Ups !!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68
  • Safari od wersji 11
  • Firefox od wersji 61
  • Edge od wersji 42
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,
Zespół Volkswagen

A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle – Volkswagen operating fluids

Ochrona przed rdzą, wysoką temperaturą i osadami – więcej o naszych oryginalnych płynach eksploatacyjnych i AdBlue®

Ochrona przed rdzą, wysoką temperaturą i osadami – więcej o naszych oryginalnych płynach eksploatacyjnych i AdBlue®

Chronią silnik, przenoszą siłę hamowania, zapewniają dobrą widoczność i czyste powietrze. Poznaj nasze oryginalne płyny eksploatacyjne, jak AdBlue®, płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy szyb i płyn hamulcowy.

Chronią silnik, przenoszą siłę hamowania, zapewniają dobrą widoczność i czyste powietrze. Poznaj nasze oryginalne płyny eksploatacyjne, jak AdBlue®, płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy szyb i płyn hamulcowy.

Mniejsze emisje niewielkim kosztem

AdBlue® jest bezzapachowym roztworem mocznika i redukuje ilość szkodliwych tlenków azotu w spalinach samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Co trzeba zrobić? Po prostu po kilku tysiącach kilometrów uzupełnić AdBlue®.

  • Oszczędność:
    Samochód osobowy potrzebuje na 1000 km 1,5-2,8 litrów AdBlue®. W zależności od modelu zbiornik ma pojemność między 11 a 19 litrów.
  • Łatwość uzupełniania:
    Zapytaj w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena, skorzystaj z naszych pojemników uzupełniających lub podjedź do specjalnego dystrybutora na stacji benzynowej.
  • Zużycie zależne od stylu jazdy:
    Zużycie AdBlue® w dużym stopniu zależy od Twojego stylu jazdy. Jeżeli jeździsz sportowo, będziesz musiał dolewać AdBlue® częściej.
  • Przygotowany na prawie każdą temperaturę:
    Automatyczny system podgrzewania dba, aby AdBlue® miał właściwą temperaturę roboczą. Ważne: nie wlewaj żadnego środka przeciw zamarzaniu ani innych płynów do zbiornika AdBlue®.

Technologia w zbiorniku

Modele Volkswagenów z AdBlue®

Modele z AdBlue® można poznać po niskich emisjach tlenku azotu oraz po dodatkowym króćcu wlewu. W zależności od modelu znajduje się on obok wlewu oleju napędowego, w bagażniku lub w komorze silnika, gdyż jako płyn eksploatacyjny AdBlue® musi być wlewany oddzielnie.

Three silver VW cars and detailed views of the AdBlue® filler necks on different locations at the rear or at the side

Rady związane z tankowaniem

A VW service employee refills AdBlue® into a VW vehicle in a workshop after a warning signal indicated

Uzupełnianie AdBlue® 

W zależności od stylu jazdy i modelu, Twój Volkswagen zużywa średnio 1,5-2,8 litrów AdBlue® na 1000 km. Wskaźnik ostrzegawczy poinformuje Cię, kiedy musisz uzupełnić płyn – odpowiednio 2400 km i 1000 km wcześniej.

Equipment for refilling AdBlue® – VW AdBlue® Service

Serwis AdBlue® 

Wygodnie, szybko, niedrogo
Oszczędzaj czas i pieniądze, ale nie oszczędzaj na swoim komforcie - skorzystaj z serwisu AdBlue®. Sprawdzimy dla Ciebie zasięg i w razie konieczności uzupełnimy zbiornik.

VW coolant additive G13 is filled into a Volkswagen

Oryginalny dodatek do płynu chłodniczego G13

Maksymalna ochrona przy maksymalnej wydajności.

Nasz płyn chłodniczy działa także w niekorzystnych warunkach, na przykład przy temperaturach do -40°C. Jednocześnie innowacyjna receptura chroni przed osadzaniem się kamienia, korozją, kwasami i mrozem. Nadaje się także dla samochodów z silnikami wykonanymi w całości z aluminium.

Lampki kontrolne związane z płynem chłodniczym 
Red VW warning light: Coolant level too low, temperature too high or defective coolant system

Zbyt niski poziom płynu chłodniczego, za wysoka temperatura lub usterka w układzie chłodzenia

  • Świeci się:
    uzupełnić płyn chłodniczy, za wysoka temperatura lub usterka w układzie.
  • Miga:
    usterka w układzie chłodzenia

Wskaźnik temperatury w zakresie ostrzegawczym?
Zatrzymać samochód, wyłączyć silnik i poczekać, aż ostygnie. Sprawdzić poziom płynu chłodniczego i dopiero po sprawdzeniu kontynuować jazdę.

Wskaźnik temperatury w zakresie normalnym?
Sprawdzić poziom płynu chłodniczego przy zimnym silniku i w razie potrzeby uzupełnić. Poziom prawidłowy? Uwaga usterka! Nie kontynuować jazdy i zwrócić się do autoryzowanego partnera serwisowego.

Red VW warning light: Defective engine coolant system

Usterka w układzie chłodzenia silnika

Nie kontynuować jazdy! Zwrócić się o pomoc do specjalisty.

Blue VW warning light: Coolant temperature with a natural gas or liquefied petroleum gas engine too low

Temperatura płynu chłodniczego w silniku na gaz za niska

Unikać wysokich prędkości obrotowych i dużego obciążenia silnika.

Bezlitosny dla brudu, łagodny dla samochodu.

Oryginalny płyn do spryskiwaczy szyb Volkswagen

Nasz koncentrat płynu do spryskiwaczy zapewnia dobrą widoczność, jednocześnie jego receptura chroni szyby i układ spryskiwaczy przed mrozem i osadzaniem się kamienia, a płyn nie pozostawia plam na lakierze. Czy wiesz, że skład płynu zimowego i letniego różnią się? Stosuj zimą koncentrat ze środkiem chroniącym przed mrozem.

Byś dobrze widział drogę

Nasze wycieraczki Aero dokładnie przecierają szybę podczas opadów deszczu i śniegu, a dzięki swojej pozbawionej pałąka konstrukcji – także przy dużych prędkościach jazdy.

Volkswagen Genuine Aero Wiper Blades

Własny standard dla układu hamulcowego.

Oryginalny płyn hamulcowy Volkswagena

Ochrona przy ekstremalnie niskich temperaturach i dużych obciążeniach, mniejsza częstotliwość przeglądów: nasz płyn hamulcowy został opracowany jednocześnie z układem hamulcowym Twojego samochodu i daleko wykracza poza standardowe wymagania, a nawet wyznacza własne standardy: normę VW 501.14.

A VW service employee changes the brake fluid of a VW car
  • Nie niszczy materiałów
  • Nie niszczy uszczelek. Zapobiega rdzewieniu przewodów i tłoków.
  • Dobra skuteczność przy niskich temperaturach
    Gotowy do działania nawet przy temperaturze -40°C.
  • Mniejsza częstotliwość przeglądów
    W przypadku nowych Volkswagenów przedłuża okres między przeglądami do trzech lat.

Płyn hamulcowy – najczęściej zadawane pytania

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.