Volkswagen aktywny w Chinach: więcej nowych zelektryfikowanych modeli

Volkswagen aktywny w Chinach: więcej nowych zelektryfikowanych modeli

Volkswagen aktywny w Chinach: więcej nowych zelektryfikowanych modeli

06.11.2019

  • w 2020 roku Volkswagen planuje dostarczyć klientom w Chinach około 300.000 elektrycznych i hybrydowych samochodów, do 2025 roku ma ich być milion
  • do 2023 r. na rynek chiński zostanie wprowadzonych 10 modeli wyłącznie elektrycznych, opartych na platformie MEB
  • pierwszym modelem w Chinach skonstruowanym na platformie MEB będzie SUV z rodziny ID., jego produkcja rozpocznie się już za rok
  • model ID.3 będzie produkowany przez firmę SAIC VOLKSWAGEN
  • ofensywa modeli Volkswagena będzie kontynuowana dzięki takim autom, jak SUV TACQUA oraz van Viloran – obydwa będą wyposażone w wydajne silniki spalinowe

Marka Volkswagen zwiększa ofensywę aut elektrycznych w Chinach. W przyszłym roku do klientów trafi około 300.000 zelektryfikowanych samochodów. Do 2025 r. ich liczba sięgnie około miliona. Już za 3 lata Volkswagen będzie oferował na chińskim rynku 10 modeli wyłącznie elektrycznych, opartych na modułowej platformie MEB. W Guangzhou zaprezentowano zamaskowanego, studyjnego SUV-a – ID.Next – pokazanego wcześniej podczas IAA we Frankfurcie, który daje przedsmak tego, jak będzie wyglądał pierwszy model z rodziny ID. w Chinach. Jego produkcja rozpocznie się pod koniec 2020 roku. Model ID.3 będzie produkowany przez firmę SAIC VOLKSWAGEN w nowym zakładzie w Anting. W ten sposób Volkswagen podkreśla zaangażowanie w Chinach i zmierza do osiągnięcia celu, którym jest dostarczanie samochodów o neutralnym bilansie dwutlenku węgla.

Dr Stephan Wöllenstein, Członek Zarządu marki Volkswagen oraz Dyrektor Generalny Volkswagen Group China i Volkswagen Samochody Osobowe w Chinach, powiedział podczas prezentacji w Guangzhou – „Nadaliśmy marce nowy wygląd, nowy charakter i nowy cel, którym jest produkcja samochodów neutralnych dla środowiska. Volkswagen nadal będzie wprowadzać na rynek fascynujące modele – w tym autanapędzane wydajnymi silnikami spalinowymi. ID.Next i ID.3 pokazują, że dzięki samochodom elektrycznym jesteśmy na dobrej drodze do stworzenia mobilności o neutralnym bilansie dwutlenku węgla”.

Aby osiągnąć ten ambitny cel, jeszcze przed wyprodukowaniem pod koniec 2020 roku w Chinach pierwszego modelu z rodziny ID., marka Volkswagen wprowadzi na rynek aż 10 zelektryfikowanych wersji istniejących na rynku chińskim modeli. Będą to samochody w wersji hybrydowej typu plug-in lub całkowicie elektryczne.

Ofensywa modeli Volkswagena obejmuje również samochody napędzane wydajnymi silnikami spalinowymi. Od początku 2018 roku do dzisiaj Volkswagen wprowadził w Chinach w sumie 14 nowych modeli, w tym pięć nowych SUV-ów. W Guangzhou Volkswagen zaprezentował kompaktowego SUV-a TACQUA, który będzie produkowany przez firmę FAW Volkswagen. Nowym modelem w gamie SAIC VOLKSWAGEN jest duży van o nazwie Viloran.

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

    Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

    Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

    Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

    Podane ceny obejmują podatek VAT (23%). 

    Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego.

    Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

    Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html