FAQ - ID. software updates
Masz pytania dotyczące ID. software updates, sposobie postępowania i instalacji? Tutaj znajdziesz odpowiedzi.
Zestawienie pytań i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące ogólnie software updates, Over-the-Air updates i aktualizacji w warsztacie.
Ogólne FAQ
Dlaczego powinienem przeprowadzić aktualizację oprogramowania w moim ID.?
Jak dowiem się, kiedy będzie dostępna aktualizacja oprogramowania dla mojego ID.?
Dostałem w samochodzie powiadomienie, że dostępna jest aktualizacja. Oznacza to, że mogę zainstalować nową wersję oprogramowania?
Jak sprawdzić, jaka wersja software jest aktualnie zainstalowana w moim ID.?
Czy aktualizacje są bezpłatne?
Jak prezentowane jest potwierdzenie aktualizacji oprogramowania?
Czy jeżeli nie zainstaluję lub nie otrzymam u partnera Volkswagena aktualizacji, przepada gwarancja producenta?
Jak zaktualizować aplikacje In-Car?
Mój ID. pokazuje mi, że muszę zalogować się jako główny użytkownik. Co mam zrobić?
Dlaczego po instalacji aktualizacji oprogramowania mam ograniczone połączenie We Connect lub nie mam go wcale?
FAQ – Over-the-Air updates
Co to są aktualizacje Over-the-Air?
Czy mogę sam przeprowadzić aktualizacje Over-the-Air?
Jak rozpoznam, że dostępna jest aktualizacja Over-the-Air?
Dlaczego aktualizacje nie są numerowane chronologicznie?
Odkliknąłem powiadomienie w systemie Infotainment. Jak mimo to mogę przeprowadzić instalację?
Jakie aktualizacje oprogramowania będą dostępne Over-the-Air (online)?
Czego potrzebuję, aby móc otrzymywać aktualizacje Over-the-Air?
Czy status połączenia mojego ID. jest istotny dla otrzymywania aktualizacji Over-the-Air?
Czy można zainstalować aktualizację Over-the-Air także bez połączenia z Internetem, na przykład gdy samochód stoi w garażu podziemnym?
Czy mogę przeskoczyć jakąś aktualizację Over-the-Air i zainstalować dopiero kolejną dostępną wersję?
Otrzymałem aktualizację Over-the-Air, ale nie widzę żadnych zmian. Dlaczego?
Dlaczego nie wszystkie samochody, które są przewidziane do aktualizacji oprogramowania, otrzymują aktualizację Over-the-Air w tym samym czasie?
Czy mogę jechać moim ID., gdy przebiega proces instalacji aktualizacji Over-the-Air?
Co się stanie, jeżeli podczas instalacji aktualizacji Over-the-Air będę używał mojego ID. (np. otworzę drzwi lub będę ładować)?
Czy podczas aktualizacji mogę mieć połączony z samochodem mój Volkswagen Data Plug lub inne moduły OBD?
Czy mogę instalować aktualizację Over-the-Air podczas procesu ładowania?
Jaki musi być minimalny poziom naładowania baterii ID., aby móc przeprowadzić instalację aktualizacji Over-the-Air?
Czy po nieudanej aktualizacji Overt-the-Air mogę jeszcze raz zacząć instalację?
System Infotainment wyświetla następujący komunikat: „Aktualizacja systemu nie jest już dostępna”. Co to znaczy?
FAQ - Aktualizacje w warsztacie
Jak zarezerwować termin na aktualizację oprogramowania?
Czy zachowam mobilność, gdy mój ID. będzie przechodził aktualizację oprogramowania w warsztacie?