VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku
VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku
VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku

T-Roc R
Po prostu "R"
Teraz z rabatem 10 000 zł
Spłacimy za Ciebie 3 pierwsze raty

Cena katalogowa
od 183 090
Rata netto
od 1 321zł/mc
Rabat
10 000
Moc silnika
300KM
Zużycie paliwa
8.5-8.8l/100 km
Przyspieszenie 0-100km/h
4.8sekundy
Aktualne promocje
  • VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku
    VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku
  • T-Roc R
    T-Roc R

T-Roc R z rabatem 10 000 zł w ofercie rocznika 2020

  • VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku
    VW T-Roc R parkuje na ulicy, widok z boku

Kup Volkswagena korzystając z Leasingu EasyDrive, a zapłacimy za Ciebie trzy pierwsze raty leasingowe.

Wybierz inną, równie dogodną formę finansowania (Leasing EasyBuy, Kredyt EasyDrive oraz Kredyt EasyBuy) i skorzystaj z alternatywnej oferty promocyjnej - 12 miesięcy ubezpieczenia komunikacyjnego w cenie 1 zł! Szczegóły oferty w salonach Volkswagena w całej Polsce.

Dodatkowo zyskasz:
- Pakiet przeglądów serwisowych już od 1590 zł*
- Ubezpiecznie Protect*
* Szczegóły u Dealerów.

Wszystko o modelu T-Roc R

Wersje wyposażenia

Możliwości

  • VW T-Roc R widok ukośnie od tyłu
    VW T-Roc R widok ukośnie od tyłu
  • VW T-Roc R ukośnie od przodu, fokus na koło
    VW T-Roc R ukośnie od przodu, fokus na koło
  • VW T-Roc R jedzie ulicą, widok z tyłu
    VW T-Roc R jedzie ulicą, widok z tyłu
  • VW T-Roc R detal końcówki rur wydechowych
    VW T-Roc R detal końcówki rur wydechowych

Wysoka moc: 221 kW (300 KM)

  • VW T-Roc R widok ukośnie od tyłu
    VW T-Roc R widok ukośnie od tyłu

Już sam emblemat R na pokrywie silnika świadczy, że pod nią kryje się wyjątkowa jednostka napędowa i tylko czeka, by pokazać, co potrafi. I pokazuje: 221 kW (300 KM) pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 4,8 sekundy. Takie parametry udało się uzyskać dzięki nowoczesnej technologii TSI łączącej turbodoładowanie z bezpośrednim wtryskiem, która umożliwia uzyskanie wysokiej mocy z małej pojemności skokowej. I to już w dolnym zakresie prędkości obrotowych. 

Wrażenia z jazdy

  • VW T-Roc R jedzie drogą, widok ukośnie z boku
    VW T-Roc R jedzie drogą, widok ukośnie z boku
  • VW T-Roc R stoi na drodze, widok z boku
    VW T-Roc R stoi na drodze, widok z boku
  • VW T-Roc R detal funkcja wyboru profilu jazdy
    VW T-Roc R detal funkcja wyboru profilu jazdy
  • VW T-Roc R jedzie drogą, widok ukośnie z boku
    VW T-Roc R jedzie drogą, widok ukośnie z boku

Doskonała przyczepność: napęd na wszystkie koła 4Motion.

  • VW T-Roc R jedzie drogą, widok ukośnie z boku
    VW T-Roc R jedzie drogą, widok ukośnie z boku

Mokra, oblodzona, nierówna nawierzchnia? Nie szkodzi. Napęd na wszystkie koła 4MOTION zadba, aby w razie potrzeby siła silnika została rozdzielona na wszystkie cztery koła. Zapobiega to poślizgowi lub blokowaniu się kół i zapewnia doskonałą trakcję na prawie każdym podłożu. Ponadto w połączeniu z 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG w prawie każdej sytuacji T-Roc R przyspiesza skutecznie i bez wyczuwalnego spadku siły ciągu.

Stylistyka

  • VW T-Roc R View diagonally from above, couple stands in front of the car
    VW T-Roc R View diagonally from above, couple stands in front of the car
  • VW T-Roc R standing on a road, 3/4 front view
    VW T-Roc R standing on a road, 3/4 front view