Odsłonięcie ID.Space Vizzion

ID.SPACE VIZZION jest siódmym członkiem rodziny ID. Studyjny model miał premierę w Los Angeles, w przeddzień odbywającego się w tym mieście Auto Show.

Klaus Bischoff, i Scott Keogh przy nowym Volkswagenie ID.SPACE VIZZION
Klaus Bischoff, główny stylista marki Volkswagen i Scott Keogh, prezes i CEO Volkswagen Group of America przy nowym Volkswagenie ID.SPACE VIZZION

„Porozmawiajmy o przyszłości!” – tym zdaniem Scott Keogh, CEO Volkswagen Group of America, powitał we wtorkowy wieczór w Los Angeles publiczność w renomowanym Petersen Automotive Museum. Obok niego, pod szczelną zasłoną kryło się uosobienie owej motoryzacyjnej przyszłości, którą Volkswagen zamierza zresztą aktywnie współtworzyć. Był to ID.SPACE VIZZION1). Studyjny model, którego Scott Keogh i Klaus Bischoff – główny stylista Volkswagena – odsłonili przed międzynarodową publicznością w przeddzień Los Angeles Auto Show, jest siódmym członkiem rodziny ID. Pojawia się po takich autach jak ID.32), ID.CROZZ1), ID.BUZZ1), ID.VIZZION1), ID.BUGGY1) oraz ID.ROOMZ1) i tak jak wszystkie modele z tej rodziny będzie wyposażany wyłącznie w elektryczny napęd. Premierę seryjnej wersji ID.SPACE VIZZION1) Scott Keogh zapowiedział już na koniec 2021 roku.

1) – Model studyjny

2) – Samochód nie jest jeszcze oferowany w sprzedaży

Stylistyka i kształty ID.SPACE VIZZION zdradzają zupełnie nowy sposób myślenia. Szczególnie nietypowa jest przednia część nadwozia z charakterystycznymi otworami umożliwiającymi odpowiedni przepływ powietrza; dzięki nim współczynnik oporu powietrza Cx wynosi 0,24. Nowe studyjne auto ma cechy skonstruowanego zgodnie z zasadami aerodynamiki komfortowego samochodu sportowego, a jednocześnie wyróżnia się przestronnym wnętrzem jak SUV tworząc zupełnie nową klasę aut.

Najbardziej bezkompromisowy ze wszystkich

„ID.SPACE VIZZION to najbardziej bezkompromisowy model w całej rodzinie” – stwierdził Klaus Bischoff. „Ten samochód ma zalety aut należących do różnych segmentów rynku: siedzenia zamontowano wysoko jak w SUV-ie, kabina jest przestronna jak w vanie, a sylwetka upodabnia go do aut typu coupé. Powstanie takiego samochodu było możliwe dlatego, że ma on elektryczny napęd”. Konstrukcję oparto na modułowej platformie MEB, która jest swego rodzaju technicznym kręgosłupem przyszłych elektrycznych modeli Volkswagena i pozwala na konstruowanie aut odznaczających się dużym zasięgiem i maksymalnie obszernym wnętrzem, powstających przy optymalnym nakładzie kosztów.

Nie tylko elektryczny napęd sprawia, że ID.SPACE VIZZION respektuje zasady zrównoważonego rozwoju – jest tak również dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów we wnętrzu. Wyprodukowano je z surowców odnawialnych, przykładem nowa tapicerka „AppleSkin”. Innowacyjny materiał mający takie same właściwości jak sztuczna skóra stworzono wykorzystując m.in. odpady po produkcji soku jabłkowego.

Fotele modelu ID.SPACE VIZZION
Fotele modelu ID.SPACE VIZZION wykonano z ekologicznego materiału „AppleSkin”
W pełni cyfrowy kokpit
W pełni cyfrowy kokpit nowego modelu

ID.SPACE VIZZION wyznacza standardy także pod względem oświetlenia. LED-owe podświetlenie nadwozia oraz interaktywne oświetlenie ID.Light komunikują się z kierowcą nowego ID.SPACE VIZZION. „Przyszłość emanuje światłem” – powiedział Klaus Bischoff. „Światło zastępuje chrom, staje się dynamicznym elementem designu i symbolem epoki elektrycznych samochodów”.

Klaus Bischoff, główny stylista Volkswagena
Klaus Bischoff, główny stylista Volkswagena prezentuje w Los Angeles Volkswagena ID. SPACE VIZZION
Scott Keogh, CEO Volkswagen Group of America cieszy się na pierwszą przejażdżkę
Scott Keogh, CEO Volkswagen Group of America cieszy się na pierwszą przejażdżkę

Ten pogląd podzielił również Scott Keogh, który podsumowując prezentację stwierdził: „To po prostu bardzo fajny samochód”.

Volkswagen ID. SPACE VIZZION
Disclaimer by Volkswagen
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there