Nowa stylistyka modeli I.D.
Rozwój

Nowa stylistyka modeli I.D.

Rozwój

Nowa stylistyka modeli I.D.

Szeroka maska silnika, wyraźnie wyprofilowane błotniki i czarny, błyszczący dach - I.D. CROZZ wyznacza nowy styl elektrycznych samochodów. Przyszłościowa stylistyka  SUV-a ¹ znajduje swoją kontynuację także we wnętrzu.

Pierwszy elektryczny crossover - I.D. CROZZ - łączy charakterystyczne cechy SUV-ów z dynamiką aut typu coupé. Widać to w detalach stylistycznych przedniej i tylnej części nadwozia studyjnego modelu, pokrytego czerwonym metalicznym lakierem. Szeroka maska silnika i wyraźnie wyprofilowane błotniki sprawiają, że I.D. CROZZ wygląda wyjątkowo atletycznie, co podkreśla jego terenowy charakter. Czarny dach lakierowny na wysoki połysk akcentuje dynamiczny styl. Także diodowe reflektory, wyglądające jak interaktywne soczewki połączone świetlną linią, wprowadzają do wyglądu auta wyjątkowy element. Pierwsze prezentacje - między innymi w Venice Beach w Kalifornii - pokazują, że nowy I.D. CROZZ, który ma pojawić się na rynku w 2020 roku, już teraz wzbudza powszechny podziw.

ID.CROZZ
Zoptymalizowana aerodynamika

Zoptymalizowana aerodynamika

Przy projektowaniu I.D. CROZZ projektanci skupili się nie tylko na nowoczesnej stylistyce charakterystycznej dla samochodów elektrycznych, lecz również na aerodynamice. Ta jest szczególnie ważna w pojazdach napędzanych na prąd, gdyż wpływa na ich zasięg. Testy w tunelu aerodynamicznym pokazały, że prawie każdy detal ma wpływ na aerodynamikę. Na przykład zaokrąglony przód I.D. CROZZ optymalizuje strumień powietrza opływający przednią część nadwozia. Mocno zaokrąglone słupki A redukują zawirowania powietrza w ich pobliżu. To samo dotyczy wypukłego dachu. Szczególnie, gdy jego najwyższy punkt - jak w I.D. CROZZ - zostanie przesunięty maksymalnie do przodu. Również wąskie obręcze kół ze stopu metali lekkich poprawiają aerodynamikę. Między innymi dzięki optymalizacji poszczególnych detali zasięg I.D. CROZZ udało się wydłużyć do 500 kilometrów. Samochód ten będzie zatem idealnym towarzyszem w życiu codziennym i podczas dłuższych podróży.

Zmienna konfiguracja wnętrza z "open space“.

Design charakterystyczny dla samochodów elektrycznych dominuje także we wnętrzu. "Najważniejsze w naszej architekturze są nowe proporcje z długim rozstawem osi i krótkimi zwisami" – wyjaśnia Christian Senger, szef działu e-Mobility w Volkswagenie. "W ten sposób tworzymy zupełnie nową przestrzeń we wnętrzu, dającą duże możliwości konfiguracji w zależności od potrzeb pasażerów lub ilości bagażu". Senger ma tutaj na myśli koncepcję wnętrza typu „open space”, która pozwala na zmianę konfiguracji na wiele sposobów, co dotychczas nie było możliwe w tej formie. Umieszczone na szynach pojedyncze fotele można ustawiać w różnych pozycjach, zależnie od chilowych potrzeb.

Drive-Life-Balance

Deskę surfingową czy zakupy o dużych gabarytach można przewieźć autem tylko wtedy, gdy zmieszczą się do samochodu przez drzwi. Ponieważ I.D. CROZZ nie ma środkowego słupka, a duże uchylne i rozsuwane drzwi obsługiwane przy pomocy poleceń głosowych otwierają się szeroko zapewniając dostęp do całego wnętrza, zabranie ze sobą na przykład roweru górskiego nie sprawia kłopotu. Innowacyjna technologia, wyraziste kształty i zoptymalizowana aerodynamika są w tym elektrycznym CUV-ie² perfekcyjnie ze sobą połączone. Dzięki funkcjonalności i wszechstronności I.D. CROZZ jest idealnym towarzyszem w każdej sytuacji życiowej i w znacznym stopniu potrafi dostosować się do wymagań dnia codziennego, jak i eskapady za miasto z przyjaciółmi. W Volkswagenie nazywamy to Drive-Life-Balance.

Zmienna konfiguracja wnętrza z "open space“

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie  prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23%). Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie Recykling samochodów. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.  Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięgu są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności. Sprawdź szczegóły korzystania z Volkswagen WeConnect na stronie www. Leasing dla przedsiębiorców. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kredyt EasyDrive - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,64%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 103873 zł, całkowita kwota do zapłaty 150216 zł, oprocentowanie zmienne 9,30%, całkowity koszt kredytu 46343 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki 35558 zł, ubezpieczenie komunikacyjne na 1. rok 3807 zł, ubezpieczenie spłaty kredytu 6978 zł), 48 miesięcznych rat równych po 1607 zł; rata finalna 73087 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 7.07.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredyt na wybrane modele Volkswagen Samochody Osobowe z rocznika 2022 przy skorzystaniu z ubezpieczenia komunikacyjnego i ubezpieczenia spłaty kredytu oferowanych przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa.