Niebieski ID. 2all, widok ukośnie od przodu
1
1.
Prezentowany materiał dotyczy samochodu koncepcyjnego i ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Samochód ten nie jest dostępny w sprzedaży na rynku polskim.

Dynamiczny Nowy ID. 2all

Przedstawiając studyjny model ID. 2all, Volkswagen prezentuje nowy język stylistyki swoich samochodów elektrycznych i jednocześnie pokazuje pierwsze elektryczne auto, które jako model seryjny będzie kosztować poniżej 25 000 euro. Premiera jest planowana na 2025 rok.

Studyjny ID. 2all opiera się na modułowej platformie dla aut elektrycznych (MEB).

Volkswagen kontynuuje historię sukcesów swoich samochodów kompaktowych także w erze mobilności elektrycznej. Studyjny model ID. 2all pokazuje, jak będzie wyglądało pierwsze seryjne, w pełni elektryczne auto za mniej niż 25 000 euro. Także inne zastosowane po raz pierwszy rozwiązania udowadniają, że ID. 2all jest czymś więcej, niż tylko modelem na pokaz – to pierwszy Volkswagen z napędem na przednią oś bazujący na modułowej platformie MEB. 

Jego wygląd jest zgodny z nowym językiem stylistyki Volkswagena opierającym się na trzech głównych podstawach: stabilność, sympatia i zachwyt. 

Volkswagen planuje także wyposażenie wersji seryjnej ID. 2all w innowacyjne technologie stosowane w większych modelach ID., na przykład IQ.LIGHT, e-route planner i Travel Assist – system wspomagający, który umożliwia częściowo autonomiczną jazdę. 

Pierwszy model elektryczny na nowej platformie

Studyjny ID. 2all oferuje zaskakująco dużo miejsca na bagaż.

Podobnie jak wszystkie modele z rodziny ID. także ID. 2all bazuje na platformie MEB, jednak – i to jest w nim wyjątkowe – na jej najnowszej wersji „MEB Entry”. Studyjny ID. 2all wyznacza zatem nowe standardy w kwestii technologii i właściwości użytkowych sprawdzających się w codziennej eksploatacji. Zmodyfikowana platforma pozwoliła konstruktorom na uzyskanie wnętrza w formacie Golfa przy wymiarach zewnętrznych na poziomie Polo. Rezultat: dużo miejsca dla pasażerów i zaskakująco duży bagażnik – o pojemności od 490 do 1330 litrów, czyli większy niż w wielu samochodach wyższych klas. 

Wraz z nową platformą MEB Entry, w ID. 2all zastosowano także wyjątkowo efektywną technologię napędu, baterii i ładowania. Jego prognozowany zasięg WLTP to nawet 450 kilometrów, a przy umiarkowanej temperaturze zewnętrznej prognozowane ładowanie baterii od 10 do 80 procent na stacji szybkiego ładowania DC (prąd stały) z mocą do 350 kW potrwa około 20 minut. Volkswagen ID. 2all będzie zatem w pełni wartościowym samochodem elektrycznym na każdy dzień roku.

Wygląd zewnętrzny: duża dynamika

„Jego wygląd jest zgodny z nowym językiem stylistyki Volkswagena opierającym się na trzech głównych podstawach: stabilność, sympatia i zachwyt” 
Andreas Mindt  
Head of Design marki Volkswagen.

Najnowszym modelem ID. Volkswagen całkiem świadomie podkreśla wagę, jaką przywiązuje do stylistyki swoich aut elektrycznych. „Wygląd ID. 2all jest zgodny z nowym językiem stylistyki Volkswagena, opierającym się na trzech głównych podstawach: stabilność, sympatia i zachwyt” – mówi Andreas Mindt, Head of Design marki Volkswagen. „Przenosimy DNA naszych kultowych modeli w przyszłość. Dlatego ID. 2all jest także hołdem dla Garbusa, Golfa i Polo” – dodaje Mindt, wyjaśniając główną ideę przyświecającą projektantom. 

