Tiguan Allspace słucha, co do niego mówisz
Opcjonalna funkcja obsługi głosowej pozwoli porozumiewać się z Twoim Tiguanem Allspace jeszcze bardziej intuicyjnie: nie odrywaj wzroku od drogi i wypowiedz swoje życzenia naturalnym językiem. Korzystając z poleceń głosowych możesz obsługiwać np. radio, opcjonalny system nawigacji lub telefon bez konieczności stosowania ściśle określonych sformułowań. Wystarczy powiedzieć, co chcesz zrobić. System Cię zrozumie. Z opcjonalną obsługą głosową online1 We Connect Plus2 nawet jeszcze lepiej, niż kiedyś.
1. Obsługa głosowa (online) jest dostępna obecnie dla następujących języków: niemiecki, angielski (GB i US), francuski, hiszpański, czeski i włoski.
2. Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika w serwisie Volkswagen ID i zalogować się w We Connect za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Ponadto należy zawrzeć online z firmą Volkswagen AG osobną umowę We Connect lub We Connect Plus. W przypadku We Connect Plus po przekazaniu pojazdu klient ma 90 dni na zarejestrowanie go na stronie myvolkswagen.net lub przez aplikację „Volkswagen We Connect” (dostępna w App Store i Google Play Store), aby bezpłatnie korzystać z usług przez cały ustalony czas bezpłatnego korzystania.
Korzystanie z mobilnych usług online We Connect jest możliwe dzięki zintegrowanemu połączeniu internetowemu. Związane z tym koszty transmisji danych na terenie Europy za wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz poszczególnych aplikacji In-Car App będzie ponosić firma Volkswagen AG w ramach obszaru działania sieci. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, poszczególnych aplikacji In-Car App oraz punktu dostępu WLAN można nabywać płatne pakiety danych od partnerskiego operatora telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich w obszarze działania sieci wielu krajów na terenie Europy. Informacje dotyczące cen i obsługiwanych krajów znajdują się na stronie https://vw.cubictelecom.com. Alternatywnie kierowca może skorzystać z radia internetowego i strumieniowania mediów za pośrednictwem mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfona) z funkcją mobilnego punktu dostępu WLAN. W tym przypadku odpowiednie usługi są dostępne tylko na podstawie istniejącej lub zawartej odrębnej umowy z operatorem telefonii komórkowej i tylko w obszarze działania określonej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach pakietów danych w zależności od taryfy telefonii komórkowej, a szczególnie w przypadku korzystania z usługi za granicą, może powodować naliczanie dodatkowych opłat, takich jak np. opłaty roamingowe. W celu korzystania z bezpłatnej aplikacji We Connect jest potrzebny smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębną umową zawartą z operatorem telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność opisanych w pakietach pojedynczych usług We Connect i We Connect Plus zależnie od kraju może przedstawiać się różnie i zależy zarówno od pojazdu, jak i wyposażenia. Usługi są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy, a w okresie obowiązywania umowy ich treść może podlegać zmianom lub usługi te mogą zostać odpowiednio dostosowane. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie connect.volkswagen-we.com i w autoryzowanym Salonie Volkswagena. Informacje dotyczące warunków taryfy za usługi komórkowe są dostępne u operatorów sieci komórkowych.