Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł
Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł
Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł
Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł

Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł

Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł

05.03.2020

04.03.2020

05.03.2020

04.03.2020

  1. Nowy Golf z jednostką silnikową 1.0 TSI o mocy 90 KM już od 69 490 zł
  • Golf ósmej generacji zaskakuje atrakcyjną ceną w relacji do swojego poprzednika
  • Aktualnie cennik modelu otwiera wersja w cenie 75 490 zł – po uwzględnieniu obecnego upustu, nowy Golf będzie dostępny już od 69 490 złotych.
  • Już w podstawowej wersji model wyposażony jest standardowo w szereg zaawansowanych rozwiązań, m.in. cyfrowy zestaw wskaźników

Oferta nowego Golfa została uzupełniona o jednostki silnikowe o mocy 90 KM i 110 KM. Aktualnie cennik modelu otwiera wersja w cenie 75 490 zł – po uwzględnieniu obecnego upustu, Nowy Golf będzie dostępny już od 69 490 złotych. W podstawowej wersji modelu standardowo są dostępne takie systemy, jak Lane Assist utrzymujący samochód na wybranym pasie ruchu, Front Assist monitorujący przestrzeń przed autem z funkcjami hamowania awaryjnego w mieście i rozpoznawania pieszych, cyfrowy zestaw wskaźników, system multimedialny z łącznością internetową i 8,25-calowym ekranem, wielofunkcyjna kierownica oraz LED-owe reflektory i lampy z tyłu.

Golf ósmej generacji poza nowoczesnym wyposażeniem i rozwiązaniami technologicznymi zaskakuje atrakcyjną ceną w relacji do swojego poprzednika. Bazowy wariant modelu kosztuje o 4000 złotych mniej, niż wersja otwierająca cennik Golfa siódmej generacji z roku produkcji 2020 (bez uwzględnienia aktualnych rabatów). Co warto podkreślić, w poszczególnych wersjach wyposażenia nowy Golf oferuje znacznie bardziej rozbudowany wachlarz rozwiązań z zakresu komfortu i bezpieczeństwa, niż jego poprzednik.

Do nowego Golfa są oferowane silniki benzynowe (TSI), Diesla (TDI) i układy napędowe typu mild hybrid (eTSI) – wkrótce ofertę uzupełnią hybrydy typu plug-in. Wszystkie silniki benzynowe i Diesla wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa oraz w turbosprężarki. Nowością są dwa trzycylindrowe silniki benzynowe o mocy 66 kW/90 KM i 81 kW/110 KM oraz dwa czterocylindrowe diesle osiągające moc 85 kW/115 KM i 110 kW/150 KM. Nowe jednostki benzynowe działają w innowacyjnym cyklu Millera dla silników TSI, wykazując bardzo niskie zużycie paliwa i niską emisję szkodliwych substancji. Z kolei w jednostkach TDI Volkswagen, jako nowość, zastosował dwukrotny wtrysk czynnika AdBlue (Twindosing), przez co znacznie zmniejszono emisję tlenków azotu. W porównaniu z tradycyjnymi silnikami wysokoprężnymi nowe TDI zużywają nawet o 17 procent mniej paliwa.

Nowy Golf będzie pierwszym modelem Volkswagena dostępnym z pięcioma rodzajami hybrydowych zespołów napędowych do wyboru. Po raz pierwszy również zastosowano w Volkswagenie technologię układu elektrycznego o napięciu 48 wolt. Napędzany paskiem rozrusznik i generator 48V, litowo-jonowy akumulator 48V oraz efektywne silniki TSI najnowszej generacji tworzą zespół napędowy eTSI – tzw. mild hybrid. Jego zaletą jest oszczędność paliwa wynosząca 10 procent (według WLTP) w stosunku do porównywalnego silnika w modelu poprzedniej generacji. Ponadto, nowy Golf wyposażony w ten rodzaj napędu rusza z miejsca bardzo dynamicznie i komfortowo. Volkswagen będzie oferował napęd eTSI w trzech wersjach o mocy 81 kW/110 KM, 96 kW/130 KM i 110 kW/150 KM. Poza tym Golf ósmej generacji będzie dostępny w dwóch odmianach hybrydowych typu plug-in. 

Aktualny cennik modelu można znaleźć tutaj: 
http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2020/nowy_golf_8.pdf

Zestawienie obrazujące różnicę cen Golfa ósmej i siódmej generacji wraz z listą rozwiązań znajdujących się w standardzie poszczególnych wersji wyposażenia znajduje się na załączonej infografice.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Od 1 września 2018 r. cykl WLTP w pełni zastąpił nowy europejski cykl jazdy (NEDC), który stanowił dotychczasową procedurę badania zużycia paliwa i emisji CO2. Wszystkie prezentowane pojazdy marki Volkswagen uzyskały homologację zgodnie z procedurą WLTP.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa oraz emisji CO2 i może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.
Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki
Volkswagen Osobowe.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen