Kobieta siedząca na siedzeniu kierowcy zaparkowanego T-Crossa z otwartymi drzwiami i patrząca na telefon komórkowy

Aktywowanie VW Connect i We Connect

Inteligentne usługi online VW Connect lub wcześniej We Connect ułatwiają życie – przed podróżą, w jej trakcie i po każdej podróży. Tutaj pokażemy Ci krok po kroku, jak w prosty sposób samodzielnie połączysz swój samochód nowy lub używany i aktywujesz funkcje.

Przed odbiorem pojazdu Twój dealer z przyjemnością przejdzie również z Tobą pierwsze kroki i wspólnie rozpoczniecie proces aktywacji.

Samochód podłączony do sieci w kilku krokach

Pamiętaj, że w celu pełnego wykorzystania funkcji należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID oraz mieć zawartą umowę z Volkswagen AG na korzystanie z mobilnych usług online.

01. Pobierz aplikację Volkswagen

Pobierz bezpłatnie aplikację Volkswagen do systemu iOS lub Android.

Pobierz w App StoreOtwórz zewnętrzny link

Pobierz w Google Play Otwórz zewnętrzny link

02. Tworzenie konta Volkswagen ID / tworzenie konta użytkownika

Zaloguj się w aplikacji przy użyciu konta Volkswagen ID. Jeżeli nie masz jeszcze Volkswagen ID, aplikacja poprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji.

Zaloguj lub zarejestrujOtwórz zewnętrzny link

03. Dodawanie pojazdu

Dodaj swój pojazd do konta użytkownika w aplikacji Volkswagen przy użyciu numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN). Numer VIN znajduje się za przednia szybą Twojego Volkswagena lub w dowodzie rejestracyjnym.

04. Aktywowanie VW Connect lub We Connect

Podpisz umowę VW Connect lub We Connect w sposób przedstawiony w aplikacji, a następnie w systemie Infotainment przejdź do punktu „Połącz VW Connect lub We Connect”. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.

Więcej informacji oraz szczegółowy opis sposobu aktywacji VW Connect lub We Connect możesz pobrać tutaj w formacie PDF.

W przypadku samochodów używanych dodatkowe czynności wymagane do aktywacji znajdziesz tutaj.

Instrukcja w formacie wideo

Pozostało, --:--

Szybki Internet do Twojego Volkswagena

Wnętrze Passata, w którym siedzą 4 osoby, widok systemu Infotainment oraz panoramicznego dachu przesuwno-uchylnego

„Always on” dzięki pakietom danych od Cubic Telecom

Aby korzystać z wybranych aplikacji typu In-Car App, i radia internetowego jako klient We Connect Plus potrzebujesz dodatkowego pakietu danych. Pakiet ten można wygodnie doładować za pośrednictwem zewnętrznego operatora sieci komórkowej Cubic Telecom. Klienci VW Connect i We Connect mają również możliwość korzystania z hotspotu Wi-Fi z wykupionym pakietem danych. Volkswagen ponosi koszty wszystkich pozostałych praktycznych usług.

Aplikacja Volkswagen

Aplikacja Volkswagen – cyfrowy dodatek do Twojego Volkswagena

Kobieta patrząca na swój telefon komórkowy. W tle czerwony Volkswagen. W prawym górnym rogu logo App Store i Google Play Store.

Aplikacja Volkswagen łączy w sobie pełną ofertę usług online VW Connect, We Connect i Car-Net. Oferuje pełen przegląd wielu ważnych funkcji i usług oraz zapewnia jeszcze większą wygodę. Obejrzyj film dotyczący Twojej aplikacji.

To również może Cię zainteresować

Weryfikacja kompatybilności. Tutaj dowiesz się, które mobilne usługi online są dostępne w wybranym przez Ciebie Volkswagenie.  

Aktywacja Car-Net. Tutaj dowiesz się, jak aktywować mobilne usługi online.

Sprawdź, czy Twój samochód może skorzystać z funkcji App Connect