Aktualizacja oprogramowania ID.3
Korzyści z aktualizacji ID.3
Aktualizacja Twojego ID.3 już jest dostępna! Odwiedź nas i uaktualnij oprogramowanie swojego samochodu. Znajdź dodatkowe informacje tutaj i dowiedz się, co zrobić dalej.
Twoje dalsze działania
- Umów spotkanie w swoim Autoryzowanym Serwisie Volkswagena. Możesz to zrobić w łatwy sposób, korzystając z naszego formularza kontaktowego online, który ułatwi znalezienie odpowiedniej osoby do kontaktu w sprawie aktualizacji oprogramowania.
- W ustalonym terminie przyprowadź swojego ID.3 do ASO Volkswagena. W przypadku wcześniejszego wybrania samochodu zastępczego, przekażemy Ci go właśnie przy tej okazji.
- Natychmiast po zakończeniu aktualizacji oprogramowania, gdy samochód będzie gotowy do odbioru, serwis skontaktuje się z Tobą przez uzgodniony kanał komunikacji. Wówczas zwracasz samochód zastępczy i odbierasz swój uaktualniony ID.3.
Czego dotyczy ta aktualizacja?
Oprócz funkcji dodatkowych, takich jak App-Connect, czy wyświetlacz Head-up Display z poszerzoną rzeczywistością (jeśli opcja znajdywała się w wyposażeniu auta), ta duża aktualizacja oprogramowania Twojego samochodu obejmuje też różne inne elementy. Ładowanie AC (ze sterowaniem czasem) oraz funkcja Connected ACC to zaledwie niektóre z nich. Kierowcy Volkswagen są zawsze u nas na pierwszym miejscu, więc Ty też jesteś. Dlatego aktualizacja zawiera również elementy i funkcje opracowane na podstawie opinii kierowców ID.3.
Wyświetlacz Head-up Display z poszerzoną rzeczywistością
Teraz w zainstalowanym wyświetlaczu Head-up Display z poszerzoną rzeczywistością (jeśli opcja znajdowała się w wyposażeniu auta) wyświetlane są przydatne informacje bezpośrednio w Twoim polu widzenia np. informacje o następnym skręcie. Dzięki temu masz doskonały widok, a podróż jest relaksem.
App-Connect
Wygodne ładowanie i klimatyzacja z kontrolą czasu
Inteligentne systemy wspomagania i nowe systemy cyfrowe
Dodatkowe korzyści z aktualizacji
Korzyści jest o wiele więcej: są to na przykład ulepszenia parametrów i inne aktualizacje oprogramowania. Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego online i umów wizytę serwisową.
Pytania i odpowiedzi w skrócie
Jak umówić wizytę na wykonanie aktualizacji oprogramowania?
Ile trwa aktualizacja oprogramowania?
Czy mogę samodzielnie zainicjować i przeprowadzić aktualizację oprogramowania w domu?
Czy ze względu na obecną sytuację z COVID-19 istnieje możliwość wykonania aktualizacji oprogramowania bezkontaktowo?
Czy w trakcie aktualizacji oprogramowania mojego ID.3 w dalszym ciągu mogę być mobilny?
Jakie funkcje będą dostępne w ramach aktualizacji oprogramowania?
Czy przyszłe aktualizacje będą dostępne w trybie „over-the-air“
(przez wi-fi), czy ponownie będą wykonywane w salonach?Czy aktualizacje ID.3 są obowiązkowe?
Ile kosztuje ta aktualizacja?
Mam już aktualizację ID.Software 2.0. Czy muszę też mieć aktualizację
ID.Software 2.1?Czy otrzymam potwierdzenie aktualizacji oprogramowania?
Skąd mam wiedzieć, czy mój ID.3 posiada aktualizację ID.Software 2.1?
Czy gwarancja producenta na auto będzie nieważna, jeżeli nie przeprowadzę
aktualizacji?Mój ID.3 został dostarczony niedawno. Czy otrzymam aktualizację później,
czy przy umawianiu wizyt na aktualizację obowiązuje zasada kolejności zgłoszeń?
Czy masz inne pytania?
Skontaktowaliśmy się już z Tobą w sprawie aktualizacji oprogramowania, czy masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami w godzinach od 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku lub od 8:00 - 14:00 w sobotę przez centralny numer obsługi klienta 801 200 400. Obsługa klienta jest dla Ciebie bezpłatna. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z partnerem Volkswagen. Zawsze możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego.