Odcinek 41

[Odcinek #41]

[Odcinek #41]

Gasimy emocje związane z pożarami  elektryków

Gasimy emocje związane z pożarami elektryków

[Elektrycznie Tematyczni #41] Gasimy emocje związane z pożarami elektryków

W czterdziestym pierwszym odcinku podcastu  „Elektrycznie Tematyczni”, Paweł Pilarczyk rozmawia z bryg. mgr inż. Karolem Kierzkowskim, Rzecznikiem Prasowym Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej.

Subskrybuj Apple PodcastsOpens an external link | Google PodcastsOpens an external link | SpotifyOpens an external link | StitcherOpens an external link | EmailOpens an external link | TuneInOpens an external link | DeezerOpens an external link | RSSOpens an external link | INSIGHTOUTLABOpens an external link

W czterdziestym pierwszym odcinku podcastu  „Elektrycznie Tematyczni”, Paweł Pilarczyk rozmawia z bryg. mgr inż. Karolem Kierzkowskim, Rzecznikiem Prasowym Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. Tematem odcinka są pożary pojazdów elektrycznych i wszystko, to, co z nimi związane.

Ile pożarów samochodów odnotowujemy w rocznie w Polsce? Ile wśród nich jest elektryków? Co może spowodować pożar samochodu elektrycznego, a co spalinowego? Z czego bierze tak powszechna opinia, że elektryki płoną? Jak gasi się palący się samochód elektryczny? Czy polscy strażacy są wyszkoleni pod kątem gaszenia pożarów samochodów elektrycznych? Czy można bezpiecznie parkować samochód elektryczny w garażu podziemnym? 

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, znajdziecie w najnowszym odcinku naszego podcastu „Elektrycznie Tematyczni”. Zapraszamy do słuchania, oglądania i subskrybowania!

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

  • Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Podane ceny obejmują podatek VAT (23%).  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. D z.U. z 2020 r., poz. 256). Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/ochrona-srodowiska.html