Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen nagrodzone w plebiscycie „eMobility Media Awards”

Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen nagrodzone w plebiscycie „eMobility Media Awards”

Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen nagrodzone w plebiscycie „eMobility Media Awards”

08.10.2021

Volkswagen Group Polska i marka Volkswagen otrzymały nagrody w kategoriach „Grupa Motoryzacyjna Roku” oraz „Marka Roku – motoryzacja” w plebiscycie „eMobility Media Awards” organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Nagrody zostały wręczone podczas gali, zamykającej drugi dzień trwającego w Łodzi „Kongresu Nowej Mobilności”.

Kongres Nowej Mobilności, który odbywa się w Łodzi w dniach 6-8 października to najważniejszy w Polsce kongres w całości poświęcony elektromobilności, to miejsce wymiany idei i wiedzy eksperckiej na najwyższym poziomie merytorycznym. Wydarzenie łączy kluczowych interesariuszy całego łańcucha wartości zeroemisyjnego transportu, osoby zawodowo związane z rynkiem e-mobility w Polsce i Europie.

Plebiscyt „eMobility Media Awards” jest ważną częścią kongresu. Nagradzani w nim są dziennikarze, których codzienna praca buduje świadomość społeczną w obszarze pojazdów elektrycznych oraz marki motoryzacyjne, które prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz rynku zeroemisyjnego transportu. Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem badania i analizy mediów przeprowadzanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, a także przez Kapitułę Konkursu.

„Aby zbadać najbardziej medialne podmioty, które miały największy wpływ na wizerunek elektromobilności, jej popularyzację, prezentację produktów i rozwiązań, walkę ze stereotypami, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako partner merytoryczny tego konkursu przeanalizował kilkadziesiąt milionów informacji z prasy, radia, telewizji, internetu a także wpisów w mediach społecznościowych. Zbadał większość opiniotwórczych i zasięgowych mediów, autorów i influencerów, prześledził dyskusje w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Z nich wyróżnił ponad 108 tys. tych, które w sposób podmiotowy odnosiły się do elektromobilności. Na ich podstawie wskazał medialnych liderów, których komunikacja była nie tylko zauważalna ilościowo, ale także jakościowa, z pierwszoplanowym traktowaniem elektromobilności i zrównoważonego transportu. Oceniliśmy przekazy pod względem ich zasięgu, dotarcia do grup docelowych, wartości przekazu i kontekstu, a następnie wskazaliśmy, które z podmiotów w poszczególnych kategoriach zasługują na pozycję lidera” – opisuje Sebastian Bykowski, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Nagroda w kategorii „Grupa Motoryzacyjna Roku” trafiła do Volkswagen Group Polska. „Idea elektromobilności wymaga spójności i szerokiej komunikacji, aby stała się powszechna. W tej kategorii wyłoniliśmy grupę motoryzacyjną, która jednym głosem poprzez wszystkie ze swoich marek komunikowała o elektromobilności i jej miejscu w przyszłej motoryzacji. Grupa, która pomimo różnorodności oferowanej gamy produktowej potrafiła zachować konsekwencję, harmonijność i koherencję w swoich procesach informacyjnych.” – powiedział Sebastian Bykowski, uzasadniając przyznaną nagrodę.

„Nie mamy wątpliwości, że przyszłość indywidualnej mobilności należy do samochodów elektrycznych. Z pełną mocą i konsekwentnie to komunikujemy. Bardzo się cieszę, że nasza praca znalazła odzwierciedlenie w liczbach i została nagrodzona. Dziękuję organizatorom Kongresu Nowej Mobilności i plebiscytu eMobility Media Awards, podziękowania należą się także wszystkim pracownikom Volkswagen Group Polska zaangażowanym w rozwój bezemisyjnej mobilności, dziś słowa te szczególnie kieruję do koleżanek i kolegów odpowiedzialnych za komunikację”, powiedział Pavel Šolc, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska.

Statuetka w kategorii „Marka Roku – motoryzacja” trafiła do marki Volkswagen. Wręczając nagrodę, Sebastian Bykowski powiedział: „To marka, która w najszerszy sposób, poprzez swoje komunikaty, ale także przez niezależne informacje na jej temat tworzone przez dziennikarzy oraz społeczności w mediach tradycyjnych i digitalowych dotarła do opinii publicznej, mając znaczący wpływ na popularyzację całej nowoczesnej odsłony branży motoryzacyjnej”.

„Cieszymy się z tej nagrody, która stanowi dla nas wyraz docenienia pracy, polegającej na edukowaniu w zakresie elektromobilności. Podejmujemy szereg kroków, aby w przestrzeni medialnej pojawiać się nie tylko w kontekście naszych produktów, kładziemy nacisk na prezentowanie wielu przeprowadzanych lokalnie badań, opisywanie doświadczeń naszych klientów czy dzielenie się naszą ekspercką wiedzą. Głęboko wierzę, że tak prowadzona komunikacja pozwala nam jako marce chcącej napędzać elektromobilność w Polsce, poszerzać grono osób zainteresowanych samochodami elektrycznymi z rodziny ID.” – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Podane ceny obejmują podatek VAT (23%). 

    Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.

    Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html