Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

8 maja 2020
  • studenci trzech pracowni Katedry Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w ramach ćwiczeń semestralnych przygotowywali projekt kampanii reklamowej, która ma dotyczyć części zamiennych do samochodów starszych niż 4-letnie, tzw. Economy Parts
  • najlepsze prace można oglądać na stronie https://economy-parts.pl/kampania/Opens an external link, kampania komunikacyjna realizowana jest w internecie oraz w przestrzeni miejskiej 7 miast w Polsce, do których nawiązują grafiki
  • ponad 4-letnie auta grupy Volkswagen stanowią bardzo dużą część parku samochodowego, dedykowane dla nich części zamienne z linii Economy Parts gwarantują niższą cenę napraw w porównaniu z naprawami z użyciem części przeznaczonych na tzw. pierwszy montaż

Poznań, 8. maja 2020 – w ubiegłym roku Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z Wydziałem Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, której efektem jest kampania reklamowa części z linii Economy Parts w 7 miastach. Podczas zajęć w pracowniach Znaku i Identyfikacji, Grafiki Informacyjnej oraz Grafiki Kinetycznej studenci – we współpracy z pracownikami Działu Części i Akcesoriów Volkswagen Group Polska – przygotowywali prace konkursowe. Do konkursu zgłoszono kreacje 55 autorów – plakaty, infografiki oraz animacje. Główny zwycięzca konkursu, który odbierze dodatkową nagrodę pieniężną, zostanie wyłoniony po 3 miesiącach kampanii reklamowej w internecie. O zwycięstwie zdecyduje efektywność prezentowanych projektów.

Celem konkursu organizowanego przez Volkswagen Group Polska we współpracy z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu było stworzenie koncepcji kampanii reklamowej, która ukazywałaby jakość i konkurencyjność cenową części samochodowych z linii Economy Parts, przeznaczonych do samochodów starszych niż 4-letnie. Części z tej linii są nawet o 40% tańsze od części używanych na pierwszy montaż, mają dwa lata gwarancji i jakość części dedykowanych do nowych aut. Dzięki częściom z linii Economy Parts naprawa kilkuletniego samochodu w ASO nie musi być droga. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu pracy graficznej (infografika, plakat lub animacja), która będzie łączyć dowolną część samochodową z linii Economy Parts, jedno z siedmiu wybranych polskich miast lub aglomeracji (Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław) oraz hasło przewodnie.

„Tegoroczna współpraca ze studentami Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Poziom był bardzo wysoki, podczas wyboru zwycięzców, każdy głos jury miał znaczenie, bardzo cenne było tutaj wsparcie kadry uniwersyteckiej. Projekt okazał się niezmiernie ciekawy dla każdej ze stron, jest przykładem owocnej współpracy biznesu z nauką”, powiedział Mikołaj Ostach, kierownik ds. produktu i cen w dziale Części i Akcesoriów Grupy Volkswagen.

Zwycięskie prace są wykorzystane w komunikacji marketingowej w internecie, można je również zobaczyć na plakatach w siedmiu miastach, do których nawiązują kreacje. Na przykład w Poznaniu zaprezentowany zostanie projekt Marty Jerzmanowskiej, przedstawiający Świętego Marcina na koniu – postać mocno związaną z tym miastem. W Katowicach eksponowana będzie praca z grafiką kopalni nawiązującej do układu wydechowego samochodu wykonana przez Olgę Drozdowską. Autorka pracy dla miasta Wrocław, Martyna Kasycz nawiązała do rzeźby krasnali, które ukryte zostały w przestrzeni miasta.  Wszystkie nagrodzone prace można oglądać na stronie https://economy-parts.pl/kampania/Opens an external link.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie  prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23%). Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie Recykling samochodów. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.  Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięgu są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności. Sprawdź szczegóły korzystania z Volkswagen WeConnect na stronie www. Leasing dla przedsiębiorców. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kredyt EasyDrive - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,64%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 103873 zł, całkowita kwota do zapłaty 150216 zł, oprocentowanie zmienne 9,30%, całkowity koszt kredytu 46343 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki 35558 zł, ubezpieczenie komunikacyjne na 1. rok 3807 zł, ubezpieczenie spłaty kredytu 6978 zł), 48 miesięcznych rat równych po 1607 zł; rata finalna 73087 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 7.07.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredyt na wybrane modele Volkswagen Samochody Osobowe z rocznika 2022 przy skorzystaniu z ubezpieczenia komunikacyjnego i ubezpieczenia spłaty kredytu oferowanych przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa.