1.3.0.7_0, 2016-11-14 16:21:24
Aktualności Volkswagen 2017


Aktualności.

Podczas 25. Finału Volkswagen oraz WOŚP przeszkolili ponad pół tysiąca dzieci w zakresie udzielania pierwszej pomocy.

Poznań - Podczas 25. Finału namioty w strefie Volkswagena pękały w szwach. To właśnie w nich, przed Pałacem Kultury i Nauki, dzieci uczyły się zasad udzielania pierwszej pomocy. Wszystko to pod czujnym okiem instruktorów Programu Edukacyjnego Ratujemy i Uczymy Ratować.

Volkswagen oraz WOŚP przeszkolą Małych Ratowników.

logo Volkswagen

Poznań – Co kryje się za skrótem „30na2”? Kiedy należy dzwonić pod nr 112? I ile trzeba mieć lat, żeby nauczyć się tych liczb i zasad? Na te pytania dzieci znajdą odpowiedź nie na lekcjach matematyki, ale w specjalnej strefie Volkswagena, która powstanie w Warszawie w ramach 25. finału WOŚP (14 i 15 stycznia). To część działań realizowanych w ramach programu „Mali Ratownicy”, rozpoczętego właśnie przez markę Volkswagen przy wsparciu Fundacji WOŚP.

Koncern Volkswagen sprzedał w 2016 roku 10,3 miliona samochodów.

Koncern Volkswagen sprzedał w 2016 roku 10,3 miliona samochodów

Poznań, 11 stycznia 2017 r. – Koncern Volkswagen sprzedał w ubiegłym roku na świecie 10,3 miliona pojazdów, oznacza to wzrost o 3,8 procenta w porównaniu z poprzednim rokiem. W grudniu sprzedaż grupy zwiększyła się o 11,8 procenta i wyniosła 933.300 aut. Matthias Müller, Prezes Zarządu koncernu Volkswagen, powiedział: „2016 rok był dla nas trudny. Prowadziliśmy działania służące rozwiązaniu kryzysu związanego z silnikami Diesla, a równocześnie wprowadzając nową strategię „Together - Strategy 2025” rozpoczęliśmy proces fundamentalnych zmian, by przygotować koncern na wyzwania, jakie niesie przyszłość.

Marka Volkswagen kończy 2016 rok pozytywnym wynikiem.

Sprzedaż wzrosła do 5,99 miliona samochodów.
logo Volkswagen

Poznań, 10 stycznia 2017 r. – Marka Volkswagen Samochody Osobowe zamknęła 2016 rok łącznym wzrostem sprzedaży o 2,8 procenta w porównaniu z rokiem poprzednim. Na całym świecie do klientów trafiło 5,99 miliona pojazdów, czyli o 164.000 więcej niż w 2015 r. W samym grudniu liczba sprzedanych aut była większa o 16,4 procenta i wyniosła 567.900 sztuk. Rok 2016 był także bardzo udanym dla marki w Polsce – od stycznia do grudnia zarejestrowano 42.830 nowych osobowych aut VW.

NAIAS 2017 w Detroit:

Volkswagen prezentuje model I.D. BUZZ.
Volkswagen prezentuje model I.D. BUZZ

Poznań / Detroit (USA) – Zaczyna się era samochodów elektrycznych, którą Volkswagen zamierza aktywnie kształtować. Podczas North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit Volkswagen prezentuje model I.D. BUZZ, czyli mikrobusa nowych czasów. Studyjny van z napędem elektrycznym pozwala w nowy sposób spojrzeć na przyszłą motoryzację. Jej celem jest spowodowanie, by samochody elektryczne stały się dostępne dla każdego. Przesłanie to można odczytać choćby w nowym haśle reklamowym marki: „We make the future real”.

Salon Samochodowy w Detroit 2017:

Konferencja prasowa Volkswagena z Detroit dostępna na żywo.
logo Volkswagen

Poznań, 9 stycznia 2017 r. – Konferencja prasowa marki Volkswagen Samochody Osobowe, która odbędzie się podczas nadchodzącego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Detroit będzie transmitowana na żywo w poniedziałek 9 stycznia od godziny 16:15 do godziny 16:40 (czasu środkowoeuropejskiego).

Salon Samochodowy w Detroit 2017:

Volkswagen Atlas oraz Tiguan z przedłużonym rozstawem osi debiutują podczas salonu samochodowego w Detroit.
Volkswagen Atlas oraz Tiguan z przedłużonym rozstawem osi debiutują podczas salonu samochodowego w Detroit

Poznań, 9 stycznia 2017 r. – W przeddzień otwarcia Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Detroit (North American International Auto Show – NAIAS) marka Volkswagen prezentuje dwa nowe modele SUV, przeznaczone na rynek Stanów Zjednoczonych: Atlas oraz Tiguan z przedłużonym rozstawem osi – oba zadebiutują na rynku amerykańskim w 2017 roku.

Volkswagen podczas targów CES 2017:

„We are always on.”
Volkswagen podczas targów CES 2017

Poznań, 9 stycznia 2017 r. – Pod hasłem „We are always on” Volkswagen zaprezentował podczas tegorocznego Consumer Electronics Show (CES) swoją wizję przyszłej motoryzacji – oznacza ona odejście od klasycznego duetu człowiek – samochód i stworzenie nowej mobilnej wspólnoty działającej w cyfrowym świecie. Wspólnoty, której wszyscy uczestnicy współdziałają w inteligentny sposób w ramach sieci i w której środki transportu są stworzone i działają zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Użytkownik samochodu i jego osobiste preferencje dotyczące ustawień urządzeń samochodowych okazują się tu zawsze najważniejsze. Na platformie cyfrowej Volkswagena użytkownik może, dzięki identyfikatorowi Volkswagen User ID, w prosty sposób skonfigurować i zaprogramować wszelkie ustawienia oraz usługi, a „klucz” do obsługi mieć zawsze przy sobie.

Rekordowy rok Volkswagena pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w Polsce.

Rekordowy rok Volkswagena pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w Polsce

Poznań, 5 stycznia 2017 r. – Volkswagen zakończył miniony rok na fotelu lidera pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w miesiącu grudniu i na drugim miejscu w rankingu marek w całym 2016 roku. We wszystkich miesiącach 2016 roku marka notowała wzrost rejestracji w porównaniu z rokiem 2015. Wśród pięciu najwyżej notowanych marek pod względem rejestracji w Polsce w minionym roku, Volkswagen zwiększył udział w rynku najbardziej.

Interaktywna aplikacja Volkswagena jest kluczem do spersonalizowanych, cyfrowych doświadczeń podczas CES 2017.

Interaktywna aplikacja Volkswagena

Poznań, 3 stycznia 2017 r. – Podczas targów Consumer Electronics Show (CES 2017) odbywających się w Las Vegas (5 – 8 stycznia 2017 r.) Volkswagen zaprezentuje specjalną aplikację, dzięki której odwiedzający tę imprezę będą mogli zapoznać się z przyszłymi interaktywnymi rozwiązaniami z zakresu elektroniki i połączenia samochodu z Internetem. Aplikację „VW CES 2017” można pobrać z App Store (urządzenia z systemem iOS) oraz Google Play (urządzenia z systemem Android). Dzięki niej osoby odwiedzające ekspozycję Volkswagena będą mogły przekonać się na czym będzie w przyszłości polegać inteligentne współdziałanie człowieka, samochodu i otoczenia. Kluczem do tego będzie tzw. Volkswagen User ID.