Premium, czyli to, co kochamy w samochodach
Premium, czyli to, co kochamy w samochodach
Premium, czyli to, co kochamy w samochodach
Premium, czyli to, co kochamy w samochodach

Premium, czyli to, co kochamy w samochodach

Premium, czyli to, co kochamy w samochodach

Nie bez powodu sedany często wybierane są na samochody służbowe dla wyższej kadry managerskiej, członków zarządów i kierownictwa firm. Kojarzą się bowiem z prestiżem. Coraz częściej auto dla prezesa to także SUV klasy premium, któremu nie brakuje żadnej z wyżej wymienionych cech.

Nie bez powodu sedany często wybierane są na samochody służbowe dla wyższej kadry managerskiej, członków zarządów i kierownictwa firm. Kojarzą się bowiem z prestiżem. Coraz częściej auto dla prezesa to także SUV klasy premium, któremu nie brakuje żadnej z wyżej wymienionych cech.

  1. Premium, czyli to, co kochamy w samochodach

Luksusowe samochody od zawsze cieszą się zainteresowaniem. Powodów jest co najmniej kilka: wysoka jakość wykonania, dostępność najbardziej zaawansowanych technologii, przestronność wnętrza, podwyższone bezpieczeństwo, przyciągający wzrok wygląd… Ich użytkownikami są z jednej strony prezesi zasiadający na tylnej kanapie, a z drugiej kierowcy, którzy poszukują komfortu i bogatego wyposażenia. Auta klasy premium sprawdzają się także w przypadku rodzin, które potrzebują atrakcyjnego pojazdu wypełnionego przydatnymi funkcjonalnościami – inteligentnymi systemami oraz udogodnieniami istotnymi dla podróżowania z dziećmi. Dodatkowo działa tu czynnik psychologiczny – masz limuzynę, masz klasę!

Klasyczny kształt i wyposażenie premium

Klasyczny kształt i wyposażenie premium

W drugiej połowie XX wieku sedan był najczęściej spotykanym rodzajem nadwozi samochodowych. Obecnie kształt ten nadal uważany jest za klasyczny i elegancki, choć sedany ewoluowały. Dowodem jest Volkswagen Passat Limousine, którego najnowsza, ósma już generacja jest dostępna na naszym rynku.

Kierowca Passata ma szansę skorzystać m.in. z asystenta pasa ruchu, aktywnego tempomatu, systemu ostrzegania o pojawieniu się pojazdu w martwym polu oraz rozpoznawania znaków. Passat został również wyposażony w technologię wykrywania pieszych i ostrzeganie o kolizji.

Wnętrze prezentuje się niezwykle elegancko. Jak przystało na segment D, auto oferuje dużo miejsca dla pasażerów zasiadających na tylnej kanapie. Nie brakuje im ani miejsca nad głową, ani na wysokości kolan. Dla ich wygody na końcu tunelu środkowego znalazło się nawet gniazdo 230V. Jako dodatek w Passacie pojawiła się również elektrycznie sterowana roleta szyby tylnej oraz ręczne roletki szyb bocznych. Skojarzenie z prezydenckimi limuzynami jest jak najbardziej właściwe.

Sportowa limuzyna

Sportowa limuzyna

Sportowe coupe i jednocześnie elegancki czterodrzwiowy samochód? Volkswagen Arteon udowadnia, że takie połączenie jest możliwe. Wyróżnia się opadającą linią dachu – jak w samochodzie o nadwoziu coupe – oraz pokrywą bagażnika unoszoną wraz z tylną szybą. A mimo to ma czworo drzwi bocznych – jak klasyczny sedan. I zdecydowanie przyciąga wzrok, prezentując się niezwykle dynamicznie, żeby nie powiedzieć – zadziornie. Nie bez powodu podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej (IAA) we Frankfurcie otrzymał tytuł „Limuzyny Roku 2017”, a także najwyższą notę „Best of Best” w ramach „Automotive Brand Contest”.

Podobnie jak PassatArteon może zostać wyposażony we wszystkie dostępne udogodnienia – od wentylowanych i podgrzewanych foteli po adaptacyjnie regulowane zawieszenie.

SUV – i dla biznesmena, i dla rodziny

SUV – i dla biznesmena, i dla rodziny

Nie masz ochoty na sedana, a wciąż chciałbyś jeździć prestiżowym autem? Wybierz SUV-a premium, takiego jak Nowy Volkswagen Touareg. To bogato wyposażony i naszpikowany nowymi technologiami model, który nadaje się zarówno na samochód dla biznesmena, jak i dla rodziny.

Na jego pokładzie może znaleźć się cały arsenał systemów asystujących, służących dynamice jazdy oraz komfortowi. Znajdują się wśród nich np. system Night Vision zwiększający widoczność w nocy, asystent ułatwiający jazdę w korku oraz w miejscach robót drogowych (do 55 km/h Nowy Touareg porusza się częściowo automatycznie, utrzymuje pas ruchu, hamuje i rusza bez ingerencji kierowcy), asystent wspomagający przejazd przez skrzyżowanie, system czterech kół skrętnych (dzięki niemu auto jest tak zwinne jak samochód kompaktowy).

Dodatkowo flagowego SUV-a można wyposażyć w system elektromechanicznej stabilizacji przechyłów, reflektory Matrix LED IQ. Light (kamera interaktywnie przełącza światła z drogowych na mijania i odwrotnie) oraz Innovision Cockpit z cyfrowymi wskaźnikami.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen