Ups !!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68
  • Safari od wersji 11
  • Firefox od wersji 61
  • Edge od wersji 42
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,
Zespół Volkswagen

ID.3 wreszcie w pełnej krasie – debiut elektrycznego Volkswagena we Frankfurcie podczas IAA

ID.3 wreszcie w pełnej krasie – debiut elektrycznego Volkswagena we Frankfurcie podczas IAA

ID.3 wreszcie w pełnej krasie – debiut elektrycznego Volkswagena we Frankfurcie podczas IAA

09.09.2019

09.09.2019

  • ID.3 skupia w sobie wszystkie atuty samochodów elektrycznych, na czele z przyjemnością wynikającą z ich użytkowania  ten model ma wiele do zaoferowania nie tylko pod względem dynamiki jazdy
  • ID.3 na nowo definiuje pojęcie personalizacji – sporo elementów wyposażenia dodatkowego można dokupić w dowolnym momencie użytkowania auta
  • elektryczne auta będą głównym elementem ekspozycji Volkswagena podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie

ID.3 jak żaden inny model odzwierciedla zmiany, jakim podlega marka Volkswagen. Ten przełomowy samochód jest pierwszym modelem z wyłącznie elektrycznym napędem i skonstruowanym na nowej płycie podłogowej MEB. Premierowo w pełnej krasie Volkswagen ID.3 został właśnie zaprezentowany na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie.

Pojazdy elektryczne będą głównym elementem ekspozycji Volkswagena podczas tegorocznej wystawy IAA. To dlatego, że pokazany zostanie na niej nie tylko sam Volkswagen ID.3, lecz również modele studyjne, które prezentują wizję przyszłych aut z rodziny ID.

Po Garbusie i Golfie ID.3 jest trzecim autem, które otwiera nowy wielki rozdział o strategicznym znaczeniu w historii marki Volkswagen. W połowie maja Volkswagen rozpoczął z sukcesem akcję zbierania rezerwacji na model ID.3 1st – ekskluzywnej serii specjalnej ograniczonej do 30.000 egzemplarzy z bogatym wyposażeniem. 

ID.3 rozwiewa wszelkie wątpliwości związane z ograniczonym zasięgiem elektrycznych samochodów. Model ten można zamówić z jednym z trzech akumulatorów, które różnią się pojemnością. Do wyboru są trzy warianty – 45 kWh, 58 kWh oraz 77 kWh. Zależnie od wybranego akumulatora zasięg auta wynosi od około 330 do 550 km (według WLTP). Prądem o mocy 100 kW akumulator można naładować w ciągu 30 minut do poziomu, który zapewnia zasięg 290 km.

Cena seryjnego ID.3 w wersji podstawowej wyniesie w Polsce poniżej 130.000 złotych. Jako pierwszy elektryczny samochód koncernu, ID.3 jest modelem, którego produkcja i użytkowanie nie naruszają ogólnego bilansu dwutlenku węgla – temu celowi podporządkowano zarówno produkcję podzespołów i akumulatorów, jak również produkcję samego auta. Postawiono np. na konsekwentne wykorzystanie energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Emisję CO2, której w procesie produkcji nie udało się uniknąć, zrekompensowano uczestnictwem w certyfikowanych projektach służących ochronie klimatu. 

Jazda nowym modelem także będzie sprawiała wiele radości. Wystarczy wcisnąć pedał gazu, by auto dynamicznie przyspieszyło – ID.3 1st wyposażono w napęd na tylne koła i w silnik o mocy 150 kW/204 KM. Produkcja Volkswagena ID.3 rozpocznie się zgodnie z planem pod koniec 2019 roku. Pierwsze samochody trafią do klientów w połowie 2020 roku. 

Dzięki ID.3 Volkswagen zaoferuje rozwiązania, które do tej pory były kojarzone bardziej z filmami fantasy, niż z autami dostępnymi w ofercie marki. Atrakcyjna cena i duży zasięg sprawią, że model będzie bestsellerem wśród samochodów elektrycznych. Futurystyczne rozwiązania i możliwość daleko idącej indywidualizacji sprawiają, że ID.3 będzie stanowić punkt odniesienia dla wszystkich producentów aut, którzy chcą zaznaczyć swoją obecność na rynku aut elektrycznych.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.