Wyraźnym dowodem wprowadzenia tej idei w życie jest na przykład forma słupków C przypominająca cięciwę łuku naprężonego w kierunku jazdy, opracowana przed laty dla pierwszego Golfa. Model ID. 2all jest pierwszym Volkswagenem, który sięga do tej charakterystycznej formy  – i naturalnie interpretuje ją na nowo. Kolejne cechy tego modelu studyjnego to mocno stojące na kołach nawozie, przód nadający mu sympatyczny wygląd, wyraźnie dynamiczna sylwetka oraz ponadczasowa elegancja. 

Wnętrze: przestronne

Również we wnętrzu ID. 2all projektanci postawili na czysty design, który podkreśla wrażenie wysokiej jakości materiałów i wykończenia. Uwagę zwraca łatwy w obsłudze system Infotainment z klasyczną regulacją głośności oraz oddzielny panel obsługowy klimatyzacji, której najważniejszymi funkcjami można sterować przy użyciu podświetlanych przycisków. 

„ID. 2all pokazuje, w jakim kierunku podąża marka Volkswagen: blisko klienta, z nowoczesną technologią i atrakcyjnym designem”
Thomas Schäfer
CEO marki Volkswagen.

Do 2026 roku rodzina ID. znacznie się rozwinie.

Seryjna wersja ID. 2all będzie jednym z dziesięciu nowych elektrycznych modeli, jakie Volkswagen wprowadzi na rynek do 2026 roku. Będzie on najtańszym modelem – przynajmniej na razie, gdyż marka pracuje już nad autem elektrycznym za mniej niż 20 tys. euro. W każdym razie w połowie dziesięciolecia Volkswagen będzie producentem z najbogatszą ofertą samochodów elektrycznych na rynku. 

Tylne siedzenia ID. 2all.

Chcesz się umówić na jazdę próbną lub skonfigurować auto?

Chcesz się umówić na jazdę próbną lub skonfigurować auto?

Modele ID.: ID.3, ID.4, ID.5 GTX i ID. Buzz.

Chcesz poznać bliżej nasze elektryczne modele ID.? Umów się na jazdę próbną z najbliższym dealerem Volkswagena lub skorzystaj z naszego konfiguratora online, by skonfigurować swojego wymarzonego ID.

To również może Cię zainteresować

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia  mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie  prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen.

Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23%).

Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.

Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronie Recykling samochodów.

Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.  Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii, emisji CO2 lub zasięgu są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.

Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.

Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności. Sprawdź szczegóły korzystania z Volkswagen WeConnect na stronie www. Leasing klasyczny: Oferta dla przedsiębiorców. Suma opłat skalkulowana w oparciu o parametry: opłata wstępna 20%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 1%.  

Leasing dla przedsiębiorców. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kredyt "Jak Abonament" - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,64%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 103873 zł, całkowita kwota do zapłaty 150216 zł, oprocentowanie zmienne 9,30%, całkowity koszt kredytu 46343 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki 35558 zł, ubezpieczenie komunikacyjne na 1. rok 3807 zł, ubezpieczenie spłaty kredytu 6978 zł), 48 miesięcznych rat równych po 1607 zł; rata finalna 73087 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 7.07.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Kredyt na wybrane modele Volkswagen Samochody Osobowe z rocznika 2022 przy skorzystaniu z ubezpieczenia komunikacyjnego i ubezpieczenia spłaty kredytu oferowanych przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa.  Raty leasingu "Jak Abonament" dla parametrów: 10% opłaty wstępnej, okres finansowania 48 miesięcy, limit roczny 15 000 km. Oferta dla Przedsiębiorców.

