korzystanie z mobilnych usług online We Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz poszczególnych aplikacji In-Car App będzie ponosić firma Volkswagen AG w ramach obszaru działania sieci. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz punktu dostępu WLAN można nabywać płatne pakiety danych od partnerskiego operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich w obszarze działania sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie można korzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego punktu dostępu WLAN. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe. W celu korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej.  Dostępność opisanych w pakietach pojedynczych usług We Connect i We Connect Plus zależnie od kraju może przedstawiać się różnie i zależy zarówno od pojazdu, jak i wyposażenia. Usługi są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy, a w okresie obowiązywania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać odpowiednio dostosowane. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.portal.volkswagen-we.com i u partnera Volkswagen. Informacje dotyczące warunków taryfy za usługi komórkowe są dostępne u operatorów sieci komórkowych.
Od 1 września 2018 r. cykl WLTP w pełni zastąpił nowy europejski cykl jazdy (NEDC), który stanowił dotychczasową procedurę badania zużycia paliwa i emisji CO2. Wszystkie prezentowane pojazdy marki Volkswagen uzyskały homologację zgodnie z procedurą WLTP.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa oraz emisji CO2 i może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen