Security & Service.
Mobilne bezpieczeństwo.
Security & Service.
Mobilne bezpieczeństwo.
Usługi Security & Service Połączenie z numerem alarmowym:
Zawsze do dyspozycji. Pełne bezpieczeństwo.
Usługa „Połączenie z numerem alarmowym” gwarantuje pomoc w nagłym wypadku. W razie poważnych wypadków, w wyniku których dochodzi do zadziałania poduszki powietrznej, następuje natychmiastowe wezwanie pomocy. Jeśli Volkswagen zarejestruje wypadek, usługa nawiązuje połączenie z centralą połączeń alarmowych Volkswagen i przekazuje ważne informacje służbom ratunkowym. W każdej chwili istnieje ponadto możliwość wezwania pomocy poprzez naciśnięcie przycisku.
- Przesyła odpowiednie dane do centrali połączeń alarmowych Volkswagena, aby zapewnić szybką i spersonalizowaną opiekę
- Zapewnia opiekę do momentu udzielenia pomocy na miejscu
- Może być stosowany w razie wypadków z udziałem innych użytkowników dróg
- Jest aktywny bez rejestracji zaraz po dostarczeniu pojazdu
Usługi Security & Service Basic
Bądź spokojny, gdy samochód kontroluje się samoczynnie
Raport o stanie pojazdu informuje przykładowo o bieżącym statusie pojazdu przed podróżą. Wymienia on występujące komunikaty ostrzegawcze lub opóźnione czynności konserwacyjne i archiwizuje je. Wyświetlany jest również bieżący stan systemów wspomagania kierowcy.
- Tworzy automatyczne raporty po upływie odpowiedniego czasu lub odległości
- Po automatycznym wygenerowaniu raportu o pojeździe, wysyła powiadomienia e-mailem
- Jeśli wymagany jest ręczny raport o pojeździe, jest on generowany, gdy tylko samochód „wejdzie do sieci”
- Wyświetla informacje przykładowo o stanie ciśnienia w oponach, poziomie płynów, zużyciu hamulców i okresach międzyobsługowych
Nasz serwis: dostosowany specjalnie do Ciebie
Aby móc doświadczać maksymalnej radości z jazdy przy wysokim poziomie bezpieczeństwa, Volkswagen pomoże umówić terminy wizyty w serwisie. W przypadku zbliżającego się terminu konserwacji przekazuje on wszelkie ważne informacje do preferowanego przez Ciebie partnera serwisowego. Następnie skontaktuje się z Tobą serwis, co pozwoli wygodnie uzgodnić termin wizyty.
- Informuje o potrzebie serwisowania
- Partner serwisowy Volkswagen może w prosty sposób szukać i wybierać indywidualnie na portalu We Connect
Dzięki temu będziesz mobilny – niezależnie od tego, co się wydarzy
W przypadku usterki szybko dotrzemy na miejsce. Jednym przyciskiem można aktywować w pojeździe funkcję zgłaszania awarii i przesłać dane położenia oraz pojazdu do centrum obsługi telefonicznej Volkswagen. Pracownik pomoże wtedy zidentyfikować przyczynę awarii lub w razie potrzeby wyśle samochód serwisowy, jeśli problemu nie da się natychmiast zażegnać.
Serwis przybywa na miejsce po wezwaniu
Pojazd wyposażono w elementy zapewniające możliwość sprawnej pomocy. W przypadku zarejestrowania przez te czujniki zderzenia kolizji usługa automatycznego zgłoszenia wypadku zapewnia niezawodne wsparcie. Gdy ta usługa jest aktywowana, dane pojazdu są po potwierdzeniu przekazywane do centrali połączeń alarmowych Volkswagen lub centrum obsługi telefonicznej Volkswagen. Partner kontaktowy uzgadnia dalszy plan działań w ramach połączenia głosowego.
- W razie szkód zapewnia szybkie i profesjonalne wsparcie
- Dostarcza służbom ratowniczym Volkswagena ważnych informacji
- Na życzenie Klienta kontaktuje się z partnerem Volkswagena
- Umożliwia natychmiastową aktywację usługi „Usługa wezwania alarmowego” w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej.
Usługi Security & Service Plus
Zoptymalizuj użytkowanie
Spersonalizowane dane o podróży w zasięgu wzroku: Aby zoptymalizować zużycie, zobacz, z jaką średnią prędkością i jak długo jesteś w podróży.
- Wygodny dostęp do danych dotyczących podróży z dowolnego miejsca
- Wyświetlanie średniego czasu jazdy, prędkości, przebytej odległości i średniego zużycia paliwa
- Aktualizacja danych po każdej jeździe
Poczucie bezpieczeństwa w każdej chwili
Dzięki usłudze „Drzwi i światła” bez problemu upewnisz się, czy drzwi w Twoim Volkswagenie są zamknięte, a światła postojowe wyłączone. Szybki ogląd dający poczucie bezpieczeństwa.
- Możliwość przywoływania danych przez aplikację lub portal We Connect
Aktualizuj stan na bieżąco
Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz – możesz wyświetlić dane pojazdu w przejrzystej formie. Korzystając ze smartfonu możesz upewnić się co do pozostałego zasięgu czy aktualnego przebiegu.
- Wygodny dostęp do danych pojazdu z każdego miejsca
- Informacje o aktualnym przebiegu
- Dostarcza informacji na temat pozostałego zakresu
- Powiadomi o dacie następnej kontroli i wymiany oleju
Oszczędzaj czas i skróć trasę
Zapomniałeś, gdzie zaparkowałeś swojego Volkswagena? Dzięki usłudze Pozycja parkowania wystarczy dotknąć smartfon, a pożądana informacja na temat lokalizacji pojazdu pojawi się na ekranie. W razie potrzeby pokazuje też sposób, jak najszybciej do niego dotrzeć.
- Wskazuje ostatnie miejsce parkowania
- Powiadomienia za pomocą aplikacji lub portalu We Connect
- Wskazuje drogę do samochodu
- Powiadom przyjaciół, gdzie zaparkowałeś samochód
Miej oko na to, co jest dla Ciebie ważne
Dzięki usłudze „Powiadomienie o obszarze” masz wszystko w zasięgu wzroku. Program automatycznie powiadomi Cię o wjechaniu na dany obszar bądź o jego opuszczaniu o zdefiniowanej porze dnia. W portalu We Connect można określić, aktywować, a także dezaktywować do dziesięciu obszarów dynamicznych okresów ważności.
- Aktywuje opcjonalnie jednorazowe lub powtarzalne okresy obowiązywania
- Wykorzystuje wybrane kanały powiadamiania do wiadomości, jeśli reguła zostanie przerwana
- W aplikacji można wygodnie wprowadzać ustawienia dotyczące powiadomień na danym obszarze
Ty nadajesz tempo
Pozostań spokojny. Usługa Powiadomienie o prędkości umożliwia aktywowanie wybranych wartości granicznych prędkości, których powinien przestrzegać kierowca pojazdu. Jeśli przekroczysz określoną prędkość, otrzymasz automatyczne powiadomienie.
- Przy użyciu aplikacji lub na portalu We Connect możliwe jest wygodne zarządzanie.
- Aktywuje opcjonalnie jednokrotne lub cykliczne okresy obowiązywania
- Może zostać zdezaktywowane dla wybranych kanałów powiadomień.
Bądź widoczny
Usługa „Trąbienie i miganie” umożliwia zdalne sterowanie modułem klaksonu i migaczy za pomocą aplikacji We Connect.
Otwieraj drzwi poprzez aplikację
Wykorzystując smartfon jako pilot zdalnego sterowania, możesz wygodnie blokować i odblokowywać drzwi oraz bagażnik. Także na odległość. Dzięki temu Twój partner może już pakować zakupy do bagażnika i zajmować miejsce, a Ty możesz dojść dopiero później.
- Otwieraj i zamykaj drzwi oraz bagażnik za pomocą aplikacji
- Symbol blokady w aplikacji wskazuje, czy pojazd jest zamknięty
- Identyfikacja właściwego użytkownika za pomocą S-PIN
Wskazówka: Usługa ta jest dostępna w pojazdach z ofertą usług „Security & Service“ przy dacie złożenia zamówienia od 01.01.2019 r. Usługa „Blokowanie i odblokowanie” odbywa istotną rolę pod kątem bezpieczeństwa i wymaga sprawdzenia tożsamości za pomocą procedury Volkswagen Ident. Twoja tożsamość zostanie sprawdzona przez partnera Volkswagena lub za pomocą czatu wideo.
Alarm poinformuje Cię, gdy coś się stanie
Oprzyj się wygodnie, a Volkswagen samoczynnie się dopasuje. W przypadku próby włamania otrzymasz z aplikacji Volkswagen We Connect stosowne powiadomienia na smartfonie bądź w poczcie elektronicznej i uzyskasz szczegółowe informacje na temat okoliczności zdarzenia.
- Informuje o przyczynie i momencie uruchomienia instalacji antykradzieżowej
- Wysyła powiadomienia przez e-mail i/lub Push na smartfon
- Przedstawia zestawienie poprzednich komunikatów alarmowych
Wskazówka: Układ alarmowy z zabezpieczeniem Safe, tylko w połączeniu z wyposażeniem opcjonalnym.
Ogrzewanie przed rozpoczęciem podróży
Przy użyciu usługi „Ogrzewanie postojowe online” można wygodnie nagrzać wnętrze pojazdu aplikacją lub poprzez portal We Connect. Wystarczy po prostu zaprogramować czas najbliższego odjazdu bądź utworzyć praktyczny harmonogram tygodniowy. Pozwoli to niezawodnie skonfigurować ogrzewanie z myślą o Tobie.
- Komfortowa obsługa przez aplikację i
- portal We Connect
- Praktyczne programowanie planów tygodniowych
- Rozpoczęcie jazdy w komfortowej temperaturze
- Pomoc w przypadku oblodzonych i zaparowanych szyb
Wskazówka: tylko w połączeniu z wyposażeniem opcjonalnym Ogrzewanie postojowe przy dacie złożenia zamówienia od 28.04.2017 r. (nie dotyczy Golfa GTE / Passata GTE).
Usługi e-Manager
(dostępny tylko dla modeli elektrycznych i pojazdów hybrydowych)
- 2.
- Zużycie paliwa, l/100 km: łącznie 1,8 - 1,6; zużycie prądu, kWh/100 km: łącznie 12,0-11,4; emisja CO₂ łącznie, g/km: 40 – 36; klasa skuteczności: A
Zachowaj kontrolę
Dzięki usłudze „Ładowanie” możesz kontrolować stan naładowania baterii, a także rozpocząć lub zatrzymać proces ładowania. A wszystko to nie ruszając się nawet z sofy. Korzystając z komputera lub smartfona, masz wszystko w zasięgu wzroku o każdej porze.
- Wgląd w aktualny stan naładowania baterii
- Wyświetlanie pozostałego zakresu
- Możliwość określenia wydajności ładowania
- Informacja o statusie ładowarki
Gotowy, wtedy kiedy tego chcesz
Oszczędza baterię i obniża rachunek za prąd: Dzięki usłudze „Godziny odjazdu” możesz zoptymalizować proces ładowania i określić godzinę, w której akumulator powinien być naładowany.
- Koniec ze zbędnym ładowaniem
- Tworzenie różnych profili ładowania
- Możliwość łatwego łączenia z innymi usługami (np. z klimatyzacją)
- Pełna bateria w wybranym momencie
Idealny klimat na każdą porę roku
Usługa „Klimatyzowanie” umożliwia indywidualną regulację temperatury w pojeździe jeszcze przed rozpoczęciem jazdy. Klimatyzacją można wygodnie sterować z poziomu komputera bądź mobilnego urządzenia końcowego, nie będąc samemu w pojeździe.
- Wygodna regulacja temperatury
- Komfortowa obsługa przez aplikację i portal We Connect
- Wskazanie aktualnej temperatury zewnętrznej i docelowej
- Uruchamianie każdorazowo z idealnym ustawieniem klimatyzacji