Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA - Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Samochodów

Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA

Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA

08.10.2019

  • ACEA i poszczególne jego komitety reprezentują interesy swych członków przed instytucjami europejskimi
  • Thomas Sedran podkreśla: „Osiągnięcie celów klimatycznych jest dla naszej branży priorytetem”

Thomas Sedran, prezes zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze, został wybrany na stanowisko prezesa komitetu Generalnego Zarządu ds. lekkich samochodów dostawczych stowarzyszenia ACEA (LCV-GM). W jego rękach spoczywa teraz reprezentowanie interesów wszystkich producentów lekkich samochodów dostawczych, członków Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów ACEA.

Niedawno mianowany dyrektor generalny ACEA Eric-Mark Huitema z zadowoleniem przyjął wybór Thomasa Sedrana: „Z niecierpliwością wyczekuję rozpoczęcia współpracy z Thomasem, szczególnie w zakresie kluczowych dla naszej branży kwestii związanych z jej przyszłością.” W komitecie LCV-GM zasiadają szefowie wszystkich europejskich producentów pojazdów lekkich. Wśród nich są prezesi i dyrektorzy takich koncernów motoryzacyjnych jak Daimler, Volkswagen Samochody Dostawcze, Iveco, PSA, Renault i Toyota. Na nowym stanowisku Thomas Sedran będzie reprezentował interesy członków ACEA segmentu lekkich samochodów dostawczych, szczególnie w kontaktach z instytucjami europejskimi.

Thomas Sedran podziękował członkom komitetu LCM-GM ACEA za zaufanie, jakim go obdarzyli. "Z zapałem rozpoczynam współpracę z moimi kolegami. Wspólnie musimy teraz zająć się kluczowymi kwestiami strategicznymi naszej branży w Europie". Kwestie te obejmują ramy prawne dla nowych rozwiązań w zakresie mobilności i transportu oraz dla rosnącego poziomu automatyzacji w sektorze, prowadzącego do implementacji w przyszłości pojazdów autonomicznych. "Na liście priorytetów znajduje się również bieżące ograniczanie emisji CO2 w naszym sektorze, tak by pomóc w osiągnięciu celów klimatycznych. Wraz z inauguracją nowej kadencji Parlamentu Europejskiego i wraz z utworzeniem nowej Komisji Europejskiej nadszedł właściwy czas, by przedyskutować te ważne kwestie i wypracować odpowiednie rozwiązania".

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Podane ceny obejmują podatek VAT (23%). 

    Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.

    Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html