Volkswagen wprowadza na rynek ładowarkę do samochodów elektrycznych

Volkswagen wprowadza na rynek ładowarkę do samochodów elektrycznych

Volkswagen wprowadza na rynek ładowarkę do samochodów elektrycznych

26.11.2019

26.11.2019

  • ładowarka ID.Charger w podstawowej wersji kosztuje 1729 złotych
  • wallbox zapewnia wygodne i szybkie zasilanie akumulatora prądem o mocy od 7,4 kW do 11 kW w miejscu garażowania pojazdu
  • w najbogatszej wersji ładowarka ID.Charger Pro może się łączyć z innymi urządzeniami cyfrowymi i ma wbudowany licznik energii
  • sprzedaż rozpocznie się wraz z początkiem 2020 roku

Volkswagen rozwój elektromobilności traktuje kompleksowo, nie skupiając się wyłącznie na rozbudowie portfolio nowych modeli aut. Marka wprowadza na rynek ładowarkę, dzięki której klienci będą mogli wygodnie i szybko zasilić w domu akumulator swojego auta. ID. Charger (tak nazywa się to urządzenie) umożliwia ładowanie akumulatorów prądem o mocy do 11 kW, co oznacza, że proces ten odbywa się prawie pięć razy szybciej niż w wypadku ładowania z domowego gniazda prądu. Volkswagena ID.3 z akumulatorem o pojemności 58 kWh można dzięki temu urządzeniu zasilić do pełna energią w ciągu sześciu godzin. ID.Charger wyróżnia się bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości – w chwili rozpoczęcia sprzedaży jego podstawowa cena wyniesie 1729 złotych.

Volkswagen zaoferuje wallbox ID.Charger w trzech wersjach, różniących się przede wszystkim zakresem funkcji cyfrowych (ID.Charger, ID.Charger Connect i ID.Charger Pro). Wszystkie trzy wersje będzie można zamówić na początku 2020 roku przez Internet albo u dealerów Volkswagena. Przed zakupem klienci będą mogli wstępnie sprawdzić online, czy w ich domu da się zainstalować ładowarkę. Jeśli klient sobie tego zażyczy, Volkswagen może również podjąć się fachowej instalacji i rozruchu urządzenia.

ID.Charger 

Ładowarka w podstawowej wersji za 1729 złotych umożliwia wygodne ładowanie akumulatora i jest niedroga. Łatwa obsługa, zamontowany na stałe przewód z wtyczką typu 2 oraz możliwość ładowania prądem o mocy 7,4 kW (przyłącze jednofazowe) lub 11 kW (przyłącze trójfazowe) sprawiają, że zasilanie akumulatora w domu jest bardzo komfortowe. Nowoczesny design urządzenia bardzo dobrze pasuje do nowego ID.3. Poza tym wallbox jest trwały i bezpieczny w użytkowaniu, a jego instalacja prosta i niedroga.

ID.Charger Connect  

Inteligentna ładowarka ID.Charger Connect została wyposażona w funkcje cyfrowe. Można ją połączyć z domową siecią i ze smartfonem za pośrednictwem bezprzewodowej sieci WiFi. Opcją dodatkową jest też połączenie za pośrednictwem transmisji danych (z prędkością LTE). Dzięki temu użytkownik może zachować stałą kontrolę nad urządzeniem i nad procesem ładowania oraz korzystać z praktycznych funkcji, jak sterowanie przy pomocy aplikacji, zdalna diagnostyka urządzenia, kontrola dostępu przy pomocy karty do ładowania oraz regularna aktualizacja oprogramowania. Cena ładowarki ID.Charger Connect w chwili wprowadzenia na rynek wyniesie 2599 złotych.

ID.Charger Pro

Charger Pro jest topową wersją urządzenia i oprócz funkcji cyfrowych oraz seryjnego modułu LTE ma też wbudowany licznik energii rejestrujący jej zużycie z dokładnością do jednej kilowatogodziny. Dzięki temu można jeszcze lepiej kontrolować pobór energii i w prosty sposób rozliczać rachunki np. za ładowanie akumulatora w służbowym samochodzie. ID.Charger Pro wejdzie do sprzedaży z ceną od 3669 złotych. Koszt transmisji danych LTE przez cały czas użytkowania wallboxa został zawarty w jego cenie.

Pełna oferta wallboxów oferowanych przez markę Volkswagen, wraz z kompleksowymi informacjami dotyczącymi instalacji urządzeń znajdą się na dedykowanej stronie internetowej – jej uruchomienie planowane jest na początek 2020 roku.

Disclaimer by Volkswagen
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there