Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem
Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem
Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem
Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem

Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem

Koncern Volkswagen wzmacnia obszar zabezpieczenia jakości – Frank Welsch obejmuje kierownictwo nad nowym działem

20.01.2021

  • zmiany organizacyjne pozwalają w jeszcze większym stopniu wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w epoce cyfrowych pojazdów skomunikowanych z otoczeniem
  • Frank Welsch jako szef Działu Zarządzania Jakością i Strategii Jakościowej w koncernie Volkswagen będzie raportował bezpośrednio do CEO Herberta Diessa
  • Thomas Ulbrich zastąpi Franka Welscha na stanowisku Członka Zarządu ds. Rozwoju Technicznego marki Volkswagen Samochody Osobowe
  • CEO Diess: „Zarządzając jakością na poziomie koncernu odpowiadamy na rosnące wymagania jakie niosą ze sobą e-mobilność i cyfryzacja. Powierzając tę kluczową funkcję Frankowi Welschowi wiemy, że spoczywa ona we właściwych rękach”.

Wolfsburg/Poznań, 20. stycznia 2021 – Koncern Volkswagen wzmacnia system zabezpieczenia jakości i jednocześnie przeprowadza zmiany organizacyjne. Od 1 lutego szefem działu Zarządzania Jakością i Strategii Jakościowej zostanie Frank Welsch. Będzie on raportował bezpośrednio do prezesa zarządu koncernu Volkswagen, Herberta Diessa. Thomas Ulbrich zostanie następcą Welscha na stanowisku Członka Zarządu ds. Rozwoju Technicznego marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Herbert Diess powiedział: „Tradycyjnie wysokie standardy jakości naszych pojazdów, w połączeniu z cyfrowym doświadczeniem klienta, w większym stopniu decydują teraz o sukcesie niż kiedykolwiek wcześniej. Wzmacniamy system zarządzania jakością na poziomie całego koncernu odpowiadając na rosnące wymagania cyfryzacji i pojazdów elektrycznych. Kierownictwo działu zabezpieczenia jakości w koncernie obejmuje Frank Welsch, doświadczony ekspert samochodowy i inżynier. Powierzając mu tę kluczową funkcję wiemy, że spoczywa ona we właściwych rękach”. Frank Welsch był m.in. szefem działu rozwoju w SAIC VOLKSWAGEN w Chinach, w SKODZIE w Czechach oraz marki Volkswagen Samochody Osobowe w Wolfsburgu. Aby zapewnić jednolity poziom jakościowy, Welschowi będą podlegać także szefowie działów jakości poszczególnych marek.

„Naszym głównym celem jest zadowolenie klientów podczas całego okresu użytkowania przez nich samochodu. Zmiany w kierunku e-mobilności i cyfryzacji niosą wiele nowych szans na nawiązanie bliższego kontaktu z klientami, na spełnianie ich potrzeb i życzeń – od procesu ładowania akumulatora, przez cyfrowe usługi do całkowitego zintegrowania pojazdu w ramach sieci. Utworzenie nowej struktury tworzy podstawę do tego, byśmy w koncernie tę szansę wykorzystali” – powiedział Frank Welsch.

Frank Welsch był dotychczas członkiem zarządu ds. rozwoju marki Volkswagen Samochody Osobowe. W tej funkcji zastąpi go Thomas Ulbrich, dotychczasowy członek zarządu marki ds. elektromobilności i w dużym stopniu odpowiedzialny za projekt modeli ID.3 i ID.4. Herbert Diess powiedział w związku z tym: „Thomas Ulbrich wykonał ważną pracę w zakresie transformacji marki Volkswagen w kierunku e-mobilności i cieszę się, że jako członek zarządu ds. rozwoju technicznego nadal będzie kierował jej cyfrowym rozwojem”.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Podane ceny obejmują podatek VAT (23%). 

    Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.

    Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html