Ups !!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68
  • Safari od wersji 11
  • Firefox od wersji 61
  • Edge od wersji 42
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,
Zespół Volkswagen

Marka Volkswagen wprowadza nową stronę internetową

Marka Volkswagen wprowadza nową stronę internetową

Marka Volkswagen wprowadza nową stronę internetową

09.10.2019

09.10.2019

  • strona internetowa dla klientów Volkswagena utrzymana w nowej stylistyce marki
  • znacznie łatwiejsza nawigacja i spersonalizowane usługi
  • nowy konfigurator pozwala znacznie szybciej skonfigurować model zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta
  • na 24 rynkach, w tym polskim strona internetowa już działa – wprowadzenie na łącznie 120 rynkach potrwa do połowy 2020 roku

Marka Volkswagen we wrześniu zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, teraz nadszedł czas na wprowadzenie nowej strony internetowej. Na jednej platformie znajdą się treści i oferty odnoszące się do nowych modeli, usług, jazd próbnych, finansowania, a także konfigurator. Struktura zawartych na niej treści jest bardziej przejrzysta niż dotąd, a mocno uproszczona nawigacja jest znacznie bardziej intuicyjna. Strona działa już na 24 rynkach, a na w sumie 120 rynkach zostanie wprowadzona do połowy 2020 roku.

„Nowa strona internetowa stanowi główny element strategii Volkswagena w dziedzinie digitalizacji. Dzięki efektywniejszej komunikacji chcemy jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów” – powiedział Jochen Sengpiehl, szefmarketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Przy jej tworzeniu uwzględniliśmy mocno zmieniające się dzisiaj zachowania ludzi podczas korzystania z podobnych platform internetowych”.

„Dzięki nowej platformie cyfrowej po raz pierwszy stworzyliśmy centralną bramę do świata Volkswagena zawierającą wszystkie treści dotyczące marki” – wyjaśnia Candido Peterlini, szef Global Digital Marketing marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Strona internetowa opiera się na analizie historii danych, dzięki temu możemy odpowiadać na indywidualne zainteresowania i potrzeby każdego użytkownika”.

Przy pomocy osobistego Volkswagen-ID, który na życzenie może otrzymać użytkownik, jego komunikacja z Volkswagenem stanie się znacznie efektywniejsza. Oznacza to, że dzięki swojej wcześniejszej aktywności na stronie użytkownik zobaczy dokładnie te treści i funkcjonalności, które będą dla niego w danej chwili ważne i interesujące.

Jeśli więc użytkownik oglądał na przykład modele z napędem elektrycznym, podczas następnej wizyty na stronie Volkswagena znajdzie wszystkie dopasowane pod kątem jego zainteresowań informacje na temat aut tego rodzaju.

Centralnym elementem strony jest nowy konfigurator, który znajduje się teraz na każdej pojedynczej stronie poświęconej danemu modelowi. W przeciwieństwie do starszego rozwiązania, kiedy użytkownik musiał przejść bardzo drobiazgowy i czasochłonny proces konfiguracji auta, teraz rozpoczyna ją od zaprogramowanego wcześniej modelu podstawowego i przy znacznie mniejszej liczbie kliknięć może skonfigurować wybrany przez siebie model.

Stronę stworzono i przetestowano wspólnie z użytkownikami. Zawarte na niej usługi i funkcjonalności są stale rozwijane. W kolejnym kroku ma np. pojawić się funkcja e-Commerce, która po zakończeniu konfiguracji pozwoli od razu przejść do procedury zakupu. W przyszłości nowa strona Volkswagena stanie się cyfrową platformą łączącą ze sobą użytkowników, producenta, dealerów, pojazdy i usługi.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.