Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem

Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem

Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem

20 stycznia 2021
  • zmiany organizacyjne pozwalają w jeszcze większym stopniu wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w epoce cyfrowych pojazdów skomunikowanych z otoczeniem
  • Frank Welsch jako szef Działu Zarządzania Jakością i Strategii Jakościowej w koncernie Volkswagen będzie raportował bezpośrednio do CEO Herberta Diessa
  • Thomas Ulbrich zastąpi Franka Welscha na stanowisku Członka Zarządu ds. Rozwoju Technicznego marki Volkswagen Samochody Osobowe
  • CEO Diess: „Zarządzając jakością na poziomie koncernu odpowiadamy na rosnące wymagania jakie niosą ze sobą e-mobilność i cyfryzacja. Powierzając tę kluczową funkcję Frankowi Welschowi wiemy, że spoczywa ona we właściwych rękach”.

Wolfsburg/Poznań, 20. stycznia 2021 – Koncern Volkswagen wzmacnia system zabezpieczenia jakości i jednocześnie przeprowadza zmiany organizacyjne. Od 1 lutego szefem działu Zarządzania Jakością i Strategii Jakościowej zostanie Frank Welsch. Będzie on raportował bezpośrednio do prezesa zarządu koncernu Volkswagen, Herberta Diessa. Thomas Ulbrich zostanie następcą Welscha na stanowisku Członka Zarządu ds. Rozwoju Technicznego marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Herbert Diess powiedział: „Tradycyjnie wysokie standardy jakości naszych pojazdów, w połączeniu z cyfrowym doświadczeniem klienta, w większym stopniu decydują teraz o sukcesie niż kiedykolwiek wcześniej. Wzmacniamy system zarządzania jakością na poziomie całego koncernu odpowiadając na rosnące wymagania cyfryzacji i pojazdów elektrycznych. Kierownictwo działu zabezpieczenia jakości w koncernie obejmuje Frank Welsch, doświadczony ekspert samochodowy i inżynier. Powierzając mu tę kluczową funkcję wiemy, że spoczywa ona we właściwych rękach”. Frank Welsch był m.in. szefem działu rozwoju w SAIC VOLKSWAGEN w Chinach, w SKODZIE w Czechach oraz marki Volkswagen Samochody Osobowe w Wolfsburgu. Aby zapewnić jednolity poziom jakościowy, Welschowi będą podlegać także szefowie działów jakości poszczególnych marek.

„Naszym głównym celem jest zadowolenie klientów podczas całego okresu użytkowania przez nich samochodu. Zmiany w kierunku e-mobilności i cyfryzacji niosą wiele nowych szans na nawiązanie bliższego kontaktu z klientami, na spełnianie ich potrzeb i życzeń – od procesu ładowania akumulatora, przez cyfrowe usługi do całkowitego zintegrowania pojazdu w ramach sieci. Utworzenie nowej struktury tworzy podstawę do tego, byśmy w koncernie tę szansę wykorzystali” – powiedział Frank Welsch.

Frank Welsch był dotychczas członkiem zarządu ds. rozwoju marki Volkswagen Samochody Osobowe. W tej funkcji zastąpi go Thomas Ulbrich, dotychczasowy członek zarządu marki ds. elektromobilności i w dużym stopniu odpowiedzialny za projekt modeli ID.3 i ID.4. Herbert Diess powiedział w związku z tym: „Thomas Ulbrich wykonał ważną pracę w zakresie transformacji marki Volkswagen w kierunku e-mobilności i cieszę się, że jako członek zarządu ds. rozwoju technicznego nadal będzie kierował jej cyfrowym rozwojem”.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie  prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23%). Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie Recykling samochodów. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.  Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięgu są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności. Sprawdź szczegóły korzystania z Volkswagen WeConnect na stronie www. Leasing dla przedsiębiorców. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kredyt EasyDrive - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,64%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 103873 zł, całkowita kwota do zapłaty 150216 zł, oprocentowanie zmienne 9,30%, całkowity koszt kredytu 46343 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki 35558 zł, ubezpieczenie komunikacyjne na 1. rok 3807 zł, ubezpieczenie spłaty kredytu 6978 zł), 48 miesięcznych rat równych po 1607 zł; rata finalna 73087 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 7.07.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredyt na wybrane modele Volkswagen Samochody Osobowe z rocznika 2022 przy skorzystaniu z ubezpieczenia komunikacyjnego i ubezpieczenia spłaty kredytu oferowanych przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa.