Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”
Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”
Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”
Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

  1. Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”
  • „Superbrands” to jedno z najszerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w 80 krajach na świecie
  • tegoroczna, już XIII. edycja badania w Polsce objęła 2.000 firm
  • w niezależnym badaniu i ocenie marek uczestniczyło ponad 10.000 respondentów

Poznań – „Superbrands” to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach. Od 2004 roku wyróżnia najlepsze marki na rynku w wielu branżach również w Polsce. Tytuł „Superbrands” w kategorii „motoryzacja” Volkswagen zdobywa już trzeci rok z rzędu. Przy wyborze marki ocenia się jej znajomość i zaufanie do niej oraz przejrzystość jej działań i sposób, w jaki wyróżnia się na tle konkurencji.

Laureaci konkursu zostali wyłonieni spośród blisko 2000 zgłoszeń na podstawie badania, w którym uczestniczyło ponad 10 tys. respondentów. Proces wspierała Rada Marek – grono doradcze, które tworzą osoby z doświadczeniem m.in. w obszarach marketingu, brandingu czy PR.

Marka Volkswagen jest obecna na ponad 150 rynkach na świecie, oferuje w sumie blisko 80 modeli aut, które produkuje w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2018 roku Volkswagen dostarczył klientom na świecie 6,24 mln samochodów, ustanawiając tym samym nowy rekord. Wzrost liczby rejestracji w Polsce wyniósł 14,15 procent. W sumie w naszym kraju zarejestrowano 56.049 nowych, osobowych samochodów marki Volkswagen.

Nie tylko na świecie, ale również w Polsce Volkswagen bardzo mocno angażuje się także społecznie. We współpracy z Fundacją WOŚP Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy”, którego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci. tylko podczas ubiegłorocznych wakacji grono „Małych Ratowników” powiększyło się o 9 tysięcy dzieci. Dzięki wakacyjnej akcji, która przez całe lato odbywała się w siedmiu nadmorskich miejscowościach od Świnoujścia do Władysławowa strefę „Małych Ratowników” przygotowaną przez Volkswagena odwiedziło aż 215 tysięcy osób.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen