Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?
Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?
Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?
Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?
Lifestyle

Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?

Lifestyle

Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?

Niegdyś mówiło się, że tylko samochód firmowy pokona każdy krawężnik, pojedzie każdą drogą i poradzi sobie we wszystkich warunkach. Definicja ta pasuje jednak bardziej do SUV-ów i crossoverów – najbardziej uniwersalnych spośród wszystkich modeli aut.

Niegdyś mówiło się, że tylko samochód firmowy pokona każdy krawężnik, pojedzie każdą drogą i poradzi sobie we wszystkich warunkach. Definicja ta pasuje jednak bardziej do SUV-ów i crossoverów – najbardziej uniwersalnych spośród wszystkich modeli aut.

  1. Na każdą trasę, rodzaj drogi i podjazd – jakiego SUV-a kupić?

Czy w jednym samochodzie można połączyć cechy terenówki, samochodu sportowego i auta dla rodziny? Jak najbardziej! Udowadniają to SUV-y i crossovery, które mogą być modnymi bulwarówkami, przestronnymi pojazdami rodzinnymi czy samochodami dla biznesmena, jednocześnie świetnie radząc sobie w deszczu i śniegu, na gładkim asfalcie i nierównych drogach podmiejskich. Ich nowoczesne systemy bezpieczeństwa, możliwości terenowe i wysoka sylwetka to klucz do rynkowego sukcesu.

Crossover – idealny miejski wojownik

T-Roc

Jeśli od zawsze marzyłeś o samochodzie o podwyższonych możliwościach terenowych, niekoniecznie sporych rozmiarów, najlepszym wyborem może okazać się modny i nowoczesny T-Roc. Nie dość, że może się podobać, to nowoczesne systemy asystujące takie jak Lane Assist czy aktywny tempomat zapewniają komfort podróżowania zarówno w ciasnych miejskich uliczkach, jak i na autostradach czy podmiejskich arteriach.

T-Roc to samochód, który może dostosować się do twoich preferencji, począwszy od świeżego, wielokolorowego wyglądu, po wyposażenie w rozwiązania stworzone dla miłośników smartfonów. System infotainment z Android Auto, MirrorLink oraz Apple CarPlay pozwala wygodnie korzystać z telefonów z najpopularniejszymi systemami Android oraz iOS połączonych z autem. Modnego T-Roca można mieć już od 78 390 zł.

Uterenowiona klasyka

Golf Alltrack

Gdy jesteś fanem bardziej tradycyjnych nadwozi, możesz wybrać np. Golfa lub Passata w wersji Alltrack, które zaprojektowano tak, by radziły sobie na każdej nawierzchni. Auta wyróżniają się m.in. osłonami nadkoli i podwozia. To w zasadzie kosmetyka. Znacznie istotniejsze jest zwiększenie prześwitu: w Golfie o 20 mm, a w Passacie o 27,5 mm. Dzięki czemu samochody znacznie lepiej spisują się na nierównych drogach oraz bez większych problemów pokonują krawężniki i „śpiących policjantów” (większe są kąty natarcia, zejścia oraz rampowy). 

Istotną modyfikacją jest też wprowadzenie trybu jazdy „Offroad”. Wspiera on kierowcę podczas poruszania się poza utwardzonymi drogami i automatycznie uruchamia m.in. system wspomagający zjazd ze wzniesienia oraz optymalizuje pod kątem jazdy terenowej charakterystykę pedału przyspieszenia i pracę elektronicznego systemu stabilizacji.

Prawdziwy SUV 4x4

Touareg

Marzy ci się SUV? Zdecyduj, czy lepszy dla twoich potrzeb będzie nowoczesny Tiguan w wersji 5-osobowej, 7-miejscowy Tiguan Allspace czy też prestiżowy Nowy Touareg. Zastosowany w nich nowoczesny system 4x4 sprawia, że możesz spokojnie zjechać nimi z asfaltu i zbliżyć się do natury. Układ 4MOTION zapewnia doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach i pozwala kierowcy na wybór trybu profilu jazdy w zależności od rodzaju nawierzchni i warunków atmosferycznych. 

W efekcie zmieniają się parametry układu napędowego – czułość pedału przyspieszenia, sposób zmiany biegów, hamowanie silnikiem, wspomaganie ruszania i stopień blokady. Nowoczesne, dynamiczne silniki benzynowe oraz oszczędne diesle charakteryzują się wysoką efektywnością i doskonale sprawdzają się w codziennej eksploatacji. W przypadku Nowego Touarega dostępne jest też zawieszenie pneumatyczne, zmieniające charakterystykę tłumienia w zależności od wybranego profilu jazdy. Dodatkowo możliwe jest zwiększenie prześwitu poprzecznego do 300 mm oraz obniżenie tyłu nadwozia nawet o 50 mm, aby wygodniej było wkładać i wyjmować bagaże.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen