Słyszałeś już? Radio Composition1 z wyświetlaczem o przekątnej 15,5 cm (6,5 cala) zapewnia w Polo dobrą rozrywkę non stop. Nic dziwnego, w końcu dysponuje też cyfrowym odbiorem radiowym DAB+, dwoma złączami USB typu C i złączem telefonicznym. Na życzenie i seryjnie od wersji wyposażenia Style montowane jest radio Ready2Discover. Posiada ono nie tylko kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 20,3 cm (8 cali), lecz również może zostać w przyszłości rozszerzone o funkcję nawigacji (upgrade przez In-Car Shop)2. Jeżeli jednak od początku chcesz korzystać z nawigacji, możesz wybrać system nawigacyjny Discover Media z wyświetlaczem 20,3 cm (8 cali) z usługą „Streaming & Internet”3
1. Wyposażenie standardowe w Polo i Polo Life.
2. W celu zakupu i korzystania z produktów We Upgrade wymagane jest konto użytkownika Volkswagen ID, ważna umowa We Connect oraz uwierzytelnienie się jako użytkownik główny, co oznacza powiązanie konta użytkownika z konkretnym pojazdem. Ponadto jest również wymagane, aby pojazd był technicznie przygotowany do aktywacji danej usługi We Upgrade. Użytkownik główny może zobaczyć i nabyć dostępne dla danego pojazdu funkcje We Upgrade w In-Car Shop systemu Infotainment lub w sklepie internetowym We Connect. Produkty płatne można nabyć zarówno w In-Car Shop, jak i w sklepie internetowym We Connect, korzystając z aktualnie widocznych i dostępnych metod płatności. Zakupione i aktywowane funkcje We Upgrade pozostają powiązane z danym pojazdem, mogą być wykorzystywane przez wszystkich kierowców i nie mogą być przenoszone na inne pojazdy.
3. Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika w serwisie Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect lub We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu klient ma 90 dni na zarejestrowanie go na stronie myvolkswagen.net lub przez aplikację „Volkswagen We Connect” (dostępna w App Store i Google Play Store), aby bezpłatnie korzystać z usług przez cały ustalony czas bezpłatnego korzystania.
Korzystanie z mobilnych usług online We Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz poszczególnych aplikacji In-Car App będzie ponosić firma Volkswagen AG w ramach obszaru działania sieci. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz punktu dostępu WLAN można nabywać płatne pakiety danych od partnerskiego operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich w obszarze działania sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie kierowca może skorzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego punktu dostępu WLAN. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe. W celu korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność opisanych w pakietach pojedynczych usług We Connect i We Connect Plus zależnie od kraju może przedstawiać się różnie i zależy zarówno od pojazdu, jak i wyposażenia. Usługi są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy, a w okresie obowiązywania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać odpowiednio dostosowane. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie connect.volkswagen-we.com i u autoryzowanego dealera Volkswagen. Informacje dotyczące warunków taryfy za usługi komórkowe są dostępne u operatorów sieci komórkowych.