Ups !!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68
  • Safari od wersji 11
  • Firefox od wersji 61
  • Edge od wersji 42
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,
Zespół Volkswagen

e-up! przed wieżą Eiffla

Całkowicie elektrycznie!

Całkowicie elektrycznie!

Alexandre Marie w Paryżu 

Alexandre Marie w Paryżu 

Alexandre Marie jest otwartym, kontaktowym człowiekiem. Gdy pokonuje swoim e-up! codziennie około 130 kilometrów dojeżdżając do pracy, często rozmawia z innymi ludźmi. Wszyscy chcą przede wszystkim wiedzieć, jak jeździ się elektrycznym samochodem. Alexandre odpowiada zachwycony: „Spróbujcie. Opłaca się”.

Zarys mapy Francji z zaznaczonym Paryżem.
PARYŻ

ALEXANDRE MARIE (40 l.) musi każdego dnia pokonywać 130 km dojeżdżając do pracy. Od czasu, gdy ma e-up!, oszczędza dużo pieniędzy. Dlatego na co dzień jeździ już tylko elektrycznym samochodem.

Alexandre Marie
„Wybór samochodu elektrycznego to była dla mnie głównie kwestia kosztów”.

Ciekawość jest najlepszym napędem.

Alexandre zawsze cechowała ciekawość. Mówi o sobie, że chętnie odkrywa nowe rzeczy. Mieszkający w Montigny-le-Bretonneux, na południowy zachód od Paryża, administrator systemów codziennie dojeżdża do pracy 130 kilometrów, co daje około 35 tysięcy kilometrów rocznie. Dlatego samochód musi się dla niego opłacać przede wszystkim finansowo. A teraz, gdy Alexandre przesiadł się do elektrycznego auta, płaci za ładowanie swojego czarnego e-up! o wiele mniej, niż przedtem kosztował go samochód benzynowy. Problemu nie stanowi dla niego także ładowanie baterii: ładuje ją z Wallbox w swoim garażu podziemnym albo na parkingu w firmie.

Samochód elektryczny jako motor komunikacji.

Samochód elektryczny ma dla tego Francuza jeszcze jedną wielką zaletę: wspiera komunikację. Nie tylko wiele osób co chwilę pyta go, jak się jeździ elektrycznym autem, lecz także podczas jazdy może w ciszy porozmawiać ze swoją żoną. Również na ulicy jest o wiele ciszej. Często samochody elektryczne są tak bezszelestne, że piesi ich nie słyszą. Dlatego Alexandre czasem zatrzymuje się, by wyjaśnić pieszemu, dlaczego jego autko jest tak ciche. Czasami Alexandre robi wyjątki i korzysta też z samochodu benzynowego. Dokładnie jeden wyjątek - gdy jedzie 900 km w Pireneje odwiedzić swoich rodziców.

Alexandre Marie przed kawiarnią, jego e-up! zaparkowany obok
"Wiele osób pyta mnie o elektryczną mobilność".
Panorama Paryża z wieżą Eiffla

Zapisz się do newslettera już dziś

Bądź na bieżąco z tematami związanymi z ID.3, rodziną modeli ID. oraz przyszłością mobilności.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.