Modele hybrydowe Volkswagen

Modele hybrydowe plug-in od Volkswagena

Samochody hybrydowe typu plug-in

Zaawansowane hybrydy plug-in to ważne przystanki na drodze do najlepszych rozwiązań, jakimi są samochody elektryczne: tak z perspektywy kieszeni użytkownika, jak i bilansu dwutlenku węgla. Z samochodem hybrydowym typu plug-in to Ty wybierasz, kiedy korzystasz z napędu hybrydowego, a kiedy z elektrycznego.

Golf eHybrid

Bestseller Volkswagena z pojemnym akumulatorem pozwala poczuć przyjemność, wynikającą z jazdy samochodem elektrycznym. Jeśli akumulator został naładowany do odpowiedniego poziomu samochód uruchamia się zawsze w elektrycznym trybie E-Mode. Poczuj wolność wyboru, którą daje hybrydowy napęd typu plug-in: Golf eHybrid porusza się w trybie w pełni elektrycznym na Twoje życzenie.

  • Golf eHybrid może pochwalić się mocą 204 KM i maksymalnym zasięgiem na prądzie wynoszącym do 80 km.
  • W trybie hybrydowym kierowca ma możliwość utrzymania stanu naładowania akumulatora na aktualnym poziomie, może go zwiększyć, albo zmniejszyć. Dzięki temu może on, np. pod koniec dalekiej podróży, skorzystać w mieście z wyłącznie elektrycznego napędu, by dojechać do celu nie powodując emisji szkodliwych substancji

Golf GTE

Hybryda ze sportową duszą. Dynamikę ma w genach: maksymalna moc Golfa GTE  wynosi 180 kW (245 KM).  Odpowiada za nią napęd hybrydowy typu plug-in.

  • Golf GTE może się poruszać w trybie wyłącznie elektrycznym z prędkością do 130 km/h.
  • Oba silniki (elektryczny i spalinowy) pracujące razem przyspieszają Golfa GTE od 0 do 100 km/h w zaledwie 7 sekund i pozwalają na krótkotrwałe rozwinięcie prędkości wynoszącej nawet 222 km/h.
  • Golfa GTE możesz po prostu ładować z ze zwykłego gniazdka. Najpóźniej po 6 godzinach bateria litowo-jonowa będzie w pełni naładowana i umożliwi przejechanie nawet 56 kilometrów (wg WLTP)

Passat GTE

Połączenie sportowego ducha z napędem hybrydowym typu plug-in nadaje Passatowi zupełnie nowej osobowości, którą trafnie opisuje skrót: „GTE”. Akumulator Passata GTE zapewnia zasięg na energii elektrycznej wynoszący 59 kilometrów.

  • Napęd Passata GTE pozwala na uzyskanie mocy 160 kW (218 KM) i momentu obrotowego 400 Nm oraz przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 7,4 sekundy.
  • Korzystając ze standardowej sieci 230 V i seryjnego przewodu dostosowanego do przesyłu prądu zmiennego o mocy 2,3 kW akumulator można naładować do pełna w ciągu sześciu godzin i 15 minut.
  • Używając wallboxa lub korzystając ze stacji ładowania prądem 360 V i opcjonalnego przewodu prądu zmiennego o mocy 3,6 kW, czas ładowania Passata GTE skraca się do czterech godzin.

Passat Variant GTE

Szukasz przestronnego, komfortowego i pakownego samochodu, który oferuje dużą moc i spory zasięg na energii elektrycznej? Właśnie go znalazłeś. 218 KM, zasięg do 55 kilometrów po pełnym naładowaniu – z Passatem Variant GTE komfort i robiący wrażenie napęd idą w parze.

  • Napęd samochodu pozwala na uzyskanie mocy systemowej 160 kW (218 KM) i momentu obrotowego 400 Nm oraz przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 7,6 sekundy.
  • Mocna litowo-jonowa bateria wysokonapięciowa umożliwia przejechanie z napędem elektrycznym około 55 km (dane w oparciu o cykl WLTP). Dzięki temu przede wszystkim w mieście i terenie zabudowanym możesz jeździć komfortowo, nie powodując hałasu oraz emisji dwutlenku węgla.

Arteon eHybrid