Ups !!

Twoja przeglądarka wydaje się być nieaktualna przez to nasza strona może nie wyświetlać się dobrze u Ciebie.

Zalecane przeglądarki:

  • Chrome od wersji 68
  • Safari od wersji 11
  • Firefox od wersji 61
  • Edge od wersji 42
  • Opera od wersji 55
  • Samsung IE od wersji 7.2

Zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej!

Dziękujemy za wizytę,
Zespół Volkswagen

Ładowanie i zasięg

Gdzie mogę ładować? 

Mobilność elektryczna w coraz większym stopniu będzie kształtowała nasz dzień powszedni. Być może wkrótce także Twój. Wtedy będziesz mógł zapomnieć o starych przyzwyczajeniach i stwierdzisz, że wszystko stało się o wiele łatwiejsze. Na przykład będziesz mógł naładować swój samochód w nocy, w pracy lub na zakupach. Liczne stacje ładowania, po drodze lub u Ciebie w domu, w każdej chwili dostarczą prąd dla Twojego samochodu. A jeżeli dodatkowo będzie to prąd ze źródeł odnawialnych, będziesz w przyszłości jeździł wyjątkowo ekologicznie i bez emisji. Brzmi dobrze. I jest dobre.

Samochód jest ładowany przed supermarketem

„Tankowanie” w domu.

Ty śpisz, a Twój samochód elektryczny się ładuje.

Wyobraź sobie, że wsiadasz rano do Twojego samochodu elektrycznego i ruszasz pełen energii. Podczas gdy Ty w nocy odpoczywasz i nabierasz energii na następny dzień, Twój samochód również „nabiera energii”. Wszystko czego potrzebujesz, to przewód, dostępny jako wyposażenie dodatkowe, który umożliwia ładowanie z każdego gniazdka domowej instalacji elektrycznej.

„Stacja benzynowa” we własnym domu.

  1. Ładowanie z gniazdka: Ładowanie samochodu elektrycznego w domu jest łatwiejsze niż myślisz. Po prostu z jednej strony podłączasz przewód do gniazdka a z drugiej do samochodu. Gdy zamkniesz samochód kluczykiem, natychmiast rozpocznie się proces ładowania.
  2. Ładowanie z Wallbox: Jeżeli masz dom z garażem, najlepszym rozwiązaniem jest zainstalowanie opcjonalnego systemu Wallbox. Proces ładowania jest tak samo łatwy, lecz o wiele wygodniejszy i szybszy niż z gniazdka instalacji domowej. Wystarczy wyjąć wtyk, połączyć z samochodem i zamknąć samochód. Prąd jest naturalnie pobierany z domowej instalacji elektrycznej i rozliczasz się ze swoim dostawcą energii.
Zbliżenie przewodu do ładowania z wtyczką Mennekes (typ 2) podłączonego do ID. Buzz

Jeśli nie masz własnego domu z garażem, lecz wynajmujesz lub należysz do wspólnoty mieszkańców i parkujesz na ulicy przed domem, być może ładowanie najpierw wyda Ci się trudniejsze, gdyż jeszcze nie we wszystkich dzielnicach istnieje wystarczająco rozbudowana publiczna infrastruktura do ładowania. Wtedy najłatwiej jest ładować na parkingu w pracy. Zaletą jest, że jeżeli w ciągu dnia pokonujesz jedynie dystans do i z pracy (mniej więcej 50 km dziennie), będziesz musiał doładowywać baterie raz w tygodniu. Wtedy najlepiej zrobić to, gdy jesteś w pracy.

Ładowanie w miejscu pracy.

Ty pracujesz, a Twój elektryczny samochód się ładuje.

Coraz więcej pracodawców nosi się z zamiarem stopniowej elektryfikacji swoich samochodów. Wiele firm instaluje infrastrukturę do ładowania i oferuje pracownikom możliwość ładowania ich samochodów elektrycznych i hybryd plug-in z firmowych stacji ładowania. Oznacza to duże zmiany w mobilności. Twój pracodawca zainstalował już stację ładowania na firmowym parkingu? Wtedy jako osobie dojeżdżającej do pracy z przeciętnej odległości, tj. ok. 50 km w obie strony, wystarczy Ci ładowanie samochodu tylko raz w tygodniu. I to najlepiej w godzinach pracy.

Stacja ładowania przed biurem

Ty robisz zakupy, a samochód się ładuje.

Załatw spokojnie swoje zakupy. Twój samochód już się ładuje.

Czas jest cenny. Dlaczego nie skorzystać z ładowania, w czasie gdy masz coś innego do załatwienia? Na przykład zakupy. Coraz więcej supermarketów, galerii handlowych czy sklepów z wyposażeniem wnętrz sukcesywnie rozbudowuje infrastrukturę do ładowania. Dzięki temu możesz doładować swój samochód elektryczny, czasem nawet za darmo, a jednocześnie efektywnie wykorzystać czas, gdy auto się ładuje.

Samochód ładowany na parkingu supermarketu

Ładowanie w podróży.

Przy autostradzie.

Jadąc w dłuższą trasę musisz doładowywać po drodze swój elektryczny samochód. Dobra wiadomość jest taka, że w ciągu najbliższych 2 lat wiele się zmieni w tej kwestii - rozbudowana zostanie infrastruktura szybkiego ładowania. Między innymi w ramach wspólnego przedsiębiorstwa IONITY koncern Volkswagen wraz z innymi producentami samochodów działa na rzecz rozbudowy takiej infrastruktury. Również dostawcy energii inwestują w rozbudowę stacji szybkiego ładowania przy autostradach, tak że w najbliższym czasie na wielu autostradowych parkingach będzie możliwe szybkie naładowanie baterii samochodów.

Ładowanie samochodu elektrycznego na autostradzie

We Charge - naładuj swojego Volkswagena

Idealny towarzysz podróży.

Organizujesz wypad za miasto lub planujesz następne wakacje? Nie ma problemu. Opłaty pobierane są za pośrednictwem aplikacji Volkswagen We Connect - Twojego łącznika z niezawodną siecią ładowania, co zapewnia bezproblemową jazdę w całej Europie. We Charge umożliwia wygodne planowanie podróży z wykorzystaniem publicznych stacji ładowania, np. jednej z nowych szybkich ładowarek IONITY, które zapewniają szybkie ładowanie w całej Europie. Natychmiastowa obsługa podczas ładowania i przejrzysty proces płatności zapewniają komfort i bezpieczeństwo.

Smarfon z We Connect, na którym zaznaczone są miesjca

We Charge - Znajdź. Naładuj. Jedź.

Nerwy przed spotkaniem, rozproszenie uwagi przez dzieci lub niekończący się plac budowy - istnieje wiele powodów, dla których można stracić z oczu aktualny stan naładowania. Na szczęście We Charge stale monitoruje możliwości ładowania i wyświetla aktualnie dostępne stacje ładowania. Punkty ładowania HPC (ładowanie o dużej mocy) od IONITY zostaną podświetlone. Dlatego też nawet długodystansowe podróże są bezproblemowe - przynajmniej z punktu widzenia ładowania.

Zapisz się do newslettera już dziś

Bądź na bieżąco z tematami związanymi z ID.3, rodziną modeli ID. oraz przyszłością mobilności.

Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. 
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/wltp.html

Podane ceny obejmują podatek VAT.

Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Volkswagen Osobowe zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania.

W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Osobowe.