Ochrona przed rdzą, wysoką temperaturą i osadami – więcej o naszych oryginalnych płynach eksploatacyjnych i AdBlue®
Chronią silnik, przenoszą siłę hamowania, zapewniają dobrą widoczność i czyste powietrze. Poznaj nasze oryginalne płyny eksploatacyjne, jak AdBlue®, płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy szyb i płyn hamulcowy.
Chronią silnik, przenoszą siłę hamowania, zapewniają dobrą widoczność i czyste powietrze. Poznaj nasze oryginalne płyny eksploatacyjne, jak AdBlue®, płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy szyb i płyn hamulcowy.
Mniejsze emisje niewielkim kosztem
AdBlue® jest bezzapachowym roztworem mocznika i redukuje ilość szkodliwych tlenków azotu w spalinach samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Co trzeba zrobić? Po prostu po kilku tysiącach kilometrów uzupełnić AdBlue®.
- Oszczędność:
Samochód osobowy potrzebuje na 1000 km 1,5-2,8 litrów AdBlue®. W zależności od modelu zbiornik ma pojemność między 11 a 19 litrów. - Łatwość uzupełniania:
Zapytaj w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena, skorzystaj z naszych pojemników uzupełniających lub podjedź do specjalnego dystrybutora na stacji benzynowej. - Zużycie zależne od stylu jazdy:
Zużycie AdBlue® w dużym stopniu zależy od Twojego stylu jazdy. Jeżeli jeździsz sportowo, będziesz musiał dolewać AdBlue® częściej. - Przygotowany na prawie każdą temperaturę:
Automatyczny system podgrzewania dba, aby AdBlue® miał właściwą temperaturę roboczą. Ważne: nie wlewaj żadnego środka przeciw zamarzaniu ani innych płynów do zbiornika AdBlue®.
Technologia w zbiorniku
Modele Volkswagenów z AdBlue®
Modele z AdBlue® można poznać po niskich emisjach tlenku azotu oraz po dodatkowym króćcu wlewu. W zależności od modelu znajduje się on obok wlewu oleju napędowego, w bagażniku lub w komorze silnika, gdyż jako płyn eksploatacyjny AdBlue® musi być wlewany oddzielnie.
Rady związane z tankowaniem
Uzupełnianie AdBlue®
W zależności od stylu jazdy i modelu, Twój Volkswagen zużywa średnio 1,5-2,8 litrów AdBlue® na 1000 km. Wskaźnik ostrzegawczy poinformuje Cię, kiedy musisz uzupełnić płyn – odpowiednio 2400 km i 1000 km wcześniej.
Serwis AdBlue®
Wygodnie, szybko, niedrogo
Oszczędzaj czas i pieniądze, ale nie oszczędzaj na swoim komforcie - skorzystaj z serwisu AdBlue®. Sprawdzimy dla Ciebie zasięg i w razie konieczności uzupełnimy zbiornik.
Oryginalny dodatek do płynu chłodniczego G12evo
Maksymalna ochrona przy maksymalnej wydajności.
Nasz płyn chłodniczy działa także w niekorzystnych warunkach, na przykład przy temperaturach do -40°C. Jednocześnie innowacyjna receptura chroni przed osadzaniem się kamienia, korozją, kwasami i mrozem. Nadaje się także dla samochodów z silnikami wykonanymi w całości z aluminium.
Lampki kontrolne związane z płynem chłodniczym
Zbyt niski poziom płynu chłodniczego, za wysoka temperatura lub usterka w układzie chłodzenia
- Świeci się:
uzupełnić płyn chłodniczy, za wysoka temperatura lub usterka w układzie. - Miga:
usterka w układzie chłodzenia
Wskaźnik temperatury w zakresie ostrzegawczym?
Zatrzymać samochód, wyłączyć silnik i poczekać, aż ostygnie. Sprawdzić poziom płynu chłodniczego i dopiero po sprawdzeniu kontynuować jazdę.
Usterka w układzie chłodzenia silnika
Nie kontynuować jazdy! Zwrócić się o pomoc do specjalisty.
Temperatura płynu chłodniczego w silniku na gaz za niska
Unikać wysokich prędkości obrotowych i dużego obciążenia silnika.
Bezlitosny dla brudu, łagodny dla samochodu.
Oryginalny płyn do spryskiwaczy szyb Volkswagen
Nasz koncentrat płynu do spryskiwaczy zapewnia dobrą widoczność, a jednocześnie jego receptura chroni szyby i układ spryskiwaczy przed mrozem i osadzaniem się kamienia, a płyn nie pozostawia plam na lakierze. Czy wiesz, że skład płynu zimowego i letniego różnią się? Stosuj zimą koncentrat ze środkiem chroniącym przed mrozem.
Byś dobrze widział drogę
Nasze wycieraczki Aero dokładnie przecierają szybę podczas opadów deszczu i śniegu, a dzięki swojej pozbawionej pałąka konstrukcji – także przy dużych prędkościach jazdy.
Własny standard dla układu hamulcowego.
Oryginalny płyn hamulcowy Volkswagena
Ochrona przy ekstremalnie niskich temperaturach i dużych obciążeniach, mniejsza częstotliwość przeglądów: nasz płyn hamulcowy został opracowany jednocześnie z układem hamulcowym Twojego samochodu i daleko wykracza poza standardowe wymagania, a nawet wyznacza własne standardy: normę VW 501.14.
- Nie niszczy materiałów
- Nie niszczy uszczelek. Zapobiega rdzewieniu przewodów i tłoków.
- Dobra skuteczność przy niskich temperaturach. Gotowy do działania nawet przy temperaturze -40°C.
- Mniejsza częstotliwość przeglądów. W przypadku nowych Volkswagenów przedłuża okres między przeglądami do trzech lat.