Aktualizacja oprogramowania ID. do wersji 2.4
Dowiedz się więcej o wymianie akumulatorów 12 V i aktualizacji oprogramowania do wersji 2.4
Dostępne już teraz dla posiadaczy modelu ID. – nowy akumulator 12 V i najnowsze oprogramowanie ID. 2.4
Zaktualizuj oprogramowanie swojego modelu ID. i skorzystaj z nowego akumulatora 12 V, umawiając się na wizytę bezpośrednio u partnera Volkswagen.
Przyjedź swoim ID. do serwisu, aby otrzymać aktualizację oprogramowania ID. do wersji 2.4 oraz nowy akumulator 12 V.
Jakie działania podejmie serwis?
Wyposażamy Twój model ID. w nowy, udoskonalony technologicznie akumulator 12 V. Dzięki niższej rezystancji wewnętrznej i lepszemu zachowaniu elektrolitu akumulator ten jest jeszcze bardziej wytrzymały i ma dłuższą żywotność.
Co wchodzi w skład oprogramowania ID. 2.4?
Nowe oprogramowanie ID. 2.4 zapewnia również zoptymalizowane zarządzanie termiczne, co może przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii wtórnej przy niskich temperaturach zewnętrznych i w rezultacie zwiększyć zasięg modelu ID.
Dlaczego aktualizacje oprogramowania są tak ważne?
Aktualizacje oprogramowania są ważne, aby Twój model ID. stale korzystał z najnowszych osiągnięć cyfrowych marki Volkswagen. W rezultacie możesz korzystać z optymalizacji, ulepszeń funkcji i aplikacji, a także zupełnie nowych aplikacji.
Przygotuj się do aktualizacji
Nasze aktualizacje oprogramowania są instalowane kolejno, dlatego prosimy o zainstalowanie aktualizacji oprogramowania ID. do wersji 2.3 w trybie Over-the-Air przed wizytą w serwisie.
Przywrócenie starszej wersji oprogramowania nie jest możliwe.
Kliknij tutaj, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat aktualizacji oprogramowania.
We Connect
Wszystkie modele ID. mogą otrzymywać aktualizacje w trybie Over-the-Air. Wymagane jest posiadanie aktywnej umowy We Connect.
Proces aktualizacji
Partner Volkswagen wyjaśni szczegóły procesu instalowania aktualizacji podczas wizyty w serwisie.
Pytania i odpowiedzi
Jak umówić wizytę na przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania?
Ile potrwa aktualizacja oprogramowania mojego ID.?
Czy mogę samodzielnie zainicjować i przeprowadzić aktualizację oprogramowania w domu?
Czy w związku z obecną pandemią COVID-19 możliwe jest przekazanie
pojazdu do aktualizacji bez kontaktu z pracownikiem?Czy zachowam mobilność i możliwość jazdy samochodem zastępczym w czasie aktualizacji oprogramowania mojego egzemplarza ID.?
Jakie funkcje zostaną udostępnione w ramach aktualizacji oprogramowania?
Czy przyszłe aktualizacje oprogramowania będą ponownie dostępne w trybie Over-the-Air (przez Internet)?
Dlaczego muszę instalować aktualizacje oprogramowania w moim ID.?
Czy ta aktualizacja jest bezpłatna?
Mam już oprogramowanie ID. w wersji 2.3. Czy muszę otrzymać oprogramowanie ID. w wersji 2.4?
Czy otrzymam potwierdzenie otrzymania aktualizacji oprogramowania?
Jak sprawdzić, czy oprogramowanie ID. mojego pojazdu zostało zaktualizowane do wersji 2.3?
Jaka wersja oprogramowania będzie wyświetlana w menu informacji o systemie mojego ID. po otrzymaniu wersji 2.4 oprogramowania ID.?
Mój egzemplarz ID. ma oprogramowanie w wersji ID. 2.1. Czy nadal mogę otrzymać wersję 2.4?
Czy gwarancja producenta wygaśnie, jeśli nie otrzymam aktualizacji?
Niedawno odebrałem(-am) swój egzemplarz ID. Czy otrzymam aktualizację później niż inni, czy przy umawianiu wizyt obowiązuje zasada kolejności zgłoszeń?
Co dzieje się z wymienionymi „starymi” akumulatorami 12 V?