Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

08.05.2020

  • studenci trzech pracowni Katedry Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w ramach ćwiczeń semestralnych przygotowywali projekt kampanii reklamowej, która ma dotyczyć części zamiennych do samochodów starszych niż 4-letnie, tzw. Economy Parts
  • najlepsze prace można oglądać na stronie https://economy-parts.pl/kampania/Opens an external link, kampania komunikacyjna realizowana jest w internecie oraz w przestrzeni miejskiej 7 miast w Polsce, do których nawiązują grafiki
  • ponad 4-letnie auta grupy Volkswagen stanowią bardzo dużą część parku samochodowego, dedykowane dla nich części zamienne z linii Economy Parts gwarantują niższą cenę napraw w porównaniu z naprawami z użyciem części przeznaczonych na tzw. pierwszy montaż

Poznań, 8. maja 2020 – w ubiegłym roku Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z Wydziałem Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, której efektem jest kampania reklamowa części z linii Economy Parts w 7 miastach. Podczas zajęć w pracowniach Znaku i Identyfikacji, Grafiki Informacyjnej oraz Grafiki Kinetycznej studenci – we współpracy z pracownikami Działu Części i Akcesoriów Volkswagen Group Polska – przygotowywali prace konkursowe. Do konkursu zgłoszono kreacje 55 autorów – plakaty, infografiki oraz animacje. Główny zwycięzca konkursu, który odbierze dodatkową nagrodę pieniężną, zostanie wyłoniony po 3 miesiącach kampanii reklamowej w internecie. O zwycięstwie zdecyduje efektywność prezentowanych projektów.

Celem konkursu organizowanego przez Volkswagen Group Polska we współpracy z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu było stworzenie koncepcji kampanii reklamowej, która ukazywałaby jakość i konkurencyjność cenową części samochodowych z linii Economy Parts, przeznaczonych do samochodów starszych niż 4-letnie. Części z tej linii są nawet o 40% tańsze od części używanych na pierwszy montaż, mają dwa lata gwarancji i jakość części dedykowanych do nowych aut. Dzięki częściom z linii Economy Parts naprawa kilkuletniego samochodu w ASO nie musi być droga. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu pracy graficznej (infografika, plakat lub animacja), która będzie łączyć dowolną część samochodową z linii Economy Parts, jedno z siedmiu wybranych polskich miast lub aglomeracji (Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław) oraz hasło przewodnie.

„Tegoroczna współpraca ze studentami Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Poziom był bardzo wysoki, podczas wyboru zwycięzców, każdy głos jury miał znaczenie, bardzo cenne było tutaj wsparcie kadry uniwersyteckiej. Projekt okazał się niezmiernie ciekawy dla każdej ze stron, jest przykładem owocnej współpracy biznesu z nauką”, powiedział Mikołaj Ostach, kierownik ds. produktu i cen w dziale Części i Akcesoriów Grupy Volkswagen.

Zwycięskie prace są wykorzystane w komunikacji marketingowej w internecie, można je również zobaczyć na plakatach w siedmiu miastach, do których nawiązują kreacje. Na przykład w Poznaniu zaprezentowany zostanie projekt Marty Jerzmanowskiej, przedstawiający Świętego Marcina na koniu – postać mocno związaną z tym miastem. W Katowicach eksponowana będzie praca z grafiką kopalni nawiązującej do układu wydechowego samochodu wykonana przez Olgę Drozdowską. Autorka pracy dla miasta Wrocław, Martyna Kasycz nawiązała do rzeźby krasnali, które ukryte zostały w przestrzeni miasta.  Wszystkie nagrodzone prace można oglądać na stronie https://economy-parts.pl/kampania/Opens an external link.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Podane ceny obejmują podatek VAT (23%). 

    Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.

    Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html