Efektywny napęd hybrydowy plug-in, składający się z silnika elektrycznego i silnika benzynowego TSI, wygodnie dowiezie Cię do celu, obojętnie, jak daleko będzie on leżał.
Nowy Passat eHybrid oferowany jest w dwóch, różniących się mocą systemową wariantach układu napędowego składającego się z silnika benzynowego TSI najnowszej generacji i dodatkowego, mocnego silnika elektrycznego. Oba warianty dysponują funkcją szybkiego ładowania i maksymalnym zasięgiem w trybie elektrycznym, który w wersji R-Line wynosi w cyklu mieszanym 127 km (wg procedury WLTP).
Z nową funkcją szybkiego ładowania DC, w optymalnych warunkach i z odpowiedniego punktu ładowania, naładowanie baterii do wystarczającego poziomu trwa kilka minut. Dzięki temu możesz planować trasę z większą elastycznością i tracisz mniej czasu na ładowanie. Przy odpowiednim poziomie naładowania baterii nowy Passat eHybrid rusza zawsze w trybie elektrycznym, czyli cicho i bez lokalnych emisji CO2.
Dodatkowo nowy Passat eHybrid wyposażony jest standardowo w wydajną klimatyzację wstępną, która obejmuje nie tylko nagrzewanie i chłodzenie wnętrza, lecz także ogrzewanie siedzeń i szyb. Funkcję klimatyzacji można obsługiwać z systemu Infotainment w samochodzie lub z aplikacji Volkswagen. Nie jest już zatem oferowana klimatyzacja postojowa.
Do wyposażenia standardowego należy także torba na przewody do ładowania, w której znajdują się również rękawiczki i ściereczka do czyszczenia.