Paul Juda na stacji ładowania

Całkowicie elektrycznie!

Całkowicie elektrycznie!

Paul Juda w Amsterdamie.

Paul Juda w Amsterdamie.

Jeżeli ktoś mieszka w centrum Amsterdamu i chce poruszać się po nim samochodem, musi uzbroić się w dużo czasu i cierpliwości gdyż centrum holenderskiej metropolii jest bardzo zwarte i ciasne. Chyba że, jak Paul Juda, jeździ się e-up! Przypadkowo miał okazję przetestować elektryczny samochód i natychmiast się do niego przekonał.

Zarys mapy Holandii z zaznaczonym Amsterdamem
AMSTERDAM

Dla PAULA JUDA (57 l.) to była miłość od pierwszego spojrzenia. Dostał e-up! jako samochód zastępczy i po prostu już go nie oddał. Elektryczne auto zachwyciło go natychmiast i całkowicie.

Paul Juda przed swoim e-up!
"To trochę jak wakacje: żadnego hałasu, spalin i do tego piękny design. Zakochałem się od pierwszego spojrzenia".

Elektryczna miłość od pierwszego spojrzenia.

Paul urodził się w Amsterdamie i mieszka tu do dziś. Dla niego nie ma lepszego samochodu niż e-up! Ten sympatyczny Holender natychmiast zakochał się w elektrycznym samochodzie - jest cichy, jeździ lokalnie bez emisji i do tego dobrze wygląda. A na dodatek przy dużym natężeniu ruchu w mieście kompaktowy e-up! sprawdza się wyśmienicie.

Kompaktowy, oszczędny, ekologiczny. e-up! ma wiele zalet.

Paul opowiada, że poruszanie się samochodem po Amsterdamie może kosztować dużo nerwów. Dlatego trzeba zaplanować sobie rezerwę czasową. Do tego dochodzą problemy ze znalezieniem miejsca parkingowego w centrum Amsterdamu. I tutaj kompaktowy e-up! przynosi podwójne korzyści swojemu kierowcy - przy dużym ruchu i przy szukaniu miejsca parkingowego. Kolejną zaletą zdaniem Paula jest fakt, że miasto Amsterdam wspiera alternatywne rodzaje komunikacji. Oznacza to, że właściciele elektrycznych samochodów otrzymują finansowy dodatek i nie płacą obecnie podatków za swoje elektryczne auto. Zatem dla mieszkańców Amsterdamu  e-up! jest idealny pod każdym względem. Z mieszkania Paula do kancelarii adwokackiej, w której pracuje, są dokładnie trzy kilometry. Najczęściej pokonuje je na rowerze. W rowerowej stolicy świata, jaką jest Amsterdam, prawie każdy tak robi. A gdy po południu jedzie swoim e-up! na zakupy, za każdym razem nie może wyjść z podziwu, jak duży jest bagażnik. Także gdy chce uprawiać sport, korzysta ze swojego e-up! Bo kto po joggingu w przyjemnym miejscu lub pływaniu chciałby spocony lub z mokrymi włosami wracać rowerem do domu?

Rowery w Amsterdamie

Przez noc Paul stał się właścicielem e-up!

To był szczęśliwy zbieg okoliczności, dzięki któremu mógł sprawdzić elektrycznego up! Gdy oddał swojego Golfa do przeglądu, zaproponowano mu e-up! jako auto zastępcze. A ponieważ Paul jeszcze nigdy nie jeździł elektrycznym samochodem, chciał spróbować. I natychmiast się zachwycił. Tak bardzo, że następnego dnia postanowił wymienić swojego Golfa na e-up! Od tego czasu stał się wielkim fanem elektrycznych samochodów i ani przez sekundę nie żałował swojej decyzji: "Golf jest wspaniałym samochodem, ale e-up! po prostu lepiej do mnie pasuje".

Kanał w Amsterdamie

Naładować swoje baterie w e-up!

Jazda e-up! powoduje, że podróż staje się bardziej relaksująca i jest to dla Paula wyjatkowe zjawisko. Ma wrażenie, że elektrycznym samochodem jeździ się też w sposób bardziej rozważny, co tym samym powoduje możliwość oszczędności prądu podczas jazdy. Nie jest to zły efekt uboczny. 

"Samochodem elektrycznym jeździ się spokojniej i bardziej uważnie."

Mewy też lubią elektryczne samochody

Zapisz się do newslettera już dziś

Bądź na bieżąco z tematami związanymi z ID.3, rodziną modeli ID. oraz przyszłością mobilności.

Disclaimer by Volkswagen
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there