Ładowarki Volkswagen ID. Charger z profesjonalną instalacją w przystępnej cenie

Ładowarki Volkswagen ID. Charger z profesjonalną instalacją w przystępnej cenie

Ładowarki Volkswagen ID. Charger z profesjonalną instalacją w przystępnej cenie

01.02.2022
  • Volkswagen podchodzi kompleksowo do elektromobilności – dostarcza nie tylko samochody ładowane z gniazdka, lecz także rozwiązania ułatwiające korzystanie z takich aut
  • dzięki współpracy z firmą Avitron Volkswagen oferuje w Polsce montaż ładowarek ID. Charger w znacznie niższej cenie niż dotychczas
  • do wyboru są trzy odmiany ładowarek, wszystkie umożliwiające ładowanie z mocą do 11 kW: ID. Charger, ID. Charger Connect i ID. Charger Pro, różniące się funkcjami dodatkowymi

Volkswagen w Polsce podchodzi kompleksowo do elektromobilności – nie tylko oferuje coraz szerszą gamę aut elektrycznych i hybryd plug-in, lecz także myśli o tym, jak ułatwić ich ładowanie. Od niedawna wspólnie z firmą Avitron Polska, która jest oficjalnym partnerem VW w zakresie instalacji ładowarek domowych ID. Charger, oferuje fachowy montaż wallboxów w cenie już od 2550 złotych netto.

W ofercie Volkswagena znajdują się trzy ładowarki ID. Charger – standardowa, Connect i Pro. Wszystkie oferują możliwość ładowania z mocą do 11 kW i są wyposażone w wyłącznik różnicowo-prądowy. W zestawie jest także przewód Type 2 o długości 4,5 lub 7,5 m. ID. Charger Connect ma możliwość połączenia z internetem przez LAN lub WLAN, możliwość sterowania przez aplikację, a wersja Pro – również seryjny moduł LTE i licznik energii. Wallbox ID. Charger jest w stanie naładować akumulator Volkswagena ID.3 o pojemności 58 kWh w ciągu ośmiu godzin. Ceny ładowarek ID. Charger zaczynają się od 2099 zł za wersję podstawową, przez 2999 zł za odmianę Connect po 4449 zł za wallbox w wersji Pro.

„Do niedawna montaż ładowarek był dość kosztowny (zależnie od warunków na miejscu). Nowa oferta, przygotowana przez Volkswagena razem z firmą Avitron Polska sprawia, że instalacja jest znacznie bardziej przystępna. Dodatkowo uruchomiono specjalną infolinię dla klientów, gdzie można wyjaśnić wszystkie wątpliwości dotyczące ładowarek. Konsultanci są dostępni pod numerem 500 111 345" – mówi Dawid Kwaśniak, koordynator ds. elektromobilności marki Volkswagen.

Firma Avitron zajmuje się ładowarkami do samochodów elektrycznych od wielu lat, zebrała sporo doświadczeń na rynku norweskim, gdzie odsetek aut elektrycznych jest największy w Europie. W Polsce została oficjalnym partnerem m.in. marki Volkswagen w dziedzinie montażu ładowarek ID. Charger. Przedstawiciele marki Avitron zdążyli już zamontować kilkadziesiąt stacji ładowania w domach jednorodzinnych, wielorodzinnych i halach garażowych. Avitron Polska planuje rozszerzyć ofertę o montaż ładowarek w zakładach przemysłowych i obiektach użyteczności publicznej.

„Instalacja wallboxa ID. Charger przez autoryzowany serwis to nie tylko profesjonalny montaż, doradztwo, dokumentacja oraz pełne wsparcie posprzedażowe. Warto wiedzieć, że w przypadku niepoprawnej instalacji ładowarki lub błędnego zabezpieczenia, gwarancja producenta nie zostanie uznana. Avitron Polska poznaje wymagania klienta, sprawdza warunki na miejscu instalacji i konfiguruje wallbox ID. Charger" – zaznacza Kamil Babiński, Prezes Zarządu Avitron Polska.

Instalacja ładowarki trwa z reguły ok. 4 godzin, zależnie od zakresu prac. W niektórych przypadkach może okazać się, że konieczne jest zwiększenie mocy u dostawcy energii, co może wydłużyć cały proces. Kamil Babiński, prezes firmy Avitron Polska zauważa zmiany w podejściu klientów: „Coraz częściej zdarza się, że klienci dzwonią do nas zanim odbiorą samochód. Chcą się przygotować wcześniej, zainstalować ładowarkę dopasowaną do samochodu i potrzeb”. Ze szczegółową ofertą wallboxów ID.Charger i informacjami na temat ich montażu można zapoznać się tutaj: https://charging-energy.elli.eco/pl-pl/idcharger

Volkswagen bardzo mocno stawia na kompleksowe podejście do elektromobilności. Marka chce być neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla najpóźniej do 2050 roku. Do 2030 roku przynajmniej 70 procent sprzedanych w Europie aut osobowych VW będzie napędzana wyłącznie silnikiem elektrycznym, co oznacza, że będzie to przynamniej milion samochodów. W Stanach Zjednoczonych i Chinach udział pojazdów elektrycznych ma osiągnąć wówczas co najmniej 50 procent.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Podane ceny obejmują podatek VAT (23%).  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html