Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie
Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie
Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie
Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie

Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie

Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie

27.08.2019

27.08.2019

  1. Volkswagen w nowej odsłonie podczas wrześniowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie
  • podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i nowe logo 
  • Ralf Brandstätter, Volkswagen COO: „Efekty ogromnych przeobrażeń, które od kilku lat zachodzą w marce Volkswagen ujrzą światło dzienne podczas IAA nie tylko za sprawą ID.3, ale również dzięki nowej identyfikacji wizualnej marki”.
  • Jürgen Stackmann, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu marki Volkswagen: „Kompleksowa zmiana wizerunku jest logiczną konsekwencją strategicznych zmian, które zachodzą w marce”.    

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie marka Volkswagen będzie świętować dwie światowe premiery. Pod hasłem „Nowy Volkswagen” po raz pierwszy zostaną zaprezentowane publicznie nowe logo i nowa identyfikacja wizualna marki oraz nowy elektryczny model – ID.3. Po Garbusie i Golfie elektryczny ID.3 zapoczątkowuje nową erę w historii Volkswagena – erę samochodów elektrycznych i w pełni połączonych ze światem zewnętrznym oraz neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. Strategiczna transformacja marki w kierunku samochodów elektrycznych i zrównoważonych pod względem emisji dwutlenku węgla została zapoczątkowana prawie 4 lata temu.

„IAA we Frankfurcie będzie kluczowym momentem dla przeobrażeń w marce Volkswagen. Wyniki naszej pracy staną się widoczne dzięki ID.3 i nowej identyfikacji wizualnej” — mówi Ralf Brandstätter, COO marki Volkswagen Samochody Osobowe. „Czekamy na publiczną prezentację Nowego Volkswagena”.

Volkswagen podjął i wdrożył bardzo odważne decyzje w prawie wszystkich obszarach swojej działalności. Kompleksowa zmiana wizerunku jest logiczną konsekwencją strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce” – powiedział Jürgen Stackmann, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu marki Volkswagen. „Jestem bardzo dumny z tego, co osiągnęliśmy – Nowy Volkswagen prezentuje się świeżo i atrakcyjnie”.

Klaus Bischoff, który odegrał kluczową rolę w tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej, mówi: „Nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla mobilność, która stanowi naturalną część życia ludzi. Volkswagen zawsze był jej kluczowym elementem. W nowej erze mobilności nasze motto brzmi cyfrowy przede wszystkim, bez żadnego ALE”. W przeciwieństwie do typowej praktyki w tej dziedzinie, nowa identyfikacja wizualna nie została opracowana przez agencje zewnętrzne, ale przez zespół, którzy stworzyli styliści i marketingowcy Volkswagena.

Przekaz wizualny marki bardzo będzie różnił się od tego, jaki do tej pory stosował Volkswagen. Jochen Sengpiehl, Dyrektor ds. Marketingu marki Volkswagen, mówi: „W przyszłości w reklamach nie będziemy pokazywać idealnego świata. Będziemy bliżej ludzi i bardziej żywiołowi. W większym stopniu będziemy przyjmować perspektywę naszych klientów i opowiadać autentyczne historie. Mniej będziemy koncentrować się na samochodzie, a bardziej na życiu i doświadczeniach ludzi, które są związane z mobilnością”.

Symbolem nowej identyfikacji wizualnej marek Volkswagen i Volkswagen Samochody Użytkowe będzie nowe logo – nowocześniejsze, jaśniejsze i prostsze. Zredukowano je do niezbędnych elementów. Nowe logo jest płaskie i dwuwymiarowe. Umożliwi to bardziej elastyczne korzystanie z niego i będzie łatwo rozpoznawalne w mediach cyfrowych. Dotyczy to również nowych dokumentów marki, w których pojawią się nowe piktogramy, typografia i kolory.

Międzynarodowa prezentacja nowej identyfikacji wizualnej marki będzie miała miejsce podczas Salonu Samochodowego IAA we wrześniu. Zmiana zostanie przeprowadzona w kilku etapach i będzie zoptymalizowana pod względem kosztów. Początkowo zmiany zostaną wdrożone u dealerów w Europie, a następnie – w październiku – w Chinach. Następnie, od początku 2020 roku, zmiany będą przeprowadzane w Ameryce Północnej i Południowej, a także w pozostałej części świata. W sumie obejmą 171 rynków. W ponad 10.000 placówek dealerów i partnerów serwisowych na świecie zastąpionych zostanie około 70.000 logotypów. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Volkswagen będzie jedną z największych operacji tego typu w branży na świecie.

Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r. Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Od 1 września 2018 r. cykl WLTP w pełni zastąpił nowy europejski cykl jazdy (NEDC), który stanowił dotychczasową procedurę badania zużycia paliwa i emisji CO2. Wszystkie prezentowane pojazdy marki Volkswagen uzyskały homologację zgodnie z procedurą WLTP.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa oraz emisji CO2 i może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.
Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki
Volkswagen Osobowe.

Ups!!!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68 
  • Safari od wersji 11 
  • Firefox od wersji 61 
  • Edge od wersji 42 
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,

Zespół Volkswagen