Volkswagen zwraca uwagę, że pewna liczba modeli Volkswagen ID. wyprodukowanych w Chinach została sprowadzona na rynki międzynarodowe nieoficjalnymi kanałami poza autoryzowaną siecią Volkswagena.  Nieautoryzowani sprzedawcy wprowadzają klientów w błąd, twierdząc, że oferowane przez nich modele Volkswagen ID. są objęte międzynarodową gwarancją. Volkswagen wskazuje, że pojazdy wyprodukowane w Chinach, na rynek chiński nie są objęte międzynarodową gwarancją, w tym również obejmującą Europejski Obszar Gospodarzy. Z uwagi na powyższe, wszystkie wymagania dotyczące naprawy i serwisowania, w tym korzystania z gwarancji i dobrej woli, nie mogą być podejmowane przez autoryzowanych dealerów lub jakikolwiek autoryzowany zakład serwisowy marki Volkswagen na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Volkswagen i oficjalny dostawca wewnątrzwspólnotowy nie mogą również zapewnić klientom Oryginalnych Części Volkswagen dla modeli sprzedawanych wyłącznie w Chinach, takich jak Volkswagen ID.6.  Klienci, którzy zdecydują się na zakup pojazdów za pośrednictwem nieautoryzowanych kanałów, powinni mieć świadomość, że oprócz braku możliwości serwisowania, gwarancji i dostaw części zamiennych, pojazdy te są wyposażone w wersję oprogramowania przeznaczoną na inny rynek. Podobnie jak w przypadku gwarancji i serwisu, nie może być ono obsługiwane przez dealerów Volkswagena. Dodatkowo nieoficjalnie importowane modele ID. zostały  wyprodukowane wyłącznie na warunki rynku chińskiego. Nie są więc homologowane na inne rynki ani dostosowane do ich specyficznych wymagań. Nie posiadają więc europejskiej homologacji i certyfikatu zgodności (CoC).  Volkswagen i oficjalny dostawca wewnątrzwspólnotowy pozostają zaangażowani w sprawy klientów, dlatego prosimy o zachowanie najwyższej ostrożności i ponownego przemyślenia zakupu modelu Volkswagen ID. za pośrednictwem nieoficjalnych kanałów. Zalecamy klientom wizytę u autoryzowanych dealerów w celu zapoznania się z najnowszą ofertą dostępnych modeli samochodów marki Volkswagen, które są oficjalnie dopuszczone do sprzedaży na danym rynku i posiadają ustaloną gwarancję oraz wsparcie serwisowe. Volkswagen i oficjalny dostawca chętnie zorganizują kontakt z autoryzowanymi dealerami.

*Obowiązuje do odwołania. Szczegóły u sprzedawcy. Polo Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Life z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w Polo Special Edition: 2 400 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Life i Special Edition: 100 zł. Rabat 6000 zł. T-Roc Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Life z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w T-Roc Special Edition: 11 160 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Life i Special Edition: 800 zł. Rabat 6000 zł. Nowy T-Cross Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Life z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w T-Cross Special Edition: 10 360 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Life i Special Edition: 800 zł. Rabat 8000 zł. Touran Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Comfortline z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w Touran Special Edition: 25 000 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Comfortline i Special Edition: 3 300 zł. Rabat 5000 zł. Taigo Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Life z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w Taigo Special Edition: 9 560 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Life i Special Edition: 800 zł. Rabat 3000 zł. Nowy Tiguan Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Life z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w Nowy Tiguan Special Edition: 22 380 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Life i Special Edition: 800 zł. ID.3 Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Pro Performance z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w ID.3 Special Edition: 30 800 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Pro Performance i Special Edition: 4 600 zł. ID.4 Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Pro Performance z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w ID.4 Special Edition: 38 050 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Pro Performance i Special Edition: 4 600 zł. ID.5 Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Pro Performance z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w ID.5 Special Edition: 33 970 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Pro Performance i Special Edition: 4 600 zł. ID.7 Special Edition - Przedstawiana korzyść to różnica kwoty wynikającej z porównania wersji Special Edition do wersji Pro z analogicznym wyposażeniem w cenie katalogowej. Wartość wyposażenia uwzględniona w ID.7 Special Edition: 45 730 zł. Dopłata między analogicznymi silnikami dla wersji Pro Performance i Special Edition: 9200 zł.